elokuvien vienti kirpparille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frtyui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frtyui

Vieras
oon viemäs ison kasan elokuvia kirpparille. miltä kuulostaa hinnat 2.50? ja 3?/kpl?

Miten te ootte antanu levyt tiskin alle? ootteko irrotellu kotona levyt valmiiksi? mutta mihin ootte levyt laittanu? kirjekuoreen kaikki vai jokainen siltikin erikseen? mulla olis yli 30 elokuvaa enkä viitsis kassalla alkaa irroittelemaan niitä ja kirpparilta saan sen kansion.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Suodatinpusseissa säilyy kivasti. :wave:

Mut kun mä mietin et kehtaanko ottaa 35 suodatinpussia mukaan :D Mitä mieltä olet hinnoista?

:D Voithan sä siellä kirpparillakin irrotella; ei ainakaan tartte pelätä naarmuuntumista tmv.
Hinnat on mielestäni hyvät; kyllä tuolla hinnalla ostaisin jos löytäisin kiinnostavia elokuvia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Hinnat ok.

Mä oon antanut olla kotelossa. Jos joku nyysii niin ihan sama. Ei kertaakaan kukaan tosin ole vielä varastanut niitä.

samaa mäkin mietin, mutta ennemmin, vaikka annan jollekin sitten jos ei kaupaksi mee kun et joku varastais :/

niin sitä vois irroittaa sielläkin, mutta osa on niin hemmetin tiukas kun on vain kerran katottuja, että kiva siinä tiskillä niitä irvistellen yrittää :D no enköhän mä jotain keksi :)

Yhteistyössä