Emmaljunga duo edge, heittoaisa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko joku viime aikoina ostanut kyseiset vaunut sport-rungolla ( eli tuolla jossa on heittoaisa ) uutena. Hinta kiinnostaisi!! Olen itsekkin etsinyt käytettyjä mutta alkaa näyttää että vähän kuluneista joutuu jokatapauksessa maksamaan noin 600e eli onkohan uusiin ero kovin paljon jos panostaisi vähän lisää.??

Mullakin on ollu ongelmana sama, ostin 2v sitten kyseiset vaunut ja mulla on heittoaisa niissä ja juuri tuo klipu yms... mutta en ole kertaakaan ymmärtänyt miten se aisa toimii tai kukaan ei sitä ole saanut toimimaan.... olisin kiitollinen jos minäkin tässä ohessa saisin vastauksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja henttu:
Mullakin on ollu ongelmana sama, ostin 2v sitten kyseiset vaunut ja mulla on heittoaisa niissä ja juuri tuo klipu yms... mutta en ole kertaakaan ymmärtänyt miten se aisa toimii tai kukaan ei sitä ole saanut toimimaan.... olisin kiitollinen jos minäkin tässä ohessa saisin vastauksen :)

Sitä klipua pitää vaan nostaa siitä molemmin puolin samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näkeehän sen jo ulkoa päinkin, et onko vai eikö ole...

mistä sen näkee?
t: toinen tohelo :D :ashamed:

No siis niin, että meneekö siinä kaksi putkea vierekkäin vai vain yksi. Siis kyllä se pitäisi heti nähdä yleissilmäykselläkin, et onko heittoaisaa vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja henttu:

Yritänpä selittää, vaikka meillä on kyllä 2005-mallin vaunut, mutta tuskinpa systeemi kovin radikaalisti on muuttunut.

Eli työntäjästä päin katsoessahan siinä on ensin ne lukot mistä saa säädettyä teleskooppiaisan korkeutta ja heti niiden alla molemmin puolin mustat muoviosat. Vedä molemmista muoviosista yhtäaikaa itseesi päin ja nosta samalla vasemmalta puolelta sormella se newton-hakanen (siis se metallinvärinen klipu) mukana ja vóila, aisan pitäisi lähteä liikkeelle :)

Ja näissä on heittoaisa:
http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/00112-0919_lim_full.jpg

En tajua miten joku ei sitä jo tästä näe, että onko vai eikö ole.

no nih nyt olen tajunnut ettei näissä ole heittoaisaa, sitä minä alunperin ajattelinkin ettei niissä ole mutta netissä surffaillessa sitten luin jotain että olisi :)

Kiitoksia kaikille vastauksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kride-:
Onko joku viime aikoina ostanut kyseiset vaunut sport-rungolla ( eli tuolla jossa on heittoaisa ) uutena. Hinta kiinnostaisi!! Olen itsekkin etsinyt käytettyjä mutta alkaa näyttää että vähän kuluneista joutuu jokatapauksessa maksamaan noin 600e eli onkohan uusiin ero kovin paljon jos panostaisi vähän lisää.??

Taitaa olla 900-1000?.

Nostan tätä, kun itsekin mietin että onko vaunuissani heittoaisaa vai ei..

jos joku viittisi laitaa linkin sellaisista missä on ja missä ei.

kun nuo linkit olivat vanhentuneet

No meneekö siinä vierekkäin vaunun sivuilla yksi vai kaksi rungon putkea. Jos yksi niin ei ole ja jos on kaksi niin on heittoaisa. Siis tottakai sen pitäisi maalaisjärjellä tajuta, ettei vaunun runkoa voi lähteä toiselle puolelle heittämään, jos sille puolelle ei jää mitään mikä pitäisi vaunut kasassa.

Tai jos työntöaisassa on napit, jolla aisan korkeutta voi säätää, niin ei ole heittoaisaa. Jos työntöaisa on ns. suora, eikä ole harmaita nappeja, niin vaunuissa on heittoaisa(Emmaljungissa siis).

[QUOTE="vieras";24614369]No meneekö siinä vierekkäin vaunun sivuilla yksi vai kaksi rungon putkea. Jos yksi niin ei ole ja jos on kaksi niin on heittoaisa. Siis tottakai sen pitäisi maalaisjärjellä tajuta, ettei vaunun runkoa voi lähteä toiselle puolelle heittämään, jos sille puolelle ei jää mitään mikä pitäisi vaunut kasassa.[/QUOTE]

No on siinä sellainen joka pitäisi kasassa, mutta en ole saanut toimimaan. joten päättelin että niissä ei ole. Mutta sitten netissä näyttäisi etä näissä pitisi olla. yritän etsiä kuvaa netistä, että minkä näköinen homma vainuissani on..

Yhteistyössä