Emmaljunga city cross vai zerox ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
on kokemusta molemmista. Ceroxista tykkään enemmän.

miksi? perusteluja kaipaisin :)

pehemeällä kopalla huomattavasti pidempi käyttöaika myöhemmin lämpöpussina, ja on myös lämpimämpi. Kova koppa menee hetken ja vie sitten kamalasti säilytystilaa. Ceroxissa runko laadukkaampi ja heittoaisa.

Joo, sori kirjoitusvirhe ....siin CEROX eikä zerox ;)

Mä en tarvitse mitään koppaa, kun neiti on jo 6kk, eli tarkoitus olisi käyttää ihan rattaina :) Nyt on käytössä duo edget, mutta ne menee eteenpäin mun kaverille joka saa syksyllä vauvan :) ..ja joka tapauksessa koppa jää tässä keväällä jo pieneksi..

Mulla kokemusta city crosseista. Me valittiin ne siksi että menevät pieneen tilaan kasattaessa ja ovat melko kevyet. Ja kovasti on tykätty. Meillä kun peräkontissa vaunujen lisäksi koira. Ja tykättiin kovasta kopasta kun vauva aluksi nukkui reissussa siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, sori kirjoitusvirhe ....siin CEROX eikä zerox ;)

Mä en tarvitse mitään koppaa, kun neiti on jo 6kk, eli tarkoitus olisi käyttää ihan rattaina :) Nyt on käytössä duo edget, mutta ne menee eteenpäin mun kaverille joka saa syksyllä vauvan :) ..ja joka tapauksessa koppa jää tässä keväällä jo pieneksi..

no sit ceroxit ihan ehdottomasti. Runko siis parempi ja tuo heittoaisa ehdoton. Menevät aika lailla samaan tilaan kasattuna.

Yhteistyössä