Elovauvat 2016

Mä tein kaks testiä kun en uskonut ekaa :D ja sitäkin varten että sain digitestillä jonkinlaista käsitystä siitä, oonko arvannu viikot oikein kun ei voi laskea menkoista. Mä yleensä sanon että oon viidennellä viikolla tai jos haluan sanoa tarkemmin niin sit viikolla 4+2.
 
Äiti ja isäni sanoivat, että lopeta nyt niiden testien tekeminen, sä oot raskaana piste :LOL: mieskin samaa sanoo. Ehkä sitä pitäis alkaa uskoo :)
Kiitos orgona vastauksesta, on tästä jotain hyötyäkin kun muilta saan tietämättömänä apua :)
 
Mä olin ovulaation jälkeen ihan varma että nyt tärppäs mutta sit dpo 11 kun testiä rupesin tekemään en enää uskonu olevani raskaana, aattelin kuvitelleeni koko oviksen. Kun viivat rupes piirtymään tikkuun, ajattelin että joo joku tommonen viivanpaikka, niitä kuulemma näillä testeillä helposti tulee. Sit pesin kädet ja katsoin uudestaan niin siinä olikin ihan selkeä viiva, vaikka vähän kontrolliviivaa haaleampi.
 
Ite tein ekan raskaustestin 9dpo (ovulaatiolaskurilla olin oviksen laskenut ja sen perusteella dpo 9), mutta voiko olla kun pillerit lopetin että kierto ei oliskaa ollut se 28? Ja ovis olis voinnu olla aikasemmin jonka takia testi näytti jo silloin plussaa? Vai onko yleistä että silloin jo näkyy? Anteeks epäselvä selitys :p
 
Ite tein ekan raskaustestin 9dpo (ovulaatiolaskurilla olin oviksen laskenut ja sen perusteella dpo 9), mutta voiko olla kun pillerit lopetin että kierto ei oliskaa ollut se 28? Ja ovis olis voinnu olla aikasemmin jonka takia testi näytti jo silloin plussaa? Vai onko yleistä että silloin jo näkyy? Anteeks epäselvä selitys :p
Kuinka herkällä testillä teit? Ainakin tuo predictor early jolla mä tein väittää näyttävänsä plussaa 76 prosentissa tapauksista jo noihin aikoihin ja on olemassa myös vielä herkempiä testejä :) Mutta aika todennäköistä on myös että sulla oli ovulaatiokin "etuajassa", pillereiden lopettamisen jälkee se tulee kai heti kun ne pillereistä tulleet hormonit laskee elimistössä tarpeeksi matalalle.
 
Kuinka herkällä testillä teit? Ainakin tuo predictor early jolla mä tein väittää näyttävänsä plussaa 76 prosentissa tapauksista jo noihin aikoihin ja on olemassa myös vielä herkempiä testejä :) Mutta aika todennäköistä on myös että sulla oli ovulaatiokin "etuajassa", pillereiden lopettamisen jälkee se tulee kai heti kun ne pillereistä tulleet hormonit laskee elimistössä tarpeeksi matalalle.
Dpo 9 tein clearbluen puikkotestin ja digitaalisen (näyti raskaana 1-2) ja en tarkalleen muista kuinka herkkiä ne oli (n)
 
Tervetuloo mukaa :) ihanaa että tulee lisää porukkaa! Onko ollu jo jonkinlaisia oireita? Milloin on la? :)
Kiitos:) LA on jossain siinä 5.8 hujakoilla kun kierto vaihteli 24-32 tienoilla. Nyt kuitenkin edellisistä menkoista laskettuna 4+3:love: edellisissä kierroissa oli pahojakin jomotuksia alkaen n. viikkoa ennen menkkoja, mut nyt ei. V.vuotoa on ollu oviksesta lähtien. Silloin tällöin jomotusta nivusissa, sukkapuikko-pistoja kohdulla, välillä vetää jomotus reiteen asti. Väsymys on kauhea. Niin ja nuha tuli:LOL: tänään varaan ajan neuvolaan ja varasin jo joulukuun puoleen väliin varhaisuä:n:love:
 
