Emätintulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Termiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Termiitti

Vieras
Millaisia oireita emätintulehdus on teille aiheuttanut? Itselläni on kerran ollut tulehdus ja muistan vaan että alavatsaa turvotti ja oli viiltävää kipua. Nyt on myös ajoittain viiltävää kipua oikealla alhaalla, mutta lisäksi on myös pahoinvointia ja huimausta. Olen juuri aloittanut pillerit, joten en tiedä voivatko nekin aiheuttaa kyseisiä oireita? Myös kuukautiseni kestivät normaalia pidempään. Raskaana en siis ole.

Kun pillerit aloittaa ekaa kertaa, on kaikenlaiset oireet mahdollisia. Oikeastaan vasta 3 ensimmäisen kuukauden kuluttua, kun olet pillereitä syönyt, alkaa huomaamaan aiheutuuko niistä pysyvää haittaa noin sivuoireiden taholta.
Eli uskoakseni tuo johtuu siitä jos olet juuri pillerit aloittanut. Yleensä kun pillereitä syö, niin jossain vaiheessa elämää joutuu sitten myös aina välillä kärsimään hiivatulehduksesta. Sen yleisimpiä merkkejä ovat kutina. Ja se on helppo hoitaa apteekista saatavilla reseptittömillä lääkkeillä.
Kun pillerit aloittaa, voi "kuukautiset" joko niukentua tai kestää normaalia pidempään.Itse kun torstaina otan vikan pillerin, menkat alkaa yleensä sunnuntaina ja vuoto kestää sitten 6-7 päivää.
Ja pillereitä olen syönyt 7 vuotta.