T
tuleva mami
Vieras
Ostin juuri kyseiset vaunut ja mietin että onko tuossa heittoaisa ja miten se toimii? Ostin käytettynä, ei ole siis mitään manuskaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koita:Näyttäis olevan. Koitapa nostaa noista aisan muoviosista joissa on punainen nauha, liikkuuko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näkeehän sen jo ulkoa päinkin, et onko vai eikö ole...
Alkuperäinen kirjoittaja henttu:Mullakin on ollu ongelmana sama, ostin 2v sitten kyseiset vaunut ja mulla on heittoaisa niissä ja juuri tuo klipu yms... mutta en ole kertaakaan ymmärtänyt miten se aisa toimii tai kukaan ei sitä ole saanut toimimaan.... olisin kiitollinen jos minäkin tässä ohessa saisin vastauksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näkeehän sen jo ulkoa päinkin, et onko vai eikö ole...
mistä sen näkee?
t: toinen tohelo:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja henttu:Mullakin on ollu ongelmana sama, ostin 2v sitten kyseiset vaunut ja mulla on heittoaisa niissä ja juuri tuo klipu yms... mutta en ole kertaakaan ymmärtänyt miten se aisa toimii tai kukaan ei sitä ole saanut toimimaan.... olisin kiitollinen jos minäkin tässä ohessa saisin vastauksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kride-:Onko joku viime aikoina ostanut kyseiset vaunut sport-rungolla ( eli tuolla jossa on heittoaisa ) uutena. Hinta kiinnostaisi!! Olen itsekkin etsinyt käytettyjä mutta alkaa näyttää että vähän kuluneista joutuu jokatapauksessa maksamaan noin 600e eli onkohan uusiin ero kovin paljon jos panostaisi vähän lisää.??