Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:21 vieras kirjoitti:en maksaisi noista kyllä nuin paljoo
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:29 vieras kirjoitti:Mitä vuosimallia noi on?? Näyttää vaan kuvan perusteella aika vanhoilta
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:37 vieras kirjoitti:miks ne on kuvattu takaapäin??
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:44 junttura kirjoitti:no tuota....itse ostin vasta muutaman vuoden vanhat "yhdistelmätuplat",ja maksoin 90? niistä...mukaan tuli sadesuoja,hyttyssuoja,kova kantokoppa...että mun mielestä tuo on aika kova hinta noista...
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:46 aapee kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:44 junttura kirjoitti:no tuota....itse ostin vasta muutaman vuoden vanhat "yhdistelmätuplat",ja maksoin 90? niistä...mukaan tuli sadesuoja,hyttyssuoja,kova kantokoppa...että mun mielestä tuo on aika kova hinta noista...
Välitin sun mielipiteen myyjälle![]()
Meinas vetää herneet, kun "arvostelin" ilmoitusta, mainitsin et monen mielestä turhan korkea hp, et pitää miettiä uskallanko enää hälle mitään laittaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 11:49 junttura kirjoitti:juu,parempi,ettet enää sano mitään,ettei tule sotaa![]()
...eiköhän kaveris kyllä pian huomaa,et liian paljon pyytää,ku ei ostajia ilmaannu
![]()
..vaikka eihän se ole hullu,joka pyytää,vaan se joka maksaa
![]()