Emmaljunga Scooter vai Brio Race?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ratasostelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Täältä taas tulee lämmin suositus Teutonian Timmyille. Vertailin näitä kahta: Scooteria ja Timmyä aikanani ja Timmyt voittivat kirkkaasti.

Minä samoin vertasin, Timmyt ehdottomasti parhaat. Niillä ajeltu jo kahden lapsen kanssa vastasyntyneestä ratasiän loppuun saakka. Scooterit tuntuivat tosi kömpelöiltä Timmyihin verrattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja leikku:
Scooterit ei kyllä missään nimessä ole kapeat!!! Meillä on ne ja tosi hyvät käytössä. Itse jos olisin saanut valita, niin olisin ottanut Briot.

No mut mittojen puolestahan niitten pitäs olla yhtä leveät. Ja en minä noita matkarattaita kapeampia haluakaan kun sit alkaa jo tukevuus kärsiä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noi Timmyt vois olla ihan ok:t mutta liian kalliit meijän käyttöasteeseen nähden.

Minusta ne oli suunnilleen saman hintaiset aikanaan (siis pari vuotta sitten). Kokeile löytää jostain käytetyt Timmyt. Takaan, että et kadu. On ihan ykköset. Itse ostin pari vuotta käytetyt 130 eurolla.

Scootereissa eivät miellyttäneet ne painavat ja kolhot "läskipyörät", kasaus oli hankalampaa ja Timmyissä plussaa kokonaan makuulle menevä selkänoja (poika nukkui vielä rattaissa päikkärit). Lisäksi olivat paljon ketterämmät esim. kääntäessä kuin Scooterit.

Menin katsomaan vanhojen Timmyjen tilalle Scootereita ja ostamatta jäi. Tosi kolhot ja ison tuntuiset, vanhat Teutoniat tuntuivat paremmalta.

Hinta ilmeisesti Teutoniassa noussut, oli alta 300? vielä vuosi, pari sitten.

Yhteistyössä