Emma, Julia, Sofia...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilmaa

Vieras
Hei! Ensimmäinen lapsemme syntyi 6.5.2014 :) Etunimi on Emma, Julia tai Sofia. Eli nyt pyytäisin teitä ehdottamaan jokaiseen sopivia toisia nimiä, joista sitten toivottavasti pystymme valitsemaan sen oikean nimen. Kiitos vastaajille!
 
Emma Aleksanda
Julia Marianna
Sofia Olivia

Emma Stiina
Julia Elisabet
Sofia Lumi
 
Me on annettu lapsille nimet joista itse tykätään. Vaikka ovatkin suosittuja. Aika köyhää jos jollekin fiksuuden mitta on se, että lapselle pitäisi pakosta keksiä erikoinen nimi...
 
Meidän Julialle 6 v ole vielä tullut mihinkään ryhmään kaimaa, 'erikoisen' nimisellä siskolla on samanniminen bestis... Bestiksen äiti ei oikein tykkää...
 
Ei tarvitse mitään erikoisuuksia keksiä, mutta on elämässä iso rasite, että useimmissa sosiaalisissa ympyröissä arvo on "Emma yksi, Emma kaksi, Emma Koo, Emma N, Emma tumma, Emma vaalea" jne. Olen koululuokassa töissä, eli kokemuksella.
 

Yhteistyössä