<<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

Tosta menkkojen niukkuudesta. Mulla ekat menkat tuli kolmisen viikkoa sitte ja oli tosi niukat, selvisin koko ajan pelkällä pikkuhousun suojalla. Olikohan se niin, että noi Cerazetet vähentää vuotoa? Meillä neiti ei ole täysimetyksellä, ni ilmankos alkoki ennen ku tytsy täytti 2kk. :kieh:

Aliisalla meinaa nuhaa pukata. Eilen alko, mut onneks yö meni hyvin. Kiitos sipulin, jota laitoin sideharson sisään ja pinniksen päätyyn kiinni. =)
Pitäs mennä apteekista ostamaa nenäfriida, ku sil saa rään pikkusen nokasta paljon paremmin pois, ku tollasella tavallisella niistäjällä.

Nyt treenailee tytsyn kanssa lattialle.
Aurinkoista alkuviikkoa kaikille!!! :wave:

HooÄs ja Aliisa 2kk1vko5vrk
 
Sone
Tuli van mieleen et jokohan meidän pinosta on joku jo uudelleen paksuna, tunnustaako kukaan? :whistle:

Menkoista oli puhetta, minulla ei myöskään ole vielä alkanut, ja imetän.

Meillä tytsi on alkanut kuolaamaan ja nyrkki suussa koko ajan, ihana :heart:

Sone ja Aava 2kk 6pv
 
Meillä meinas Aleksi taas tänään kääntyä. Nyt tällä kertaa oli kädet tiellä, muuten olis kääntynyt :) . Oltiin mun ystävällä, hällä on laskettuaika joulukuun alussa. Oli muuten ihana masu :heart: . Ei tullu kyllä ollenkaan ikävä raskausaikaa, mulla se oli kuitenkin sen verran vaikea.

Voiko tämän ikänen vauva tottua johonkin nukkumisjärjestelyyn ihan parissa päivässä? Meillä vaivalla totutettiin Aleksi nukkumaan partsilla, sen jälkeen hän ei suostunut nukkumaan kunnolla muualla kuin partsilla :/ . Nyt taas parina päivänä sai torkkua ja nukkua sylissä ja autossa (miehen vanhemmilla on tapana antaa nukkua sylissä), ni nukahti kyllä partsille, mutta sieltä alko kitistä puolen tunnin unien jälkeen. No, sitkeesti kävin lykkimässä uudestaan uneen. Huomasin meinaan että kun ei saa nukkua vähintään tuntia putkeen, on kiukkunen ku mikä illalla :( . Täytyy alkaa vaan sanoon kaikille Aleksia hoitaville että syliin ei enää nukutella.

Yöt on nyt taas menny hieman huonommin, nyt kun on ollut illalla kiukkunen ja itkunen, ni on sitten useemmin vaatinut yölläkin tuttia. Ei kylläkään ole syönyt kun vasta aamulla tai aamuyöllä. Kyllä eilenkin nukahti jo 20.30 ja vaati maitoa vasta 05, mutta vaati sitä tuttia yöllä useemmin.

Nyt alkaa kaveri heräillä partsilta :) , alkaa olla päivittäisen soseen aika.

Olen muuten huomannut ainakin täällä että neuvolassa ei kannata koskaan mainita mistään mitä itse tavallaan päättää tehdä vauvansa kanssa. Esikon aikana aina mainitsin kaikista asioista ja aina sain haukut. heti jos tekee ohjekirjojen vastasesti alkaa tädit marisemaan. Sen takia en ole sanallakaan maininnut että olen paria sosetta maistattanut ja velliä antanut.

Kohta tulee Aleksin ja Esikon kummitäti lenkin lomassa käväseen. Kiva kun tulee, kun mieskin on iltamyöhään töissä.

Salah ja Aleksi 2kk 11vrk
 
menkoista mulla alko jälkivuodon loputtua menkat.. sit tuli siitä 4 viikon päästä.. ehkäsyä meillä ei tällä hetkellä ole käytössä..

tänään käytiin neuvolassa.

