<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Viipsu: Pahoittelut. Voimia. :hug:
Tepa83: Toivotaan kuitenki vielä, et kaikki ois hyvin. koita jaksaa :hug:
Fosfori:Mukavaa kylpyläreissua teille!!
Daizz: Pikaista paranemista, toivottavasti ei tarvii sairaalaan lähteä.

Täällä yksin viettelen iltaa, mies on päivystyskeikalla ja tyttö nukkuu.
Aatto meni oikein rauhallisesti, ei ostettu ees raketteja, kotona oltiin, poltin tytölle pari sädetikkua, mielissäänhän tuo oli.
=) Syötii nakkeja ja perunasalaattia. Valvottiin yli puolen yön ja aamulla sit väsyttiki ihan törkeenä.

Mäki kävin tekemässä ton testin, ni poika ois sen mukaan tulollaan, ite oon mietiskelly vähä samaa oireitten perusteella. Kivahan tuo ois jos ois poika, vaikka toki tyttökin on yhtä tervetullu, pääasiahan tietnki on jotta on terve.

Huomenna ois neuvola, vähän jänskättää. toivottavasti kuullaan sykettä =)

Mut nyt pitää lähtee syömään....Moi Moi!!

Piua 9+3
 
Mäkin kävin testin tekemässä. Poikaa se meille povasi. Meinataan kyllä selvittää sukupuoli heti vain ,kun näkyy. Meidän neuvolassa on oma ultra ,jolla joka käynnillä pääsee vauvelia kurkkaamaan :) .

Mun masu on hassu. Alussa se oli ihan pallo ,sitten taas lähes normaali littana ,mutta eilen se taas pullahti esiin. Osa housuista tuntuu jo epämukaville. Eilen nippaili aika tavalla alamasua ,että varmaan jotain venymistä tapahtuu.

Mua jännittää se huominen ultra niin ,että en saa varmaan nukuttua. Alan varmasti pillittää siellä. Mulla on tuntee nyt niin pinnassa, että kyyneleet nousee silmiin ,jos vähänkään vauva-asioita ajattelee.

Koitampa kuitenkin suunnata jääkaapin ja veskin kautta sänkyyn.
Öitä :wave:
 
Minun masu on sellanen ällölöllö....hyiettä inhottaa. mä suorastaan odotan että se on sellanen ihana pyöree ja kiintee. Ku on aikasempia raskauksia jo takana nejä niin aina vaan turpoo maha aikasemmin esille. Tai ei kait se vielä rehellisesti vauvamahaa ole vaan ku on tuota vararengasta vähäsen, niin ku turvottaa niin se on heti puristamassa. Meillä lapsetkin jo sano että äiti taitaa olla vauva sun mahassa ja että miks meille ei tuu koskan kahta vauvaa. :whistle:

Muuten kukkiiko teillä kasvot nyt? Minulla ei ole juuri koskaan finnejä.Ei murkkuiässäkään,mutta nyt! :$

Ootteko kaikki jo soittanu neuvolaan? Mä en vielä.
 


Soitosta neuvolaan, olen soittanut ja aika on ensi tiistaina , rv 9+1 silloin, mahtaako neuvolassa silloin saada sydänäänet vatsan päältä jo? Onko jollain kuunneltu?

Minulla vatsakipua, ei alavatsa vaan aivan kuin olisi vatsatauti tulossa vieraaksi, eilen alkoi kun kauhiasti oli ilmavaivoja! :headwall:

Housut menee edelleen kiinni, mutta jotkut housut tuntuvat epämukavilta, joten kotona olen rennommin mieluusti! :heart: :D

Onko kukaan elokuun äideistä ajatellut mennä istukkabiopsiaan? Nyt tässä alkuraskaudessa, siinä tutkitaan kromosomit ja saa samalla tietää sukupuolenkin, tai onko jolleen tehty joskus se tutkimus, miltä tuntui, oliko vuotoa jälkeenpäin?

Nipisteleekö teillä alavatsaa edelleen ajoittain kun kohtu muokkautuu? Minulla ainakin välillä enemmän välillä vähemmän! :heart: Aika vähän on tällä hetkellä Finnejä, mutta ajoittain niitä on ollut, minulla siis ei raskaana ole niitä ollenkaan :D

Ensi viikolla siis neuvola, kiva juttu! :heart:

Ja varhaisultrasta, kun tilasin sanottiin, että varminta saada tulosta kun rv 7 täynnä, mutta minulla se olisi osunut jouluaattoon, joten ultrattiin 6+4 ja gyne sanoi, ettei syke välttämättä näy/kuulu. mutta silloin se sitten kuitenkin löytyi ja kuuluikin!

Kaikille hyvää vointia ja olkaa varovaisia ulkona taitaa olla liukasta?

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
Käväisimpä minälin tekees testin ja poikaa povaili. Meillä ennestään tyttö ja tyttöä tää testi ennusti silloin, joten silloin tiesi (tosin 50% mahis osuta oikeeseen) ;) Mulla oli tytöstä ihan karseat pahoinvoinnit oksuineen ja nyt ei oo ollu kuin sellasta tasasta ällötystä ja hirveä väsy.

Onko teillä muilla vaikeuksia tehdä ruokaa? Mun ei tee mieli mitään ruokaa ja kaikki ällöttää, mut pelkäänpä jos ei syö ällötys muuttuu pahoinvoinniksi. Mitään ei tee mieli.

Maha on mullakin iso, mutta se tais olla jo ennestäänkin :ashamed: Mutta sen verran on tullut jotain turvotusta tai lihoamista joulun suklaasta ja fantasta että housut kyllä puristaa ikävästä.

Vielä ei olla kerrottu kellään, mutta varmaan arvailevat mielessään sen verran oon tuhdissa kunnossa ja väsynyt. Eivät vaan arvaa kysyä kun tietävät että me saadaan lapsia vain lääkärin avustuksella. Meillä on tytölle ostettuna isosisko-paita joka laitetaan sitten päälle kyläreissulle kotipuoleen. Mutta odotellaan varmaan vielä siihen 12 rv:lle. Eka neuvola on vasta 16.1 jolloin alkaa olla rv 11+2 tai jotain. Eli jospa sen jälkeen sitten jos sinne asti päästään.

Meillä on tänään tytön 2-v synttärit, joskin juhlitaan niitä vähän myöhemmin kun ei olla vielä selvitty joulusta ja uudesta vuodestakaan.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Suhoska ja Tuutikki Kyytiläinen
 
Jouskari-80 Just varasin ultran yksityiseltä ja se sanoi, että syke näkyy 6+2 ajan sain ens maanantaille vko 7+0 niin pitäis sikiön jo näkyä! kylläpä jännittää!!

Neuvolaa en vielä ole varannu, pitää varmaan viimestään ens viikolla soitella, sinne ei nyt nii kiirre ole.

Lääkärineuvolaan, kyllä koitan lapsille hoitajan saada tai otan semmoselle päivälle, et ollaan molemmat vp. eihän noita tenavia sinne voi ottaa. pienempi ei kyllä vielä varmaan tajuais (8kk) mut 4 vuotiasta ei mukaan.

Ja naama kukkii!!!! |O |O se on joka raskauden alussa n.14 vkolle asti kukkinu. sit tulee tosi hyvä iho, toivottavasti myös nyt.

Triine 6+2
 
Pupuvaimolle suuri :hug: !
Saa nähdä putoanko minä seuraavaksi. :/
Eilen illalla vatsaa ja kylkiä särki ja vessassa kun kävin, tuli paperiin punertavaa tuhrua ja limaa. :(
Itkuhan siinä tuli ja edelleen on surkea olo. Vuotoa ei ole, vielä.. mutta vessakäynnin yhteydessä sitä tuhrua tulee.
Kai se on koitettava neuvolaan soittaa, että mitä mä nyt teen.. :ashamed:
Viikkoja tänään 9+3.
 
