"emännän patti"

  • Viestiketjun aloittaja kotiaitykka
  • Ensimmäinen viesti
kotiaitykka
onko kellekkään muulle tullu niskan ja selän littymä kohtaa semmosta kohoumaan? siis mulle on ja se iihan kamala...sitä kuulemma kutsutaan emännän patiksi...siis se on ihan hirveen näkönen tietääkö kukaan miten sen saa pois...olen olllut kotosalla lasten kanssa n.3vuotta ja nuorimmaiseno on nyt 4,5kk eli tuttavani sanoi sen patin tulleen siitä että , olen kanniskellut vauvaa niin paljon, asentohan ei silloin ole paras mahdollinen selälle ja niskalle. mutta oikeesti auttakaa olen varmaan kolmekymppisenä jo kyömy niskainen :kieh: :kieh: :kieh: ikää nyt vasta 20 ja olen kuin kunnon maatalon emännät....siis en sano loukkauksena tätä ketään kohtaan :hug: :hug: :hug: :hug:
 
kotiaitykka
jep. mummolla on, ja äiti on kyllä vielä niin nuori ja laiha että patti ei kunnolla näy mutta hiukan on koholla. äitin siskoilla kaikilla on myös koholla se....elkää vaan sanoko että tuota ei saa pois :'( :'( :'( :'( en voi edes toppia pitää.... :'( :'(

 
Mulla on kanssa muotumassa samalainen emänänpatti, äidilläni on myös sellainen.. Jumppa(keppijumppa kuulema paras) ja muista hyvä ryhti, on fysioterapeutin neuvo. Jos on perinnöllistä niin tuloa ei voi estää mutta hidastaa voi ja pitää pienempänä. edelliseeen kommenttina niin ei se kuona-ainetta ole vaan niskanikamien asento häiriö joka pääsee tulemaan kun ei ole tarpeeksi vahvoja lihaksi tukemassa niskarankaa..
 
Piipana harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 09:02 guilmon kirjoitti:
Mulla on kanssa muotumassa samalainen emänänpatti, äidilläni on myös sellainen.. Jumppa(keppijumppa kuulema paras) ja muista hyvä ryhti, on fysioterapeutin neuvo. Jos on perinnöllistä niin tuloa ei voi estää mutta hidastaa voi ja pitää pienempänä. edelliseeen kommenttina niin ei se kuona-ainetta ole vaan niskanikamien asento häiriö joka pääsee tulemaan kun ei ole tarpeeksi vahvoja lihaksi tukemassa niskarankaa..
ahaa... sori jos tuli väärää tietoa,mutta mulle on sanottu (eräs hieroja) että niskaseudun lihaksiin voi kertyä kuona-aineita,jotka näkyy just niin että niskanseutu "pullottaa"...
 

Yhteistyössä