Paino: 6515g
Pipo: 39,4
Pituus: 61cm

kaikki hyvin ja hyvin kasvaa. =)

ööh, *tyhmä kysymys* mut tuota voiko siellä msn puolella niinkö keskustella?? (blondi mikä blondi...) kävin laittamassa valokuvia sinne mut en oo varma et tuliko ne sinne sit.

onko teillä kellään muulla hurjaa makeannälkää?? mulla tekee koko ajan mieli suklaata.....

t. tekniikan ihmelapsi hosso ja alisa 2kk 2 vkoa :heart:
 
kele, tana, talviaika :kieh:
nyt meillä alkaa yö klo 17 ja päättyy klo 01. sen jälkeen yks yösyöttö n. klo 03 ja sit onki aamu klo 05. voi vattu, mun täytyy alkaa mennä nukkumaan jo näihin aikoihin :(
voisin jo vaivihkaa, hellästi alkaa siirrellä hänen nukkumaanmenoaikaansa myöhäisemmäksi, mutta kun siinä kuitenkin on vielä heittoa vaikka tunnillakin... rytmi on "rytmiä" eli vaihtelee.
en osaa myöskään yhtään arvata, koska vauvalla on päiväuniaika. yritin vaunukävelyä klo 9 ja klo 12, mut kumpiki meni ainakin tänään ihan vikaan, J heräsi heti kotona. hyvään saumaan osuessa vaunukävelyn jälkeen nukutaan kolmekin tuntia.
mihin aikaan teidän vauvoilla on päiväuniaika? ovatko he olleet pitkään siihen mennessä hereillä?

täälläkin on suklaannälkää 24/7 ja menkkoja ei vielä näkynyt, täysimetys ja korvikelisää meillä.

lisää turinaa, kun pääsen seuraavan kerran koneelle. kaikkea muuta saan tehdä vauva sylissä, mutten istua tietokoneella :| nyt sitten hampaidenpesulle ja nukkumaan :eek:

irtis ja J 2 kk, 1 vko ja risat
 
täällä oli menkat pari viikoa sit. eli synnytyksestä oli sillon 2 kuukautta ja täysimetyksellä mennään täälläkin. tai joka ilta annan kyllä 50-100 milliä korviketta lisäks mut muuten mennään täysimetyksellä. mie kyselin neuvolasta että voinko antaa pojalle sosetta kun se on 3 kuinen niin tuli tädiltä jyrkkä ei vastaus.. sano että pitää mennä vaan oman maidon vaimolla neli kuiseks asti ja sit vasta voi maistattaa soseita. mut jos täällä te jo annatte soseita niin kyllä miekin rupeen antamaan jo kolme kuisena. taitaa olla se meidän neuvolan täti vähä liian tiukka noiden asioiden suhteen. kuinka moni täällä aatteli antaa kohta tai antaa jo sosetta ja velliä?
 
VsV
Mulla ei ole vielä menkat alkaneet. Vauva on kohta 3 kk ja täysimetyksellä täysin.

Just koitin juottaa vauvalle tuttipullosta lypsettyä maitoa eikä onnistunut millään. Raukka huusi kuin hyeena ja oli niiiin loukkaantunut äidille. En kerta kaikkiaan voinut huudattaa vauvaa kovin kauaa, kun ihan sydäntä särki... Ainun pulloista joi alkuun ongelmitta, mutta nyt kun ei ole tarvinnut antaa lisämaitoa reiluun kuukauteen, niin nyt se ei onnistu ihan millään. Ostettiin kokeeksi myös Nukin pullo, mutta yhtä karmea se oli vauvan mielestä. Olisiko kenellekään vinkkejä kuinka saada vauva juomaan taas tuttipullosta? Tarkoitukseni ei ole missään tapauksessa lopettaa imettämistä, vaan ihan käytännön syistä haluaisin, että pullostakin maito uppoaisi tarvittaessa. Äitee pääsisi vaikka kaupassa joskus käymään yksin ilman että baby kuolee nälkään sillä välin...

Meillä ei ole vauvalla ainakaan vielä mitään tarkempia päiväuniaikoja. Puolen päivän molemmin puolin. Pihalla vaunuissa nukkuu parhaiten päivällä. Jos sisällä joutuu nukkumaan, niin ottaa vain pikku-unia ja heräilee vähän väliä. Meille kävi tämä kellojen siirto paremmin kuin hyvin, koska saan nyt vauvan aikaisemmin unille. Ennen ei taatusti nukahtanut ennen puolta yötä.
 
