EML-sektio ja turku

Tietääkö kukaan, kenelle lääkärille voisi mennä? Antakaa vaikka kuvaus ja nimikirjaimet. Asialla alkaa olla kiire. Miten käytännössä, jos lapsi syntyy ennen sovittua sektiopäivää. Ja jos siis pelkopolilla on tulos että alatiesynnytys?????Perätila tulossa.

Nia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 13:44 vieras kirjoitti:
Tietääkö kukaan, kenelle lääkärille voisi mennä? Antakaa vaikka kuvaus ja nimikirjaimet. Asialla alkaa olla kiire. Miten käytännössä, jos lapsi syntyy ennen sovittua sektiopäivää. Ja jos siis pelkopolilla on tulos että alatiesynnytys?????Perätila tulossa.
En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta jos haluat sektion niin pelkopolilta se pitäisi saada. Pelkopolilla tulos on alatiesynnytys ainoastaan jos itse suostut siihen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 15:16 Nia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 13:44 vieras kirjoitti:
En tiedä vastausta kysymykseesi, mutta jos haluat sektion niin pelkopolilta se pitäisi saada. Pelkopolilla tulos on alatiesynnytys ainoastaan jos itse suostut siihen...
perätilaa sun ei tarvitse synnyttää alateitse josset itse sitä halua, koska siihen äidin tulee olla motivoitunut. ei siis tarvitse anella sektiota.

Samaa sanon kuin aiemmatkin, perätilavauvaa ei ole äidin pakko suostua synnyttämään alateitse. Olen itse saanut perätilassa olleen esikoiseni suunnitellulla sektiolla TYKSissä -04, toki lääkärit yrittivät minua ylipuhua alatiesynnytykseen, mutta pelkäsin liikaa lapsen puolesta. En siis pelännyt synnytyskipua tai muutakaan itseeni varsinaisesti kohdistuvaa, ainoastaan, että synnytys vaurioittaisi syntyvää lasta. Pidä vaan pintasi lääkärien kanssa, sinä olet kuitenkin se joka tästä asiasta loppujen lopuksi päättää. Tsemppiä.

Yhteistyössä