Kiitos:) LA on jossain siinä 5.8 hujakoilla kun kierto vaihteli 24-32 tienoilla. Nyt kuitenkin edellisistä menkoista laskettuna 4+3:love: edellisissä kierroissa oli pahojakin jomotuksia alkaen n. viikkoa ennen menkkoja, mut nyt ei. V.vuotoa on ollu oviksesta lähtien. Silloin tällöin jomotusta nivusissa, sukkapuikko-pistoja kohdulla, välillä vetää jomotus reiteen asti. Väsymys on kauhea. Niin ja nuha tuli:LOL: tänään varaan ajan neuvolaan ja varasin jo joulukuun puoleen väliin varhaisuä:n:love:
Itsellä on neuvola ens viikon torstaina, vähän jännittää :LOL:
 
Meinasin hakea tänään taas vaihteeks kanssa testejä ,mutta onneks tulikin niin kiire töihin että jäi menemättä. Oireita on paljon kyllä. Rinnat on pirun kipeet ja turvottaa,pissalla saa juosta koko ajan, oksettaa aaltoina ja jano on jatkuva. Neuvolaan olisi se kolme viikkoa ja sama aika muuttoon. Tuli tälläinen extempore muutto isompaan kotiin. No meneepähän aika nopeammin ja jos samalla vähän unohtuisi tää alku äklötyskin :barefoot:
 
Mun oireet on ollut jo alusta asti tosi extremee, ja tänään kaiken päälle alko toi pahoinvointi, aamulla makasin sohvalöa ja ihan yht äkkiä iski oksennusfiilis ja makasin vessan lattialla odottaen koska lentää, mutta meni onneks ohi :sick:
 
Mä kävin eilen ostaa taas 2 uutta liuskatestiä ja enenpää en tee! :LOL: Eilen illalla näytti selkeetä plussaa ja tänään aamulla tosi vahvaa plussaa, kyllä sitä taidetaan olla raskaana. Äsken soitin tulevat isoisoäidit läpi, kun muuten saavat kuulla pikkusiskoilta jotka lörpöttää kaikki asia kaikille, varsinkin kun minä nyt saan lapsen :) Oireina on ollut väsymys, nälkä koko aika ja tissit kipeenä :p ja ihanaa kun mies on niin innoissaan tästä pikku ihmeestä <3
 
  • Tykkää
Reactions: orgona
Heippa! Kylläpäs tuntui hassulta etsiä näitä keskusteluryhmiä. Viimeksi sama googlehaku ollut kahdeksan vuotta sitten. Nooh, tutut ja turvalliset keskusteluryhmät näytti löytyvän edelleen. Varovaisesti siis tänne joukkoon tulen.

Eilen tein positiivisen testin. Kaksi kertaa, kun eihän sitä ekasta usko. La olisi 5.8. Minulla ennestään 7 ja 10 vuotiaat lapset edellisen mieheni kanssa. Nykyisellä miehelläni on 10 vuotias lapsi myös. Tämä siis ensimmäinen yhteinen ja fiilikset vielä hieman sekavat. Tärppi tuli nopeammin kuin osasin odottaa. Olemme olleet kohta kaksi vuotta yhdessä, mutta tämä aika on uusioperhekuvioineen yms ollut niin vauhdikasta, että normaali arki ei ole vielä edes alkanut ja nyt jo odotan, hui!!

Tänään neuvolaan soitettu ja parin viikon päästä eka aika sinne. Tänään ollut eka tupakaton päivä ja ei oo helppoo ei. Onko muita höhliä tupakoitsijoita?

Ja olen 32 ja mieheni 40. "Vanha" äijä, i know, mutta sydämeltään nuori <3
 
Uusille tervetuloa!

Iinaalisa, jos oot dpo 9 saanu digitestillä 1-2 viikkoa, niin ei se ainakaan kovin paljoa heitä :) Ja digitesti ainakin on aika herkkä. Mun yhdellä työkaverilla huimaus oli ensimmäinen raskausoire jonka se pani merkille!

Meillä ikäeroa tulee lasketun ajan perusteella 2 vuotta 3 viikkoa.
 

Yhteistyössä