Emätintulehdus miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hahhah, voi tulehdukset myös mieheenkin tarttua.

Olen raskaana joten tuo flagyl ei taida olla minulle sopiva? Lääkäriaika on tiistaina, mutta en malttaisi sinne asti kun myös lievää kutinaa ilmennyt jo..

Ja äidiksi tulossa? Lapsen turvallisuudesta viis kun et jaksa odottaa lääkärin konsultaatiota, diagnoosia ja soveltuvaa lääkettä? Miehelle ei bv tule, näin on lääkäri minulle sanonut. On kysymys uudesta ihmisalusta josta SINÄ olet vastuussa ja kyselet palstalta "niksejä"!

Miehellä voi olla helposti bakteerivaginoosi. Sehän on bakteeri, joka elää limakalvoilla. Miehellä se vain on oireeton, kun miehet raapivat muniaan päivittäin muutenkin. Eli, mies tartuttaa sen naiseen, aivan kun nainen tartuttaa sen mieheen. Bakteerivaginoosin nimi ei pitäisi olla vaginoosi, vaan limakalvobakteeri. Sama asia on hiivoissa, ne ovat limakalvo bakteerikantoja, joita myös miehet kantavat peniksen limakalvoilla, mutta oireet ovat erilaiset kuin naisilla, koska naisilla on "umpinainen", mutta hyvänen aika ihmiset, ne ovat limakalvo tulehduksia/bakteereja, eikä niitä pitäisi nimittää naisen emättimen mukaan.

Kyse on naisen elimistön epätasapainotilasta anaerobisten ja aerobisten bakteerien suhteista. Miehen elimistö on erilainen. Naisella kostea, koko ajan erittävä. Lääkäri on sanonut ja joka paikassa lukee että Se on vain naisen sairaus. Eikä mies tarvi hoitoa eikä Se ole sukuptauti. Jos mies voisi tartuttaa niin sehän olisi sukuptauti. Toope.

Minulle gyne sanoi, että naisen hoidon aikana on hyvä olla sukupuoliyhteydessä puolison kanssa. Naisen tulehdushan lääkitään emätinpuikoilla ja samalla saa sitten isaäntäkin hoidon =D

Yhteistyössä