Emma yhdistelmävaunut

osta emmaLJUNGA nii saat HIEMAN enempi laatua.Mun suositus kaikille on että ostakaa mieluummin käytetyt laatuvaunut kuin uudet halpikset,koska halpikset ei kestä.Varsinki jos on suunnitteilla useampi lapsi niin halpiksilla et kaikkia ehdi kuskata ennenku hajoavat.Ja niihin ei saa varaosia kuten saa laadukkaampiin vaunuihin.

Itsellä ei henk.koht. kokemusta, mutta ystävällä emmat ja on ollut niihin tyytyväinen. Itselläni on halppisaunut (ja vielä käytettynä ostetut) ja olen ollut niihin hyvin tyytyväinen. Mikään ei ole mennyt rikki ja muutenkin pelittävät hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:
Emmaljungat vievät kokonaisuudessaan ison tilan pienessä autossa.Emmat menisivät pienempään tilaan.Todennäköisesti tämä vauva on iltatähtemme...

no teutoniat menee pieneen kasaan ja ovat laatuvaunut.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Itsellä ei henk.koht. kokemusta, mutta ystävällä emmat ja on ollut niihin tyytyväinen. Itselläni on halppisaunut (ja vielä käytettynä ostetut) ja olen ollut niihin hyvin tyytyväinen. Mikään ei ole mennyt rikki ja muutenkin pelittävät hyvin.

riippuu käytöstä,eli paljonko on käytössä ja monellako lapsella ollu että kauanko kestävät.

Yhteistyössä