heipsan pitkästä aikaa! :)
mulla oli viime viikolla jälkitarkatus ja alapaine oli korkealla, käskivät seurata sitä.. :/
mulla on myös tuota huippausta yleensä esim.noustessa ylös mut kyllä joskus on tullu muuteski.. Otin myös ne cerazette-pillerit ja sitten otan hormonikierukan, en kuitenkaan muista ottaa joka päivä niitä pillereitä niin parempi mulle et ei tarte muistaa kun tahtoo tuo raskauden jälkeinen dementia iskee päivä päivältä pahemmaks... :LOL: niin ja joo, nyt on eilen ja tänään tullut pari kertaa et on tuntunu et sydän lyö hitaammin,(sen ihan tuntee ja lyö tosi raskaasti vähä aikaa) voiko ne johtua noista pillereistä (kun en aiemmin ole niitä käyttänyt ja muutenkin pahemmin en oo lääkkeitä ottanu,esim.tän vuoden aikana ehkä pari kpl!)

huomenna on vauvelillamme lääkärineuvola heti aamusta, ihanaa kun oon sitä odottanut jo ..koko kuukauden! ;D meillä yleensä poitsuli alkaa nukkumaan illalla 8-9 aikoihin ja herää 6-7 aikaan (joskus jopa 5 jälkeen), sitten on hereillä tunnin pari, ottaa pikkutorkut ja on taas vähä aikaa hereillä ym, nukkuu yleensä päivässä parin-kolmen joskus jopa melkein 4 tunnin unet ja ilta meneekin torkahdellen ja hereillä ollen. Meillä mennään osittain korvikkeella ja osittain rintamaidolla.

Ja joku sillon kyseli sen tenavatalkin hintaa, kävin tänään apteekista ostamassa ja maksoi 7,34e!
mutta nyt iltapuuhille isomman kans! Meillä opetellaanki olemaan ilman vaippoja, toinen päivä ihan hyvin menossa, ei oo ollu kun yövaipan jälkeen kauppareissulla yks vaippa! :)
jeps, mut tämmöstä tänne, ei kummempia!
 
Mä olen antanut meidän pikkumiehelle jo parisen viikkoa noita soseita ja velliä. Kylläkin hyvin hyvin pieniä määriä. Hedelmäsoseita pari kolme teelusikallista iltapäivällä ja alotin ihan 20 ml peruna-porkkanavelliä iltasin ennen iltamaitoa. Tänään annoin jo 50 ml sitä velliä. Ajattelin heti kun mies täyttää sen kolmekuukautta alottaa kasvissoseet, niin taisin tehdä esikonkin kanssa.

Meillä molemmat pojat nukkuu ja mies on vielä töissä, katselen tässä samalla täydellisiä naisia. Yleensä menen nukkuun samaan aikaan kun vauvakin, mutta nyt ajattelin nousta vielä sängystä hieman töllöö katseleen, kun nykyään en oikein katsele enää mitään ohjelmia.

No, nyt harrastamaan pahettani, eli tupakointia. En sitten pystynyt oleen polttamatta :(

salah ja Aleksi 2kk ja 11 vrk
 
Soseista: esikkoa imetin täysimetyksellä 5kk, sit rupesin antaa kiinteitä ja hyvin hän rupesikin syömään. Edelliselle maistatin noin neljä kuisesta ja saattoi mennä 7- 8kk ikään ennen kuin todella alkoi jotain menemään ja sitten joutui tissittelemään koko ajan, ku muu ruoka ei tahtonut kelvata :whistle: . Nyt oon ajatellut, että ajoissa vaan ruveta, jos käy kun edellisen kanssa, kun totuttelu voi kestää hyvin pitkään. jos imettäis pelkästään 6kk ikään sit alkais maistatella, meniskin pian yksivuotiseksi, ennen kuin sais jotain menemään, oiskin aika hankalaa.

Kiitos vastauksistanne menkoista, kaiketi mullakin ne sitten oli.
 
Meidänkin vauva pyörähti aamulla selältä masulle. Ihan kyllä omaa peukkua tavoitellessa kierähti ,mutta sangen ketterästi.

Ei meilläkään vauvalla ole vielä mitään muuta rytmiä kuin ,että yöunille alkaa 23-24 ja herää syömään kuuden tai seittämän aikaa ja sitten jatkaa unia puoli kymmenen tienoille. Päiväunisssa ei mitään rytmiä.. nukkuu kun nukuttaa. Toisinaan tuntuu ,että nukkuu vähän väliä ja taas toisina päivinä tuntuu ,että valvoo koko ajan. Yöt on upeat ja siitä olen äärimmäisen tyytyväinen ,koska meidän 2 v esikko ei nuku vieläkään täysiä öitä ,eikä ole ikään nukkunutkaan.

Menkoista Mulla ei onneksi vielä ole tullut. Esikolta alkoi tytön ollessa 8 kk ,mutta silloinkin kierrot oli tosi pitkiä. Silloin luulin myös ,että alkoi tytön ollessa pari kuukautta ,mutta oli vaan yhdet menkat ja sitten ei puoleen vuoteen mitään tullut.

Soseista Mä en meinaa pitää aloituksessa mitään kiirettä. Esikolle aloitin 5 kk iässä ,mutta syöminen onnistui vasta joskus 7 kk iässä kunnolla. Tämän asianhan jokainen varmaan tahollaan harkitsee itse. Suositukset toki olemassa ja ne perustuu tutkittuun tietoon.

VsV Meillä toimii Aventin pullo ja isi/mummo syöttää silloin ,kun minä poissa näkyvistä. Kahdella muksulla näin sujunut. Muuta vinkkiä en osaa antaa. Multa eivät olisi huolineet pulloa.

Hyvää yötä.
-Poni ja vauveli
 
Syyskuun aloituksessa on hyvät ohjeet, mut en vaan löydä meitä sieltä. Mahdankohan hakea jostain ihan väärästä paikasta?
(Ohje msn yhteisöön:
Kirjota esim googleen msn yhteisöt -> valitse sieltä msn yhteisöjen kotisivu -> vasemmassa reunassa lista eri kategorioista, valitse koti ja perhe -> suurinpiirtein keskelle sivua tulee taas eri kategorioita, valitse perhe -> rullaa sivua alaspäin, siellä Elokuu 2008 on meidän yhteisö -> klikkaa sitä yhteisöä ja jätä hakemus.)

Huomenna on neidin 2kk neuvola. Saas nähdä mitä meidän rinnasta kieltäytyjä mahtaa painaa. Mut laitan niitä kuulumisia sitten myöhemmin.
 
Huomenta päivää!

hosso, siellä msn:ssä voi keskustella kyllä. Siellä on tällänen keskustelu osio kanssa. =)

Ainiin, yhteisöstä tuli viime viikolla sählöpostia, että ne vaihtavat palvelun tarjoajaa ens helmikuussa. Mun pitäis niiden antamisen ohjeiden perusteella perustaa sinne uus yhteisö tai siis siirtää jotenki toi yhteisö sinne. Siitä pitäis sit tulla teille kaikille jonku sortin ilmotus mailii. Joten ilmotelkaa ku niitä alkaa tulee, että mitä niissä sanottiin. :wave:

Aliisan päivärytmi on nyt ollu vajaan kk:n seuraavanlainen:
7-9 herätys
pari tuntia hereillä ja menee partsille päiviksille, nukkuu 2-4h
herää ja on taas pari tuntia hereillä
taas partsille unille, nukkuu 2-4h
illalla ottaa pikkunokoset, n.½h
yöunille yheksän aikaan
yöllä heräilee 03-05 välillä syömään
ja sit alkaaki taas alusta :)

salah, mulla myös alkanu tupakki käryämää... :ashamed: Mut pitäähän ihmisellä joku pahe olla, mä en juo edes kahvia. :D

Soseista. Esikon kanssa alotin vellit ja soseet 3kk ikäsenä neuvolan kehotuksesta, kun söi maitoa hirvittävät määrät ja usein.
Nyt ajattelin odottaa ainakin sinne 4kk, koska yöt ainakin vielä menee yhdellä syötöllä. Mut jos alkaa näyttää siltä, että pelkkä maito ei riitä, ni sit alotan aikasemmin.

Pari viime iltaa on ollu ihan mahotonta itkua. Aliisa ihan selkeesti väsyny, mutta ei meinaa rauhottua millään nukkumaan. Ollaan tähän asti nukutettu syliin, mut eilen sit päätin, että se palvelus loppuu. Nukahti vartissa hyvillä mielin omaa sänkyy. =)

Nyt tuli vieraita. :wave:

HooÄs ja Aliisa 2kk1vko6vrk
 
neitiperho
Rytmistä josta olenkin jo myös aiemmin puhunut. Meillä siis päivärytmi ollut noin 1vkon ikäisestä lähtien. Ihan pieniä heittoja on toki ollut, tyyliin saattaa heittää 30min +/-, mutta ei sen suurempia. Ja tietysti jos jotain extraa päivässä, esim kylään meno niin ne saattaa vähän muuttaa rytmiä. Kerran yössä on oikeastaan aina herännyt syömään. Nyt tosin on selkeesti alkanut heräämään yösyötölle aiemmin. Ja viime yö pitkästä aikaa meni vähän "huonommin". Nukahti klo 22, heräsi klo 3, ja taas klo 5 ja klo 7. Näissä väleissä aina nostin takaisin omaan sänkyyn ja hetken päästä heräsi. En tiedä, vaikuttaisiko kun vaihdettiin Iina nukkumaan nyt pinnasänkyyn? Yleensä siis nukkunut äp-laatikossa. Ja mun vieressä hyvin nukkuu, mutta pinniksessä ei.

