Voi kurjuus, meidän pienellä pojalla on flunssa, raukalla! Ei ole ollut onneksi paljon kipeänä, kerran viime talvena ja silloinkin minä tartutin. Jaksaa silti kuiteskin leikkiä, mutta on tietty kyllästynyt kun ei ole ulos päässyt. Minä olenkin sitten siivoskellut ja pyykkäillyt pitkin päivää. Mies ei ole taaskaan kotona, nyt se on auttamassa meidän kavereita muutossa. Poika kattoo pikkukakkosta ja tyttö on sylissä.
Mä ajattelin jos kokeilisin ensi yönä nukuttaa vauvelia omassa sängyssään. Mua vähän pelottaa kun poikakin on yleensä samassa sängyssä meidän kanssa, ja jäähän sitä tilaa tosi vähän kun on neljä sängyssä. Nousisin sitten aina sängyn reunalle istumaan syöttäessä, niin toimittiin esikoisenkin kanssa aikoinaan.
Tuosta julki-imetyksestä, kyllä minä yleensä etsin jonkun vähän suojaisamman paikan kun ruokkimisen aika tulee, jos sattumoisin olen liikenteessä. Autossa olen imettänyt ja vaippaa vaihtanut kauppareissuilla
Anoppi ja appi on sen verran "vieraita" että niiden edessä en halua imettää, mammalassa olen mennyt toiseen huoneeseen. Muutenkin pappa molottaa niin kovalla äänellä että siin ei hetken rauhaa ole muutenkaan
Ei Hilda jaksa syödä molemmista tisseistä kerralla
Meillä on kakkkaamisväli nyt pidentynyt niin, että joka paukahduksella ei tule tavaraa vaippaan! Kyllä silti päivässä pari kertaa kakkaa, mutta ei enää öisinkään, siis yöllä ei enää vaippaa vaihdeta. Mutta megapissijä on! Yövaippaan saa laittaa ihan kunnolla imuja jo. Päivisin vaihtovälit on niin lyhyitä ettei kovin hurjasti tarvitse.
Nyt piti pitää tauko ja tanssia pojan kanssa Röllin kuurakettilaulua
"Nyt savusaunan kiukaalla lennän mä kuuhun, ja sitten mä pistänkin juustoa suuhun! En ole minä astronautti enkä kosmonautti; tässä tulee ensimmäinen emmentaalinautti!"
Salamanterille :hug: helposti ne vauvelit putoilee kyl... meilläkin nyt on poika 1v3kk alkanut putoilemaan joka paikasta kun kiipeilee ja renkkuu joka paikassa. Vauvana ei kyllä tipahdellut mutta nyt senkin edestä
Kun ei perään aina kerkeä. Eilen viimeksi sohvalta tipahti ja itse olin vieressä kaiken lisäksi!
Nyt ei oikein ole aikaa kirjoitella enempää, poika on väsynyt ja tekee pahojaan minkä kerkeää, joten siirryn viihdyttämään häntä