vierailija
Olen vuosia sitten koittanut jtn Gynocapsia tai vastaavaa kutinaoireiden vuoksi (ei ollut hiivaa) mutta en pystynyt käyttämään niitä, koska se kipu sisään laittaessa on jotain ihan kauheata! Nyt olin ilmeisesti tarpeeksi unohtanut asian, koska ostin Gynobalancen kapselit (18 euroa/10 kpl!!!) gynen suosituksesta ja äsken sitten rusikoin yhden tabletin sisääni :,( Viiltää ja pistää, ja paperilla pyyhkiessä tuli jopa veritippa Onko mun limakalvot vaan siis niin surkeassa kunnossa, vai mitä tää on? Auttakaa mua, että saisin nyt edes sen 7 pv käytettyä noita ja ei menis hukkaan tuo järjetön hinta noista! Pitkään mietin että raskinko ostaa ja sit tää on tällasta.
Käytin äsken Ceridalia helpottamassa asettamista, mutta eipä se kai paljoa auttanut. Voiko sen hemmetin kapselin voidella ympäriinsä öljyllä? Nyt kun se on tuolla sisällä juuri ja juuri, ja alkanut sulaa niin kipu helpotti vaikka vähän epämukava onkin. Ois vaan kiva saada laitettua perille asti, mut kun se tuntuu kuin partaterää sisäänsä tunkis
Käytin äsken Ceridalia helpottamassa asettamista, mutta eipä se kai paljoa auttanut. Voiko sen hemmetin kapselin voidella ympäriinsä öljyllä? Nyt kun se on tuolla sisällä juuri ja juuri, ja alkanut sulaa niin kipu helpotti vaikka vähän epämukava onkin. Ois vaan kiva saada laitettua perille asti, mut kun se tuntuu kuin partaterää sisäänsä tunkis