Voi että, onnea äitix9! Toivotan hyviä vointeja teille kaikille ja pikkuiselle erityisesti että vahvistuisi ja saisitte hänet pian kotiin. :heart:
Tänään on minullakin 34 viikkoa täysi sitten, eli nytkö saisi vauveli rauhassa syntyä jos haluisi?! Toivottavasti ei ihan vielä, on tekemistä niin paljon!
Tekemisestä puheenollen, pyykkiä täytyisi laittaa ja vähän siivotakin. Pojun laitoin sänkyyn, muttei vielä kyllä ole nukahtanut, vaan juttelee tuolla itsekseen.. voi suloista!
Mä mietin noita carriwellin kokoja....joku sanoi että ovat ympärysmitaltaan pienemmät kuin koko sanoo, onko näin? Mulla on ne pehmoliivit itselläni nyt yökäytössä ja samoin se urheilumalli, mutta luukullisia en ole kokeillut ja ne haluisin. Pelkästään äitiysliivejä olen käyttänyt koko raskauden ajan, minkäänlaisia kaari-tai sivutukia en ole pystynyt kestämään kun painaa.
Ajattele Mansikka, sitten sullakin on vaan kuukausi enää aikaa, jos leikataan ensi kuun lopussa. Hurjaa! Mä en malttaisi odottaa synnytystapa-arvioon asti, siihen on vielä kaksi viikkoa. Jos mut leikataan niin aika sovitaan tuolloin. En ole kyllä uudesta sektiosta kovin innoissani, kun sitten olen niin kipeä ja esikoistakin pitäisi jaksaa hoitaa eikä hän vielä ymmärrä varoa äitin pipiä.. mutta tietysti jos näyttää että alatiesynnytys on riskipeliä niin ei tietenkään kannata tieten tahtoen pikkuista vaarantaa.
Vielä aventin pulloista...olen käsittänyt että koliikkivaikutus tulisi noista venttiileistä, jotka on nimenomaan tutissa. Ne sellaiset pienet urat siis... korjatkaa jos olen väärässä
Mä tykkään noista pulloista, mutta harmi kun ovat niin rumia
Mun täytyy nyt kyllä käydä tuota poikaa paijaamassa, ei meinaa nyt nukahtaa ollenkaan ja lelut lentelee...
:heart: