Emmaljunga Twin Cangaroo!!!

Hei!

Olen ajatellut ostaa tuleville kaksosilleni Emmaljunga Twin Cangaroot, mutta täällä palstoilla on tullut paljon miinuksia kyseisistä emmoista mutta myös muista emmoista.

Niin olen ajatellut että onko ne niin huonot kuin mitä täällä palstoilla annetaan olettaa???

Kaksostenrattailta haluaisin pari erittäin tärkeää asiaa...
Ensinnäkin:

1) Haluan ison ja suojaavan kuomun
2) Erikseen säädettävät selkänojat
3) Kääntyvät etupyörät

Mutta kysymyksiä varsinaisesti rattaista mulla on joku 3 kpl.

1) Onko se jalkatuki hyvä vai huono?, kun olen ajatellut asiaa ja katsonut kuvia olen huomannut että sitähän ei saa säädettyä vaan se pysyy aina siinä asennossa. Niin onko se huono asia miettien kahta lasta? Elikkä pystyykö niihin laittaa Emmaljungan kaksostenrattaihin suunnitellun kantokassin?

2) Onko niihin rattaisiin hyvä ostaa kaksi emmaljungan twin cangaroo koppaa vastasyntyneille kaksosille?

JA...

3) Mitä värivaihtoehtoja niistä on tarjolla? Siis niistä rattaista ja twin cangaroo kopissa?

Kertokaa plussia ja miinuksia kyseisistä vaunuista ja kokemuksia, mutta vastatkaa myös edellämainittuihin kysymyksiin. J a antakaa linkkejä kyseisiin rattaisiin.

Kiitos jo näin etukäteen!

Oletko käynyt emmaljungan sivuilla?

www.emmaljunga.se ja valitset maan suomi ja kielen suomi..

Siellä näkyy värivaihtoehdot.. Ja jos otat maaksi ruotsi ja kieleksi ruotsi/englanti näet vuoden 2010 värit..

Kannattaa kysyä myös muilta palstoilta kokemuksia...
mm. www.vauva.fi
www.helistin.fi

Koska mielipiteitä on paljon.. Toiset ovat ylentyytyväisiä omiin Emmaljungiinsa ja toiset eivät todellakaan ole tyytyväisiä..
Meillä ei ole kokemusta kyseisistä lapsista, varsinkaan kun meillä ei ole vielä yhtäkään lasta.. Mutta meille tulee aikanaan Emmaljungan vaunut.. Haaveilemma emmaljunga edge duosta.. Myöskin hyvä vaihtoehto voisi olla emmaljungan twin ceroz ym..

Mä kans mietin tuota että kun noita ei näy ens vuoden väreissä niin onkohan ne poistumassa valikoimasta kokonaan. Mutta siis minä ostin nämä rattaa sisaruksille, tosin käyttöön ei ole vielä päässeet kun vauva syntyy joulukuussa. Meillä noi vaunut on Zinnober red, eli mustat oranssilla tehosteilla. Noihin vaunuihin käy pehmeät kantokassit, sillä selkänojat menee makuuasentoon ja tätä asiaa ei esim. kerrota tuolla emmaljungan sivuilla. Liekkö sitten siksi että saisivat myytyä enemmän kalliimpia citykoppia ja sisarsarjoja. Mutta siis hyvin menee emmaljungan oma kantokassi ja esim. Emman kantokassi istui tosi hyvin kun myyjän kans soviteltiin. Itselläkin pitäisi vielä tuo jostain hommata. Se jalkatuki ei tosiaan nouse, mut myyjä vinkkas että että kannattaa laittaa joku tuki sinne pehmusteen alle niin pysyy vaakatasossa. Ajattelin miestä pyytää tekemään puusta semmosen kiilapalan jonka laitan siihen niin pysyy jalkatukikin pystyssä.

Noi vaunut on tosi kevyet käännellä ja työntää, paljon kevyemmät kuin meidän Emmaljungan yksöisvaunut ja kevyemmät kuin ne perinteiset tuplavaunut. Ainoot miinukset esim. verrattuna Emmaljungan twin city crossiin on se ettei tuossa saa työntösuuntaa vaihdettua. eli jos laittaa pehmeät kopat niin vauvat on aina pois päin työntäjästä. Mutta jos hommaa noi citykopat niin niissähän vauvat tulee kasvot työntäjään päin. Eli sen takia voisivat olla ihan fiksu hankinta ne kopat. Nuo vaatii kasattuna ehkä hieman isomman tilan kuin perinteisen nelipyöräiset tuplat. Menevät tosi littanaksi mutta paketista tulee tosi pitkä. Mutta jos ei hirveästi ole tarvetta autossa kuljetella niin sitten ei ole ongelma.

Tarkotat varmaan twin cerox 360? http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=863&valikoimaid=5 Noissa on varmaan kaikki ne cangaroosta puuttuvat ominaisuudet. Ainut mikä itseäni noissa vain mietitytti oli noiden eturattaiden koko että miten toimii huonommalla tiellä. Myyjäkin sanoi ettei ole Suomen oloihin suunniteltu. Mutta noissahan voi tosiaan työntösuunnan vaihtaa jolloin noi isommat pyörät tulee eteen ja varmaan sillon kulkee esim. lumessakin paremmin.

No kyllä ne etupyörien koko vähän mietityttää,mutta eihän täällä mitään kunnon talvea ees ole....

emmaljunga twin cerox 360 on yksi vaihtoeto, mutta tarkoitin kyllä emmaljunga twin nitroa. koska emmaljungan sivuilla kun valitset maaksi ruotsi ja kielrksi ruotsi, niin siellä ei valikoimissa ole twin cerox 360, vaan siellä on pelkästään twin nitro.

Osaako kukaan luetella plussia ja miinuksia emmaljunga twin cerox 360 ja emmaljunga twin nitrosta?

Kiitos jo etukäteen!

Oisko toi Twin Nitro tulossa sitten uutena koska ainakaan lastentarvikkeen sivuilla ja suomen kielisillä emmaljungan sivuilla sitä ei ole. Tai sitten sitä ei oo vaan Suomen markkinoilla. Mut mielenkiintoista kyllä toi että siellä ruotsin kielisillä sivuilla ei oo tosiaan näkyvissä toi twin cerox 360kaan joten onkohan sekin poistumassa tai sitten sitä ei oo vastaavasti ruotsin markkinoilla. Sama tuossa twin cangaroon kohdalla. Mut ite tutkin aikapaljon kaikkia keskustelupalstoja pari kk sitten kun olin noita omia tuplia ostamassa ja kertaakaan en missään törmännyt tuohon twin Nitro rattaaseen, että kukaan ois siitä puhunut, joten sen vuoksi vain epäilen ettei mahda Suomen markkinoilla ainakaan vielä olla.

vilkas
Sisko osti tänään tälläset. En meinaa löytyy netistä mallista kertovia juttuja ja kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja shoppailuHullu3:
Hei!

Olen ajatellut ostaa tuleville kaksosilleni Emmaljunga Twin Cangaroot, mutta täällä palstoilla on tullut paljon miinuksia kyseisistä emmoista mutta myös muista emmoista.

Niin olen ajatellut että onko ne niin huonot kuin mitä täällä palstoilla annetaan olettaa???

Kaksostenrattailta haluaisin pari erittäin tärkeää asiaa...
Ensinnäkin:

1) Haluan ison ja suojaavan kuomun
2) Erikseen säädettävät selkänojat
3) Kääntyvät etupyörät

Mutta kysymyksiä varsinaisesti rattaista mulla on joku 3 kpl.

1) Onko se jalkatuki hyvä vai huono?, kun olen ajatellut asiaa ja katsonut kuvia olen huomannut että sitähän ei saa säädettyä vaan se pysyy aina siinä asennossa. Niin onko se huono asia miettien kahta lasta? Elikkä pystyykö niihin laittaa Emmaljungan kaksostenrattaihin suunnitellun kantokassin?

2) Onko niihin rattaisiin hyvä ostaa kaksi emmaljungan twin cangaroo koppaa vastasyntyneille kaksosille?

JA...

3) Mitä värivaihtoehtoja niistä on tarjolla? Siis niistä rattaista ja twin cangaroo kopissa?

Kertokaa plussia ja miinuksia kyseisistä vaunuista ja kokemuksia, mutta vastatkaa myös edellämainittuihin kysymyksiin. J a antakaa linkkejä kyseisiin rattaisiin.

Kiitos jo näin etukäteen!

Yhteistyössä