Tylsästi aloitan tekstin aina samoin kun ennenkin.. Eli onnea vauvatuneille!! Teitä on jo niin paljon!!! Ja kuinka moni syntykään jo heinäkuun puolella. Hassua tää vauvautuminen,kun ei voi ennustaa ^^
Ja kiitos
Koralli!! Nyt on vähän enemmän uskallusta lähtee synnärille,sit kun sen aika koittaa.Vaikka pakkohan sinne on mennä,olkoot sitä uskallusta tai ei.. Mutta ainakin luulisin,että ei niin hirveesti niitä ihmisiä nyt sit jännitä,kun enpä oo oikeestaan enää kuullu muuta kun kehuja paikasta! (tai sit ne ei uskalla kukaan mulle pahaa sanoo,kun tietää,että mä jännitän niitä "pahoja" ihmisiä
)
mun mielestä noita toisten
neuvola-arvoja on mukava lukee,mutta ite en osaa niitä merkitä,kun tähän koneelle pääsen,niin en koskaan jaksa hakee neuvolakorttia,että voisin oikeesti ne merkitä
Eipä mulla yleensä muuta erikoista ookkaan,kun leukkarit 3plussalla.
Tuli tosta
pullotutti- vinkistä mieleen (kiitos
Miuski siitä
) että siis onko se totta,että jos tahtoo imettää,niin ei sais antaa tuttia/tuttipulloa alkuun ollenkaan,että vauva muistaa miten imetään tissistä?? Siis kun mä oon arponu,että uskallanko antaa tuttia heti jo synnäriltä päästyä,tai otanko mukaan synnärille.. Siis etten vain pilaa sitä imuotetta,tai imukykyä mitenkään?
( . ) Ei mitään muuta kun kärsimätöntä odottamista!! Pitäkää peukkuja,että viikon sisään tapahtuu,kun isäntäkin olis jopa kotona!! lähtee siis oikeesti ensviikon ke takasin,ja on 2viikkoo pois (eikä tuu kotiin,vaikka synnytys sillon käynnistys[liian pitkä matka ajaa]) Joten olis ihan kiva saada se tässä viikon sisällä,niin mieskin näkis ennen kun työt taas kutsuu..
Ei auta muu kun toivoo tsemppiä MEILLE odottaville vielä.. Huh. Jospa se kohta!!
Taiska ja napero 38+5