Täällä myös tupakin makuun on alettu pääsemään. Tosin tyytyväinen olen, että se taas vähentynyt. Pari viikkoa sitten poltin lähes joka päivä, nyt taas huomannut että saattaa mennä 4-7pvää etten ole polttanut. Hyvä niin.

Soseista päätin myös, että toki mielelläni imetän kun kerran hyvin onnistuu. Mutta jos alkaa menemään siihen, että alkaa öisin heräämään useammin syömään, sitten siirrytään maistelemaan myös muuta. Toki mielelläni neuvolasta ohjeita otan vastaan, mutta pienellä suodatuksella. Jokainen lapsi kuitenkin erilainen. Ja jokaisella äidillä omat tavat, joita mun mielestä tulee kunnioittaa. Sanottiin mulle neuvolasta aikoinaan myös, että mitään pikkuhiljaa ei aleta antamaan vitamiinitippoja vaan suoraan päästävä siihen 5tippaa/pvä, että ei ne mitään vatsavaivoja aiheuta. Joo ei varmasti. Kumma kun tyttö alkoi huutamaan ja huonosti nukkumaan 2pvää niiden aloituksesta. Siis oma järki mukana :D ...vai oliko se järki sittenkään, hehehheh.
 
Esikolle aloitin maissivellin iltaisin 3kk ikäisenä, ku meni tuota maitoa aivan mahottomasti. Muut kiinteät sitten 4kk. Meillä toimi se silloin hyvin ja samalla tavalla aloitan nytkin, jos yöt alkaa takkuamaan. Esikko oli täyskorvikkeilla 1,5kk eteenpäin, nyt mennään vielä osittain omallakin maidolla.

Rota-rokote on nyt aiheuttanu ihan selkeästi ylimääräistä kitinää, mutta onneksi tämän ei nyt pitäisi kuitenkaan kauaa kestää... :/ Yöt on onneksi rauhallisia.
 
RYTMISTÄ, meillä ei oikein ole mitään kunnollista päivärytmiä, mutta suunnilleen niin mennään että pari tuntia ollaan hereillä ja sitten nukutaan vaunuissa. Päiväunien pituus vaihtelee n. 15min - 2 h, joten välillä otetaan todella monet torkut päivän aikana eikä yksiäkään pidempiä unia. Ja kaikki unet tosiaan vaunuissa kun sisälle en saa nukahtamaan, en edes syliin :/ Illalla sitten onkin aivan eri asia, kun poju nukahtaa todella helposti omaan sänkyynsä!

SAUHUTTELUSTA, imetys on pitänyt minut vielä erossa tupakasta, mutta saapas nähdä miten käy kun imetys aikanaan loppuu. Vakaa aikomus on kyllä jatkaa savuttomalla linjalla!!

Onko täällä mielipiteitä siitä kumpi velli on parempi aloitukseen, maissi vai peruna-porkkana? Vaikka varmasti pitkälti sekin on lapsikohtainen juttu...
Soseet ajattelin aloitella vasta sitten 4kk iässä, jos vaan maito riittää siihen asti.

 
No niin, pötkis nukkuu terassilla, jos muutaman sanan ehtisi kirjoittaa =)

mulla ei oo menkat vielä alkaneet, synnytyksestä kaksi kuukautta ja melkein täysimetyksellä mennään, illalla kerran korviketta saa. Ei kyllä ole vielä ikäväkään..

Soseiden aloittamista en kovin ole vielä miettinyt, varmaan tilanteen mukaan, miten maitoa tulee ja miten paljon tuntuu ruokaa tarvitsevan. Ehkä jouluna voisi pojalle jotain herkkua maistattaa, silloin onkin jo suunnilleen 4 kk. Ja muistan vielä kun viime jouluna olin niiin pahoinvoiva ja melkein ainoa mitä pystyin syömään oli muutama lusikallinen jotain vauvojen purkkisosetta, mietin että jos kaikki menee hyvin niin ensi jouluna niitä syö meillä joku muu :LOL:

Rytmiä on sen verran että aamulla herätään 7-8 välillä, aamupäivällä ehkä kahdet noin tunnin unet, iltapäivällä pidemmät päikkärit, illalla tankkaillee ja torkahtaa ehkä hetkeksi, unille noin 21-22 välillä, yöllä syö kerran tai kahdesti. Ja sitten alusta.. =)

täytyis varmaan syödäkin kun on nyt hetki aikaa =)
 
Enpä ole kirjotellut, ahkerasti lukenut kyllä..Jos nyt olisi aikaa kirjotella kun neiti vissiin nukkuu.
Elikkäs jos ensin esittelisin meidät, tyttö nimeltä Lumia (jollain muullakin taisi olla samanniminen, aika hassua koska on vielä suht.harvinainen nimi.. :) ) syntyi K-S KS 7.8 ja syntymämitat oli 3830g ja 50cm.2kk neuvolassa mitat oli 5830g ja 60cm eli hyvin kasvaa pelkällä tissimaidolla. Ja totta tosiaan pelkällä tissillä koska neiti ei huoli pulloa.On ottanut pullon ehkä n.kolme kertaa elämänsä aikana ja ne oli sillon kun oli tosi pieni.Nykyään siis saadaan kamalat raivarit kun isänsä sitä yrittää antaa.Täällä oli muitakin kohtalotovereita...Ei ole tosiaan herkkua kun mihinkään et pääse ilman neitiä :| Ja olisi kiva että pääsis esikoisenkin kanssa(poika 3v.) vaikka puistoon ihan vaan kahdestaan, viettämään laatu-aikaa, mutta ei niin ei!
Vielä en minäkään ole soseita antanut.Esikoiselle annoin tasan 3kk iässä mutta nyt jotenkin tuntuu että menee sinne lähemmäs 4kk.Tai en tiedä. On vaan sellanen fiilis. Katsotaan!
Kiva kiva, mullakin alkoi menkat tänään.Syön kanssa noita mini-pillereitä mitä useammat teistä syö joten kaippa alkoi vuotaa sen takia.Muistan kun esikoinen oli vauva niin en syönyt pillereitä ja imetin 7.5kk ja menkat alko kun poju oli 8kk.
Ajattelin muuten tänään että imetän sinne 6kk asti ja sen jälkeen jos ei huoli pulloa niin saa luvan oppia väkisin!Aion lopettaa se lystin sitten siihen.Sillonhan on pakko oppia juomaan pullosta.
Meillä ei vielä käännytä, eikä edes yritetä.Kovasti leluja osaa tavoitella jo kaksin käsin.Ihanan näköistä :heart:
Päivärytmiä meilläkään ei oikein ole.Kovasti riippuu päivästä.Mein esikoinen kun on päiväkodissa 10pvä/kk niin rytmi muodostuu hänen mukaan kun on kotona.Mutta kun on hoidossa niin ei oikein ole sellasta rytmiä..Vaunuissa nukkuu kyllä, mutta vaunujen pitäisi liikkua vähän väliä ja se ei oikein ole mahdollista..Tai olisi tietty jos ei haluais muuta sitten tehdäkkään :LOL:
Tupakoinnista oli puhetta.Pääsin aikoinani kun esikoista odotin siitä eroon enkä ole maistanutkaan sen jälkeen.Eikä ole tehnyt mielikään!
Tuli muuten sairastettua oikein kunnon rintatulehdus.Tämä oli jo toinen, eka oli elokuun lopussa.Tämä vei oikein sairaalaan asti kun ei suun kautta ottamat antibiootit tehonnut.Entistä kipeemmäksi vaan tuli ja imettää vaan piti!Olin sitten neidin kanssa sairaalassa 2 yötä.Samalla osastolla mistä lähdettiin elokuun alussa tyytyväisenä ajatellen että onneksi ei enään ikinä tarvitse tulla tänne! Niin sitä vaan tultiin mutta vähän eri asiassa.. :whistle:

Semmosta meille, nyt herää neiti!

Palataan!
 
Yhteisöasiaa!! Nyt mä tein sen muutoksen ja on nykyään Multiply, entisen msn:n sijaan. Yritin tutkia sitä, mut mä en ymmärrä siitä yhtään mitää! :eek: Jotain teidän laittamia kuvia siellä näkyy, mut en mä löytäny ollenkaa niitä neuvola yms. juttuja.
Jos joku fiksumpi löytää, ni tänne ohjeita kiitos. :D
 

Yhteistyössä