Aa okei! Tajusin, mutta jos sanon jollekkin että olen raskaana niin kumpaa mä sit käytän? 4+0 vai raskaana rv 5?Jos sulla on jo neljä viikkoa täynnä (4+0) niin sulla alkoi tänään rv 5
Aa okei! Tajusin, mutta jos sanon jollekkin että olen raskaana niin kumpaa mä sit käytän? 4+0 vai raskaana rv 5?Jos sulla on jo neljä viikkoa täynnä (4+0) niin sulla alkoi tänään rv 5
Tottakai. Mie täytän tammikuussa 21 ja mies täytti tänävuonna 21Minkä ikäisiä olette, jos saa kysyä?
Entiiä näkykö tää? Mie 21 ja mies 22Minkä ikäisiä olette, jos saa kysyä?
NäkyyEntiiä näkykö tää? Mie 21 ja mies 22
Kuinka herkällä testillä teit? Ainakin tuo predictor early jolla mä tein väittää näyttävänsä plussaa 76 prosentissa tapauksista jo noihin aikoihin ja on olemassa myös vielä herkempiä testejä Mutta aika todennäköistä on myös että sulla oli ovulaatiokin "etuajassa", pillereiden lopettamisen jälkee se tulee kai heti kun ne pillereistä tulleet hormonit laskee elimistössä tarpeeksi matalalle.Ite tein ekan raskaustestin 9dpo (ovulaatiolaskurilla olin oviksen laskenut ja sen perusteella dpo 9), mutta voiko olla kun pillerit lopetin että kierto ei oliskaa ollut se 28? Ja ovis olis voinnu olla aikasemmin jonka takia testi näytti jo silloin plussaa? Vai onko yleistä että silloin jo näkyy? Anteeks epäselvä selitys
Dpo 9 tein clearbluen puikkotestin ja digitaalisen (näyti raskaana 1-2) ja en tarkalleen muista kuinka herkkiä ne oliKuinka herkällä testillä teit? Ainakin tuo predictor early jolla mä tein väittää näyttävänsä plussaa 76 prosentissa tapauksista jo noihin aikoihin ja on olemassa myös vielä herkempiä testejä Mutta aika todennäköistä on myös että sulla oli ovulaatiokin "etuajassa", pillereiden lopettamisen jälkee se tulee kai heti kun ne pillereistä tulleet hormonit laskee elimistössä tarpeeksi matalalle.
Kiitos LA on jossain siinä 5.8 hujakoilla kun kierto vaihteli 24-32 tienoilla. Nyt kuitenkin edellisistä menkoista laskettuna 4+3 edellisissä kierroissa oli pahojakin jomotuksia alkaen n. viikkoa ennen menkkoja, mut nyt ei. V.vuotoa on ollu oviksesta lähtien. Silloin tällöin jomotusta nivusissa, sukkapuikko-pistoja kohdulla, välillä vetää jomotus reiteen asti. Väsymys on kauhea. Niin ja nuha tuli tänään varaan ajan neuvolaan ja varasin jo joulukuun puoleen väliin varhaisuä:nTervetuloo mukaa ihanaa että tulee lisää porukkaa! Onko ollu jo jonkinlaisia oireita? Milloin on la?
Itsellä on neuvola ens viikon torstaina, vähän jännittääKiitos LA on jossain siinä 5.8 hujakoilla kun kierto vaihteli 24-32 tienoilla. Nyt kuitenkin edellisistä menkoista laskettuna 4+3 edellisissä kierroissa oli pahojakin jomotuksia alkaen n. viikkoa ennen menkkoja, mut nyt ei. V.vuotoa on ollu oviksesta lähtien. Silloin tällöin jomotusta nivusissa, sukkapuikko-pistoja kohdulla, välillä vetää jomotus reiteen asti. Väsymys on kauhea. Niin ja nuha tuli tänään varaan ajan neuvolaan ja varasin jo joulukuun puoleen väliin varhaisuä:n
Varmaan vaan ihan raskaushormonit tekee tepposia elimistölle .... mutta toki jos alat ihan kaatuilee niin lääkäriin.Tänään alkanut huippaamaa ihan kunnolla, että meinaa kaatua Mistä vois johtua? Hemoglopiinista tai verenpaineesta?