KESKIVIIKKO 2.1.2008

pastilla.....................rv9+5 ¤ 2 lapsi ¤ LA 1.8
Piua..........................rv9+5 ¤ 2 lapsi ¤ LA 1.8
Scala........................rv9+5 ¤ 6 lapsi ¤ NKL ¤ LA 1.8
unelmaanelma.........rv9+5 ¤ LA 1.8
Tiina80.....................rv9+4 ¤ 2 lapsi ¤ KPKS ¤ LA 2.8
fosfori.......................rv9+3 ¤ 2 lapsi ¤ TAYS ¤ LA 3.8
illuusia......................rv9+3 ¤ 2 lapsi ¤ LA 3.8
Suhoska....................rv9+3 ¤ 2 lapsi ¤ TYKS ¤ LA 3.8
Elomamma08............rv9+2 ¤ 2 lapsi ¤ K-S ¤ LA 4.8
Jasa..........................rv9+2 ¤ LA 4.8
kaneliomena.............rv9+2 ¤ LA 4.8
Tiuhka.......................rv9+2 ¤ 2 lapsi ¤ LA 4.8
kaneliomena.............rv9+1 ¤ 1 lapsi ¤ TAYS ¤ LA 5.8
oda-sofia..................rv9+1 ¤ 1 lapsi ¤ MKS ¤ LA 5.8
Lilli-85......................rv9+0 ¤ 2 lapsi ¤ LA 6.8
aurinkoenergiaa.......rv8+6 ¤ 3 lapsi ¤ KAKS ¤ LA 7.8
daizz.........................rv8+6 ¤ 3 lapsi ¤ K-Sks ¤ LA 11.8
hosso........................rv8+6 ¤ 1 lapsi ¤ KYS ¤ LA 7.8
tepa83......................rv8+6 ¤ 1 lapsi ¤ KYS ¤ LA 7.8
perämaan emäntä....rv8+6 ¤ 3 lapsi ¤ KYS ¤ LA 7.8 **kaksoset**
HooÄs.......................rv8+5 ¤ 2 lapsi ¤ PHKS ¤ LA 8.8
Tatjana80.................rv8+5 ¤ 4 lapsi ¤ SeKS ¤ LA 8.8
very important baby.rv8+5 ¤ 2 lapsi ¤ TYKS ¤ LA 8.8
Mansikka85..............rv8+4 ¤ LA 10.8
Emeelia.....................rv8+2 ¤ 1 yht. lapsi ¤ VAS/TAYS ¤ LA 11.8
Annilia.......................rv8+2 ¤ 2 lapsi ¤ LA 11.8
jennika1983.............rv8+2 ¤ 2 lapsi ¤ TYKS ¤ LA 11.8
Milba.........................rv8+2 ¤ 2 lapsi ¤ TAYS ¤ LA 11.8
miranth.....................rv8+2 ¤ 1 yht. lapsi ¤ LA 11.8
Rouva Pikkumyy.......rv8+2 ¤ 1 yht. lapsi ¤ TYKS ¤ LA 11.8
Serafima...................rv8+1 ¤ 2 lapsi ¤ KYS ¤ LA 12.8
irtosora.....................rv8+0 ¤ 1 lapsi ¤ LA 13.8
kesä-74....................rv8+0 ¤ 4 lapsi ¤ EKKS ¤ LA 13.8
Mariainen..................rv8+0 ¤ 1 lapsi ¤ SEKS ¤ LA 13.8
pieniananas..............rv8+0 ¤ 1 lapsi ¤ KOKS¤ LA 13.8
salamanteri85..........rv8+0 ¤ 1 lapsi ¤ LA 13.8
upp3..........................rv8+0 ¤ 1 lapsi ¤ OYS ¤ LA 13.8
Bella-Lumia..............rv7+5 ¤ 1 lapsi ¤ LA 15.8
JabbaTheHut.............rv7+5 ¤ LA 15.8
Nefeli.........................rv7+4 ¤ 1 lapsi ¤ LA 16.8
Bonustehtävä............rv7+3 ¤ 3 lapsi ¤ TAYS ¤ LA 17.8
miljoonakala..............rv7+3 ¤ SatKs ¤ LA 17.8
Äityli-84.....................rv7+3 ¤ 2 lapsi ¤ KÄTILÖOPISTO ¤ LA 18.8
linneaborelis.............rv7+2 ¤ 3 lapsi ¤ LA 18.8
haaveilija-80............rv7+1 ¤ 2 lapsi ¤ LA 19.8
Marikki A...................rv7+1 ¤ LA 19.8
Säihke.......................rv7+0 ¤ 3 lapsi ¤ TAYS ¤ LA 20.8
Tirpiainen..................rv7+0 ¤ LA 20.8
Triinu.........................rv7+0 ¤ LA 20.8
Poni06.......................rv7+0 ¤ 2 lapsi ¤ LA 20.8
LinttaIita....................rv6+6 ¤ 5 lapsi ¤ OYS ¤ LA 21.8
Hannele76.................rv6+5 ¤ 2 lapsi ¤ TAYS ¤ LA 22.8
mariska77.................rv6+5 ¤ 1 lapsi ¤ LA 22.8
mimuli........................rv6+4 ¤ 4 lapsi ¤ LA 23.8
kotiäiti32...................rv6+3 ¤ 4 lapsi ¤ SAS ¤ LA 24.8
lumipallo....................rv6+3 ¤ 2 lapsi ¤ kaks ¤ LA 24.8
skorpioni77................rv6+3 ¤ 1 lapsi ¤ K-HKS ¤ 24.8
Salamatkustajako......rv6+2 ¤ 3 lapsi ¤ LAS ¤ LA 25.8
triine..........................rv6+2 ¤ 3 lapsi ¤ LA 25.8
Rieputa rallaa............rv6+1 ¤ 2 lapsi ¤ SEKS ¤ LA 27.8
jennip.........................rv6+0 ¤ 2 lapsi ¤ LA 27.8
Jouskari-80...............rv5+5 ¤ 2 lapsi ¤ LA 29.8
Emppu3008...............rv5+4 ¤ 3 lapsi ¤ NKL ¤ 29.8
jonttu79....................rv5+3 ¤ 3 lapsi ¤ LA 30.8
nirppu.......................rv5-6 ¤ 1 lapsi ¤


Pupuvaimolle voimia teille!! :hug:

Uusille plussanneille onnea! :flower:

Me ollaan lähdössä pe ruotsin risteilylle, oisko vapaaehtoista listan päivittäjää siksi aikaa? Muutama päivä olis hommia tarjolla. :D

Mulla kanssa naama kukkii ihan älyttömästi, esikoisesta tuli kanssa finnejä ihan kamalasti. Ketuttaa, ku mulla on luonnostaaki helposti fnnejä pukkaava iho, ja olin just saanu naaman hyvää kuntoo, ni eiku taas se on ku pommin jäljiltä! :kieh:

Mutta, päivän jatkoja!!! :wave:
 
pupuvaimo :hug: ja illuusia koitaha jaksaa, saattaa olla myös harmitonta :hug:

Täällä illalla alko taas särkemään mahaa ja alaselkä on kauheen kipee, tosin selkäkipu voi johtua eilisestä sohvalla makaamisesta. huomenna olisi sinne lääkärineuvolaan meno ja ei auta kuin ottaa lapset mukaan. Eilen katoin uutisia ja bensan hinta noussut yli 1,40 :eek: kyllä meinaan sanoa neuvolassa etten juokse joka vkoa siellä. kun siel kysissä pitää juosta 2-4 vkon välein niin enpä kyllä meinaa noilla bensa hinnoilla kyllä neuvolassa juosta sitte et joka vko jossain kävisin. ei muuten mut meiltä matkaa neuvolaan n. 20 km ja kyssiin 50 km. :/ kyllä mä osaan hakea apua jos siltä alkaa näyttämään.
joulukuusi otettiin lasten kanssa aamulla pois ja hieman alan noita muitakin koristeita ottamaan. lauantaina on siskon tytön ristiäiset ja mä pääsen miehen kanssa kummeiksi :heart:
Mun kaveri on tällä hetkellä siellä kysissä, koittavat tyhjentää lääkkeillä :( harmittaa niin kaverin puolesta. mut eihän sille mitään voi. :ashamed:

mut nyt ruokaa tekemään, tuli nälkä kun käytiin tuolla raikkaassa ulko ilmassa lasten kanssa :D

perämaan emäntä 8+6 (pitäisi keksiä uudet nimet toukille kun ei mitenkään voi sitte erottaa jos kummatkin on nasuttajia ) :D

muoks ei ollut kyl tarkoitus et koko teksti menee mustaksi :kieh: :D
 
Pupuvaimo:Voi että, pahoittelut menetyksestä. voimia teille!

neuvolakäynti käytynä ja siellä sydän sykki +170. =)
Sano terkka,et kuuluu tosi selkeesti, et ei laskettu ainakaan enää myöhäsemmäks mee, kuunneltiin siis vatsan päältä. Siirty se laskettu,eli se ois 1.8, saa päivittää. Nii ja se on nyt se ultraus, eli oli vaihtaneet sen niin, että sitä rakenneultraa ei sit ookkaan, ihana päästä kurkkaamaan jo nyt. Mut kävisin mielellään kyllä siinä rakenneultrassaki,mut mut kaikkea ei voi saaha. Aikaa en vielä saanu, ku ne ei siellä vastannu ni pitää sit ite koittaa saaha se aika. Hirveet ruuhkat kokoajan, ku vain tunnin ajan voi soittaa.
Pitäs mennä päikkäreille, ku väsyttää, mut pitää koittaa ensin saaha se aika.

