En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta jos haluat sektion niin pelkopolilta se pitäisi saada. Pelkopolilla tulos on alatiesynnytys ainoastaan jos itse suostut siihen...Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 13:44 vieras kirjoitti:Tietääkö kukaan, kenelle lääkärille voisi mennä? Antakaa vaikka kuvaus ja nimikirjaimet. Asialla alkaa olla kiire. Miten käytännössä, jos lapsi syntyy ennen sovittua sektiopäivää. Ja jos siis pelkopolilla on tulos että alatiesynnytys?????Perätila tulossa.
perätilaa sun ei tarvitse synnyttää alateitse josset itse sitä halua, koska siihen äidin tulee olla motivoitunut. ei siis tarvitse anella sektiota.Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 15:16 Nia kirjoitti:\En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta jos haluat sektion niin pelkopolilta se pitäisi saada. Pelkopolilla tulos on alatiesynnytys ainoastaan jos itse suostut siihen...Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 13:44 vieras kirjoitti:Tietääkö kukaan, kenelle lääkärille voisi mennä? Antakaa vaikka kuvaus ja nimikirjaimet. Asialla alkaa olla kiire. Miten käytännössä, jos lapsi syntyy ennen sovittua sektiopäivää. Ja jos siis pelkopolilla on tulos että alatiesynnytys?????Perätila tulossa.
Niin arvelinkin. Varataan aika varmuuden vuoksi, jos muuten ei onnistu asia.Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 11:14 mulle tehty kirjoitti:mies lääkäri, ottaa vastaan yksityisesti mehiläisessä. nimikirjaimet jm. hän on todella miellyttävä lääkäri