elokuussa 05 synnyttäneitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siru

Jäsen
18.05.2004
444
0
16
Heissan! Meillä on päivää nuorempi poika kuin teidän tyttönen, eli 22.8 syntynyt. :heart:
Juu minustakin olisi kiva kirjoitella muiden elokuun äitien kanssa ja vahdella kuulumisia! Mistäs päin olet? Minä pohjois-pohjanmaalta. Tultiin just 4kk neuvolasta ja kaikki oli hyvin, iso ja jäntevä poju! =)

Saimme tytön 30.8.05, kaipailisin minäkin kovasti seuraa :) Olen Pohjois-Pohjanmaalta. En kylläkään yhtään ole tutustunut tähän hommaan, että miten tämä osoitteiden vaihto yms. tapahtuu...??

mui =) meijän tyttö syntyny 31.8.05... saa kirjotella, annanlauma@hotmail.com. minkä kokosia muut tän ikäset? liikkuuko paljon? meijän neiti oppi viikko sitten ryömimään, hurja meno päällä =) varsinki espoosta ois kiva saada uusia kamuja, mut toki muutkin käy.

Moikka! ;) Täällä ilmottautuu 8.8 syntynyt Luka-poika joka asustelee Jyväskylän seudulla.En ole enää kovin pieni,68cm ja ruhtinaalliset 9425kg :kieh: !!!En vielä ole eteenpäin pyrkimässä mutta kovasti tykkään lattialla kääntyillä ja leikkiä leluilla.Olisiko täällä Jyväskylästä tai Keski-Suomesta kavereita minulle?Jos on niin laittakaa sähköpostia äitini osotteeseen:satus77@netti.fi
Meilaillaan!

:wave: Minä kans ilmoittaudun; pitkästä aikaa!... Meillä poika syntyi 22.08.05. Pikkuisen flunssaa pukkaa päälle, mutta kuitenkin tosi reipas pikku-ukko tuossa jokeltelee... =)

:wave: Meidän poika putkahti maailmaan 31.8.05 klo.13.02
Syntyessään pituutta oli 50cm ja painoa 3,315kg

Tällä hetkellä herralla on pituutta 67cm ja painoakin on tullut jo 7,255kg

Meilatakkin saa jos haluaa.. Sama osote toimii myös mesessä =)

riikka.tetri1982@hotmail.com

Yhteistyössä