Illuusia: toivottavasti ei oo mitään vakavempaa toi sun vuoto. Mä ainaki varmaan heti soittasin neuvolaan, jos jotain vuotoa alkas,eihän se varmasti ainakaan pahitteeksi oo. :hug:

Suhoska: hauska idea toi isosisko-paita. Minä malttamattomana halusin jo ennen joulua kertoa kaikille :D

Parin viikon päästä ois neuvolalääkäri ja mun varmaan pitää ottaa sinne tyttö mukaan, ku eipä oo ketään joka vois sitä kahtoa....

Nyt pitää lähtee sottelee sinne ajanvaraukseen, jos vaikka pääsis läpi.
Piua rv siis "jo" 9+5
 
Hyvää alkanutta vuotta elomammoille!
Hyviä uutisia ekasta neuvolalääkäristä :) kaikki oli hienosti, siellä se pieni on ihan oikeasti ja sykekin näkyi, helpotuksen huokaus. LA aikastui ja on nyt 1.8. Ollu jotenkin epäuskoinen olo vauvan suhteen, vaikka oireita kyllä piisaa.
Meillä on tuo 1 v kipeänä, rassukalla ollut 3 päivää korkea kuume, uudenvuoden aattokin meni siis pikku potilasta hoitaessa, nyt ei onneksi enää kuumetta, voikun olisi jo tauti voiton puolella.

Halukset vielä kaikille, joiden pikkuinen ei jaksanut mukana. :hug:
Nyt lähdettävä laittamaan pientä unille :wave:
 
Voi että... pahoitteluni kaikille pikkuisensa menettäneille :heart:

Meille sattui eilen kiva tapaus: mentiin kylään kaveripariskunnan luo, heidän tyttö, 1,5v, oli ihan ylimaallisen innoissaan meidän vauvasta(ei ole ennen ollut) ja rupesi siinä sitten vähän mietityttämään, että josko heille olisi pikkusisarusta luvassa....

Vähän aikaa kun juteltiin niin kertoivat uutiset! Heillä on la kesäkuun lopussa. Pakko meidänkin oli sitten sanoa, kun tuntuu oudolta olla kuin ei mitään.... on taas kivaa, kun on joku samassa tilanteessa oleva =)

Mulla on vielä pitkä aika ultraan, se kun on vasta kuun lopussa, mutta en oikein osaa huolehtiakaan hirveästi, vaikka jännittääkin että onkohan masussa oikeasti ketään. Ei se huolehtiminen mitään auta kuitenkaan...

Noista vältettävistä ruuista: mä olen toiminut vuoden takaisten suositusten mukaan, eli

kaikenlainen raaka liha ja kala
makeanveden kalat esim hauki, taimen
kalanmaksa
eksoottiset kalat, ravut
pastöroimattomat maitotuotteet(violaa olen siis syönyt... jos siinä voi olla listeria, niin kai se voi olla maitopurkissa ja jogurtissakin?)
homejuustot
liika kofeiini
sienet(jos ei tietoa mistä kerätty)
salmiakki&laku max 50 g/päivä

Lisäksi mulla on siis raskausdiabeteksen uusiutumisen pelko, joten sekin rajoittaa aika paljon syömisiä... samoin pahoinvointi.

Noista sydänääänistä vielä... meidän neuvolassa ei kuunnella noin aikaisilla viikoilla, koska jos ei kuulu, niin äiti voi huolestua suotta. Multa kuunneltiin vasta rv 17.

vib rv 8+5
 
On taas vierähtäny tovi, etten oo kirjotellu. Hyvin täällä menee vielä =) Typyn kans oltu vaan kotosalla tää viikko, kun mulla niitä ansaittuja vapaita, ens viikolla viä pari päivää vapaata. Harmittaa vaan kun tietää, että joutuu kuitenkin vlopuks töihin.
Aattona kateltiin typyn kans raketteja keittiön ikkunasta, pelkää niin kovin sitä ääntä, ettei siks ulos menty. Naapuri onneks laitto rakettinsa ajoissa, niin nähtiin tosi hyvin muutama.

Te kun ootte näistä oireista höpötelly ja jollain noita finnejä paljonkin, niin mulla oli typystä ihan hirveesti joka puolell, mutta nyt ei ainuttakaan. Muutenkin on tosi erilainen raskaus kun typystä.
Ja tää masennus, tää on kaameeta :( Anoppikin tänään kirjotti, että kai sitten varmasti puhun neuvolassa aiheesta.

Onko muita joilla mahd osallistua siihen NELLI tutkimukseen?
Mulla olis ja olisin kohderyhmääkin, kun typystä noi sokerit oli vähän sekasin ja typy sit isokokonen.

