Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://huuto.net/kohteet/emmaljunga-city-cross--07-city-koppa-jalkapeitelakku-jne/144279876?ref=gl Onko näiden osta heti hinta sitten yläkanttiin, että ei kannata ostaa?
Tosin en ole vielä hakenut, viikonloppuna haku edessä City Crossit+jalkapeitteen, reilu 6kk käytettynä 390e, Väriä mietin pitkään onko hyvä, mutta yhteistuumin miehen kanssa päädyin, että otetaan ne, ja värikkäämpi city-koppa sitten, ja esim. hoitolaukulla saa väriläiskää. Noita katselin itsekin, väri oli ihana, mutta kuten on täsäkin ketjussa todettu, rattaissa on pientä vikaa, mutta sisältää citykopan, hoitolaukun ja jalkapeitteen.. Joten olin itse rajamailla. Kuitenkin haluan ehjät ja siistit. Ja ajatus jäi hautumaan, kunnes eilen sitten nappasi.
Olin valmis vaikka ostamaan uudet, mutta kaikkine lisineen olisi maksanut ainakin 800e, ja noissa mitä huusin riittää takuuta taas pitkäksi aikaa vauvan synnyttyäkin. Joten uskalsin käytetyt ostaa.
Aiemmin olen ostanut yhdet käytetyt esioiselle (5,5v nyt) ja niiden piti olla todella hyväkuntoiset, vaikka takuu loppunut. Meillä oli tuolloin jokapäiväisessä käytössä ja ovat nytkin, joten täytyy kestää. Tästä syystä pidin ehdottomana asiana takuuta ainakin 6kk, jotta näkee oikeasti, että ovat toimivat. Mutta nuo esikoisen vaunut kestivät vaivaiset 41,5kk kunnes alkoivat viat näkymään. Myyjä oli ne tiennyt, mutta ei sitten ollut sanonut mitään. Eivät ne kovinkaan kalliit olleet, mutta kyllä harmitti. Käytetyissä on aina riskinsä. Kyllä huuto.netissä on nähnyt paljon sellaisia, joisssa hinta on aivan liian korkea suhteessa käytettyyn aikaan, sekä kuntoon.