Tulee tuosta kuvauksesta vanha neukkuleffa 'Bim Mustakorva' mieleen. Ja voi pojat kun mä itkin 7-veenä.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos joku tosiaan haluaa ulvoa elokuvan takia, niin kannattaa katsoa Hatchiko- tarina uskollisuudesta. Tositarinaan perustuva kertomus koirasta, joka odotti kuollutta isäntäänsä juna-asemalla vuosikaudet palaavaksi töistä. Vähän me itkettiin tytön kanssa, kun katsottiin toi ja minä taisin märistä vielä seuraavana päivänäkin, kun tuli mieleen toi leffa.
sama!!!!! en tykänny yhtään!Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minusta se oli kauhean tylsä :ashamed:
Minä tykkään yleensä niistä leffoista, joista muut eivät pidä ja pidän tylsinä useiden suosikkeja. Esimerkiksi Vihreää mailia moni kehuu ja minusta se oli todella tuubaaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:sama!!!!! en tykänny yhtään!Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minusta se oli kauhean tylsä :ashamed:
Niin muuten tulee. Tyttö vuokrasi ton, oikein kaduttaa kun katsoin, ton itketyksen takia vaikka olihan se ihana leffa muuten.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Tulee tuosta kuvauksesta vanha neukkuleffa 'Bim Mustakorva' mieleen. Ja voi pojat kun mä itkin 7-veenä.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos joku tosiaan haluaa ulvoa elokuvan takia, niin kannattaa katsoa Hatchiko- tarina uskollisuudesta. Tositarinaan perustuva kertomus koirasta, joka odotti kuollutta isäntäänsä juna-asemalla vuosikaudet palaavaksi töistä. Vähän me itkettiin tytön kanssa, kun katsottiin toi ja minä taisin märistä vielä seuraavana päivänäkin, kun tuli mieleen toi leffa.
vihreän mailin oon tainnu kerran nähä ja enpä siitä paljoa muistaAlkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minä tykkään yleensä niistä leffoista, joista muut eivät pidä ja pidän tylsinä useiden suosikkeja. Esimerkiksi Vihreää mailia moni kehuu ja minusta se oli todella tuubaaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:sama!!!!! en tykänny yhtään!Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minusta se oli kauhean tylsä :ashamed: