Esikoinen tulossa ja kaikki on uutta. Vaunut on valittu, mutta runko aiheuttaa päänvaivaa. Emmaljungan sivuilta en löytänyt mitään tietoa runkojen eroista. Eli Sport ja Classic, kertokaa niiden eroista, minkälaiseen käyttöön on tarkoitettu?
Eroina mun mielestä ainakin se alakorin materiaali, eli sportissa jonkinlaista kangasta ja muistaakseni siihen sai laittaa n.3kg tavaraa ja classicissa alumiininen joka kestää 5kg. Ei niillä kai muuta merkittävää eroa ole, voisin kuvitella että sportin runko olisi kevyempi mutta en mene takuuseen siitä.
Mun mielestä yksi merkittävä ero tais olla tuo et sportti mallissa sitä työntöaisaa ei saa säädettyä muutakuin silleen ylös ja alaspäin, en oikeen osaa selittää, sun pitäis mennä kauppaan katsomaan Että tuo sportti ei mun mielestä sovi kauheen lyhyille ihmisille...juurikin tuon ihmeellisen työntöaisa säädön takia. Ite valitsin tuon takia sen classic mallin
Sportissa on kyllä sit vissiin ylimääräsenä hienoutena se, että saa vaihdettuu työntöaisan toiselle puolelle ilman et tarvii sitä koko koppaa kääntää. Elisiis että työnnätkö vaavia naama suhun vaiko menosuuntaan päin Joo olipa tosi epäselvä selostus, mut toivottavasti jotain selkis
Meillä sport runko ja olen tykännyt, kun heittoaisan voi kääntää esim. auringon paistaessa toisin päin, niin ei vauvan silmiin paista. Meillä myös se teleskooppiaisa toiminut hyvin. itsellä matalimmalla säädöllä ja mies sitten säätää itselleen sopivaksi.