Heissan pitkästä aikaa :wave:
Hennille hui kauhistus, ihan meni iho kananlihalle, toivottavasti tyttö ei enää moisia kohtauksia saa :hug:
Mie olen ollu ton mein esikon kans nyt aikas varpaillaan sen aivotärähdyksen jälkeen. Poika on jo ihan oma säheltävä ittensä mut yritän toppuutella koheltamista ettei taas tärähtäis. Se kun ei enää tartte olla kova tälli kun saattaa tehä pahempaa "jälkeä" ton yhden kunnon rytäsyn jälkeen.
Eevi on kovasti kehittynyt
Tyttö on kova peppukiitäjä eli liikkuu istualtaan eteenpäin =) Toinen jalka on tossa edessä ja toinen takana mut välillä yrittää saada toisenkin jalan taakse ihan kun konttausasentoon. On tosi metkan näköistä likan meno
Ukko aikanaan oppi konttaamaa vähän alle 8kk mut ei tolleen pepullaan menny. Ryömiminenkin neitiltä onnistuu, mut mieluummin on tossa istuma-asennossa.
Kokkareisempaa ruokaa olen alotellu vaikkei ikää vielä 8kk olekaan mut ne vellimäisemmät vauvanruuat ei enää nälkää pitäneet niin aloin antaa 8kk purkkeja ja omatekoiset ruuat jätän karkeammaksi. Alkuun tökki kovasti mut pikkuhiljaa alkaa jo sujua "isojen tyttöjen" ruokien syönti =)
Yöt meillä on edellen rikkonaisia, Eevi heräilee kerran kaks yössä, yhden yön on nukkunut klo 24-07 putkeen mut sen jälkeen taas on pitänyt ainakin yhdesti tissille päästä
Tassuttelua olen yrittänyt mutta välistä huuto yltyy niin kovasti että helpommalla olen päässy kun huikat olen antanu ottaa. Väsytttää kyllä edelleen kovasti, kun unet on niin rikkonaisia :ashamed:
No juu, viikonloppu tulossa ja Wappukin, perhevappua ystäväpariskunnan kans vietellään ja ihan lasten ehdoilla mennään. Tää sopii miulle hyvin, kun en edes enää kaipaa hulinavappuja. Opiskeluaikana tuli ihan tarpeeks haalareissa pyörittyä ja vappua juhlittua. Mie viihdyn paremmin kotosalla
Aurinkoista viikonloppua B)
Ukkis ja Eevi