T
tietämätön....
Vieras
Miten hoidetaan? Saako apteekista ilman reseptiä myös miehelle lääkkeen? Oireita on myös miehellä. Bakteriellivaginoosi/bakteerivaginoosi kyseessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön....;29674956:No hahhah, voi tulehdukset myös mieheenkin tarttua.
Olen raskaana joten tuo flagyl ei taida olla minulle sopiva? Lääkäriaika on tiistaina, mutta en malttaisi sinne asti kun myös lievää kutinaa ilmennyt jo..
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön....;29674992:Kiitos vastauksesta!
En ole vielä käynyt antamassa näytteitä, mutta kovasti oireeni viittaa bakteerivaginoosiin, ainankin mitä netistä olen lukenut eli lievä kutina, runsas valkovuoto ja kamala haju. Miehellä jotain ärsytystä virtsaputkessa. Molemmat ollaan jo syöty lääkärin määräämänä hiivalääkkeet mutta ei auttanut, muistaakseni diflucan niminen. Jospa mä oottaisin siihen tiistaihin, oon vaan niin malttamaton etten jaksais odottaa..
Jos siis ostan maitohappobakteereita ja tulehdus onkin hiivatulehdus niin voiko se pahentua käyttämällä noita maitohappobakteeri puikkoja?
Ei sillä miehellä voi olla emätintulehdusta, kun sillä ei ole emätintä.
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön....;29785805:myös hiivasieni on emätintulehdus joten KYLLÄ VOI TARTTUA MIEHEEN.