Elokuva-ilta 3

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elokuva-ilta 3
Aloimme uudestaan katsomaan elokuvaa.
Menimme makaamaan vierekkäin sohvalle ja otin viltin meidän päällemme.
Elokuva eteni ja aina välillä juttelimme kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väliltä.

Olin väsynyt ja sanoin Merville ,että hän voisi mennä nukkumaan ja jäisin itse sohvalle vähän huilaamaan. Mervi lähti vielä pesulle ja sen jälkeen meni sänkyyn.
Katsoin kelloa ja se näytti kolmea yöllä.
Ei mennyt kauaa kun nukahdin sohvalle.

Jossain kohtaa aamuyön aikaa tunsin viltin heilahtavan päälläni ja jonkun menevän jalkoväliini oikein kunnolla ja alkavan imevän kaluani kuin viimeistä päivää.Sitten kuin taikaiskusta tuli pieni tauko ja rytmi vaihtui ja huulten puristus.Olin aika unenpöpperöinen enkä oikein tajunnut mitä tapahtui vaan piti oikein katsoa viltin alle ja siellä näin molemmat naiset.Vaimoni Krista ja Mervi olivat siellä perseet pystyssä ja kaluni oli Kristan suussa.
Ajattelin, että olin unessa ja yritin herätä.

Vähitellen tulin läsnäolevaksi tuohon hetkeen ja aloin katsoa heitä tarkemmin.
Molemmilla oli täsmälleen samat asusteet päällä.Kummallakin oli päällään lyhyt musta minihame ja molemmilla samanlainen rinnat esiin tuova toppi.Hiukset samalla tavalla saparoilla.Kuin kaksi marjaa.Silloin tajusin,että kaikki oli suunniteltua

Krista imi kaluani mikä oli jo täysin kova samalla Mervin nuollessa Kristan pillua ja erityisesti hänen klitoristaan. Krista alkoi saamaan orgasmia.Krista hellitti kaluni imemisen hetkeksi ja keskittyi orgasminsa tuloon.Krista perse pystyssä päälläni,Mervin kieli pillussaan sai hänet nopesti orgasmiin.
Sitten he vaihtoivat paikkaa Mervin tullessa jatkamaan kaluni imemistä ja Kristan alkaessa nuolla Mervin pillua .Mervi imi todella hitaasti kaluani ja keskittyi nauttimaan Kristan kielestä pillussaan.Vähitellen Mervi alkoi saavuttaa orgasmia,hän alkoi voihkimaan ja ei enää yhtään imenyt kaluani vaan oli täysin orgasminsa pauloissa .
Tämän jälkeen kummatkin naiset menivät nojaamaan sohvaan perseet pystyssä ja sanoivat yhdessä suussa, että nyt katsotaan kumman pilluun laukeat nopeammin.
Ja ensin minun piti työntyä vaimoni Kristan pilluun.Hitaasti aloin työntyä Kristaan Mervin keskittyessä katsomaan kellosta aikaa.Yhä nopeammin kaluni liikkui Kristan pillussa ja tätä jonkun aikaa tehtyäni minun oli pakko antaa spermani suihkuta Kristan pillun sisään.
Sitten vedin kaluni pillusta pois ja Mervi alkoi imeä nopeasti kaluani.Tuota vähän tehtyään kaluni oli nopeasti täydessä seisokissa ja hän meni perse pystyssä nojaamaan sohvaan.

Aloin työntyä Merviin takaapäin ja tuo märkä tiukkaakin tiukempi pillu oli todellakin kiihottava.Aloin kiihdyttää tahtia ja Mervin täydelliset pakarat silmieni edessä kaluni syöksi spermaa ison ruiskauksen tuohon ihanaan pilluun.
Ei ollut kahta sanaa,että kumman pillu oli se mikä minua enemmän kiihotti.
Tästä kokeesta seurasi todella paljon seksiä Mervin kanssa ja välillä olemme kolmestaankin olleet.Tapahtui miten Kristakin halusi.
 

Yhteistyössä