Emmaljunga Smart Duo Combi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaako vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaako vai ei

Vieras
Ollan mietitty josko ostettais emmaljungan smart duo combi yhdistelmät. Onko jollain kokemusta, onko ollut hyvät käytössä? Minkä väriset olet ostanut?

Me ostettiin tulevalle esikoiselle Emmaljungan yhdistelmät, Duo Edget Sport rungolla ja siis kova kantokoppa! Vauva ei ole vielä edes syntynyt, mutta olen tosi tosi tyytyväinen valintaamme :D
Käyttökokemusta mulla on niistä vasta sen verran, kun tutuilla on ollut, niin olen vähän heidän vauvaansa työnnellyt ja nukuttanut. Olen kuullut myös pelkkää positiivista palautetta Emmaljungan vaunuista tutuilta, joten uskallan suositella ko. merkkiä itsekin.
Ne on kalliita, mutta ainakin jos useammalla aikoo käyttää, niin varmasti hintansa väärti. Esim. ABC:t ovat monilla, kenellä tiedän niitä olevan, hajonneet melko pian ostamisen jälkeen, joillakin myös takuuvaunut jotka tulivat tilalle :/
Emmaljungissa ei ole niin paljon muovisia osia, ja nehän on tehty Ruotsissa(?), ja myös suunniteltu tänne pohjoismaisiin oloihin. Me ei haluttu sellaisia, jotka hajoaa pian ja voi sitten vaan todeta, että nekin rahat olisi voinut sijoittaa kunnon vaunuihin...

Me meinattiin ostaa myös eka nuo Smartit, mutta sattui olemaan tuo Duo Edge tarjouksessa, niin niille ei jäänyt kuin muutama kymppi eroa =) Mutta tosiaan, tuo työntösuunnan vaihto ei ainakaan mun tutuilla ole kuulema ollut kovin ahkerassa käytössä. Ilman sitä pärjää varmasti loistavasti. Ja noihin Duo Edgeihin ei kuulunut hoitolaukkua tms. samaan hintaan, ainoastaan jalkapeite, hyttyssuoja ja sadesuoja.

Emmaljungan vaunujahan myy ainakin Lastentarvike -ketju. Niitten nettisivuilla on mainos, että Emmaljungan yhdistelmien ostajalle Sangenic (hajuton) vaipparoskis kaupan päälle! Siis se, joka pussittaa kakkavaipat yksi kerrallaan :D <br><br>

Hei meillä on (muistaakseni juurikin nuo samat) ja on olleet hyvät. Alun perin oli tarkoitus ostaa nuo duo edget, mutta koska tää smart duo oli silloin juuri tarjouksessa niin ostettiin ne. (vuonna 2006 huhtikuussa smart duo maksoi 499e johon kuului lisäksi lämpöpussi ja hoitolaukku, duo edge maksoi n800e ja siihen olisi silloin pitänyt ostaa vielä erikseen lämpöpussi ja hoitolaukku jolloin hintaa olis tullut 930e. ) No hyväksi ollaan todettu, vaikka ei heittoaisaa olekaan. Iso koppa on ollut hyvä. Poika on syntynyt elokuussa ja nyt reilu 75cm pitkänä ja pikkusta vajaa 10kiloisena nukkuu edelleen tuossa kopassa parvekkeella. Ratasosa on ollut myös hyvä. Jos ei ole tarvetta heittoaisoille ja muille erikoisuuksille niin hyvin pärjää noilla. Mä en nyt muista mikä tuon värin nimi on, mutta tuollainen tummansini, beige on väritys. Hyvin on pysynyt pinnat/maalit vaikka ei sitä kromia...sitäkös siinä edgessä oli.....olekaan. Ei ole vielä löytynyt pahaa sanottavaa. :D

Vaununa ihan ok, mutta rattaana en sitten enää tykännyt.

Siitä kuomusta puuttuu se jatkokappale, mikä niistä kalliimmista malleista löytyy. Selkänoja on hankala laittaa alas ja näyttää vähän kököltä tästä syystä.

Meillä oli vihreä-beiget ja maksettiin 499,- tarjouksessa. Se on kyllä hyvä homma, että duo-pussi ja hoitolaukku kuuluvat hintaan.

meillä on juuri tuo malli. käytössä ei vielä ole mutta vaikuttaa hyviltä :D ! kokemusta on jostakin ihme merkkisistä jotka olivat isommilla aikanaan niin niinhin verrattuna nuo ovat huippu luokkaa :D ! me ostettiin vaaleensiniset, jotenkin ihastuin tuohon väriin, vaikka tytsi vauva tulossa ! :D

Meille ostettiin Emmaljungan edget! Ei vielä käytössä, mutta olen ostokseen todella tyytyväinen. Emmaljungasta olen kuullut pelkkää hyvää, muutamalla ystävällä on kyseiset vaunut. En vaihtais pois! Ja smarthan on vain halvempi versio, kun siitä on riisuttu kaikki ylimääränen hienous pois. Luulen, että ovat kuitenkin laadultaa erittäin hyvät. Ja suosittelen. En malta odottaa, että saan kasata vaunut käyttöä varten!! Osta ihmeessä :whistle:

Yhteistyössä