Joo, mutta kaippa mä alan siivoileen, on jääny vähän hommat rästiin.
 
menetkö yksityisesti siihen istukkatutkimukseen vai äitiyspolille? Kiitos jos vastaat! :flower:

Minä taidan poiketa päikkäreille, tänään niin huono olo! :headwall: , mutta kyllä se taas helpottaa! :heart:

Rva ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
Mä tuun hulluks tän olon kanssa,tää on ihan kauheeta :( ensin oksensin puoltoist viikkoo kaiken ulos,sit oli joulusta uuteen vuoteen tosi hyvä olo,ei ollenkaan oksetusta. Nyt sit alko taas uutena vuotena,et saa kaiken oksentaa ulos |O jännä,että oli jo 6 päivää ilman mitää oloja,ni luulin,et helpottaa jo :headwall: Naama kukkii ku joku kukkaketo,rintsikat puristaa,oksettaa,närästää,pissalle saa käydä 3 kertaa yössä.. Oih,ihana raskausaika :heart: :LOL:
 
hmmh...olot jatkuu...soitin aamulla neuvolaanki...huomenna meen käymää ottamas jotai kokeita.hemoklopiini jne...Saas nähä mite mun käy...ukko jo ihan hermona niin kun mäkin et mitä tää nyt on kun kahtoo mun koomaa.Huolissaan et tuleeko tästä nyt sit sairaala keikka eteen...Kumma kun aikasemmissa ei mulla ole ollut mitään tämmöstä.Ni nyt on ihan hoomoilasena et mitä mitä.

Pupuvaimo :hug: voimia... :attn:

Niin ja tosta ihon kukkimisesta...mulla on kanssa ihan hirveessä kunnossa.Pattia o riittävästi kun normaalisti niitä ei juurikaan ole.
nii mulla pitää paikkaansa tuosta testistä noi edelliset...eli siis eka on tyttö ja toka poika...ja nyt odotettas poikaa.ois kyllä ihan poika olo...ollut jo alusta asti.jolupvänä ku veljen luona oltiin puurolla ja siellä sitten vessassa käydessä pärstääni peilistä vilkasin...ni kauhistuin miten oonkaan niin nuutuneen näkönen naama kirjava ku mikäki tukka hapsottaa ja silmät seisoo päässä.Jo oli kauhee näky. :kieh: :kieh:
Mulla oli tytöstä niin hyvä olo koko raskauden ajan...olin ns. elämäni kunnossa...mutta tuosta pojasta olin juuri tällein nuutuneen näköinen hampputukka.YÄKS... :kieh: :kieh: Nooh tää on tätä...toivottavasti tuo ukko kestää mua katella vielä monta kk tän näkösenä... :LOL: :LOL:
 
pupuvaimo :hug: olen niin pahoillani :(

mansikka sanos muuta! mulla on kanssa niin helkkarin karsea olo! tänään eka päivä joulun jälkeen töissä ja ekaa kertaa meinas tulla oikea oksu. oli vaikea ruuan ääressä valehdella, että nyt on kyllä niin pahaa ruokaa, ettei kykene. oon tosin itte viel välttyny pirjoilta ja yrjöiltä, mutta nyt ei kyllä ole hehkeä olo... kunhan täältä pääsen taas parin tunnin päästä, meen suoraan kotiin nukkumaan.

se mikä on hyvää raskausajassa (ainaki viel toistaiseksi :D ), on se, että mies tukee täysillä, ei kiusi, on ymmärtäväinen ja tekee ekstraa kotitöissä, kun en ite vaan kykene :heart:

irtis 8+0
 
Pahoitteluni pienokaisensa menettäneille, hirveästi voimia :hug:

Tuosta listasta, minulla on la 6.8 eikä 8.8... Eli tänään on rv 9+0.

Masu minullakin pikkuisen jo pullottaa, jotkut farkut olen jo jättänyt kaapin perälle. Kiinni varmaan menevät vielä mutta ovat kyllä niin piukat että...
Pahoinvointia ei juurikaan ole, toivottavasti ei enää tulekaan. Jotkut ruuat vähän tökkii mutta niitäkin saan syötyä vähän.
Väsymys on sitäkin pahempaa!
Meilläkin mies on hyvin ymmärtäväinen, hän leikkii pojan kanssa illat töistä tullessaan että saan maata kuin lahna sohvalla :)

Hyvää uutta vuotta!!!

Lilli ja Tiitti 9+0
 

Yhteistyössä