Onko hullua ostaa vaaleat (beige/ruskea) yhdistelmät maalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sude
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sude

Vieras
Heipä hei!
Elikkäs suunnittelen tässä yhdistelmien ostoa ja kovasti mietityttää väri..
Malli tulee aika varmasti olemaan emmaljunga city cross ja löysin melkein uusia vastaavat rattaat (siis ei kopalla, vaan rattaat) käytettynä hp 420.
Väri on siis enimmäkseen vaaalea beige ja mietin että likastuukohan nuo heti kun tulee vähänkin kuraista?
Asutaan aikasta maalla, joten ei ihan vaan kaupunkikäyttöön olla näitä rattaita ostamassa..

Musta hullua ainoastaan on maksaa käytetyistä tai edes uusista 420 euroa :O

Käyttöikä on niin lyhyt ellei sit ole eka tulossa ja suunnitteilla 6 seuraavaa lasta jolloin ehkä jo maksasivat itsensä ajan kanssa takasin ;)

Eka on joo tulossa ja suunnitelmissa on että lisää tehdään useampikin (jos vain onnistuu).
Mulla ajatuksena oli ostaa heti hyvät, sellaset rattaat missä voin sitten kärrätä seuraavatkin lapset..
Emmaljungat on mun mielestä ollut parhaat. Oon kokeillu myös halvempia, mutta kovin on painavat ja kokoki aika iso aina..

Alkuperäinen kirjoittaja sude:
Heipä hei!
Elikkäs suunnittelen tässä yhdistelmien ostoa ja kovasti mietityttää väri..
Malli tulee aika varmasti olemaan emmaljunga city cross ja löysin melkein uusia vastaavat rattaat (siis ei kopalla, vaan rattaat) käytettynä hp 420.
Väri on siis enimmäkseen vaaalea beige ja mietin että likastuukohan nuo heti kun tulee vähänkin kuraista?
Asutaan aikasta maalla, joten ei ihan vaan kaupunkikäyttöön olla näitä rattaita ostamassa..

noi pelkät rattaat maksaa n550e :) :)

Meillä on beiget Emmaljungan yhdistelmät jo kolmannella lapsella käytössä. Vaununkopan käytön aikana ne on säilyneet ihan hyvin puhtaana, mutta sitten kun on se ratasosa otettu käyttöön ja on kurakelit, niin kyllä tulee nopeasti likaiseksi. Onneksi niitä päällisiä on kuitenkin ihan helppo irrottaa ja saa välillä pesuun.

Yhteistyössä