Elokuun inssipiinailijat

Heips ja tässä viimeisimpiä kuulumisia =)
Tänään oli sitten se inssipäivä, kp 13 ja follikkeli kooltaan hiukan yli 21.
Tuli ostettua viikonloppuna sellainen digitaalinen ovistesti ja suosittelen. Eipä tarvi enää arvailla viivojen väriä ja katsoa miltä se näyttää missäkin valossa :LOL:
Miehen simpoissakin hiukan parannusta viimekerrasta, A-simppoja pesun jälkeen 2% ja B-simppoja 84%. Nyt kaikki varpaat ja peukut pystyyn, että tärppäis! =)

Paljon plussatuulia ja voimia teille kaikille!

Kuulumisiin!

Terkkusin, Kaneli-07 :hug:

Onnittelut, Kaneli-07, hyvinmenneestä inssistä! Pidetään peukkuja :) Mäkin oon siirtyny tuon digitaalisen ovistestin käyttäjäksi, kun oli aina niin vaikea tulkita niitä viivoja.

Mulla on nyt kp 28, ja pientä tiputtelua ja jomotusta edelleen...Meillä on lauantaina yhdet juhlat, joten saan "hyvän" syyn testata perjantaina, jos kunnon vuoto ei ala...Hukkaan taitaa kyllä taas mennä testirahat :ashamed: Mulla jäi edellisestä kierrosta melkein täysi ampulli Puregonia, joten toivon että ne antaa polilla luvan alkaa pistämään jos ja kun tässä uuteen kiertoon mennään. Siitähän se riippuu, että onko niillä antaa ultra-aikoja. Ei vaan viittis heittää hukkaan noita läkkeitä, sen verran arvokkaita ovat...

Cattus, endoa ei kai ihan varmasti voi todeta pelkässä ultrassa, vain laparoskopiassa. Mutta usein siitä kai näkyy viitteitä ultrassakin, ei tosin aina. Mulla on aina ollu kovat menkkakivut, paitsi silloin kun söin pillereitä, mutta vuosien saatossa ne on kyllä vähän lieventyny. Endossa ne kivut on kai aika kovia?

Pähkinä3, mitäs sulle kuuluu?

Jonski, kyselit Puregonista, sillä siis kasvatellaan niitä munarakkuloita, ja sitten kun ultrassa nähdään että rakkula tai rakkulat on tarpeeksi isoja niin pistetään Pregnyl.

Mukavaa päivää kaikille!

Hei Sini 78 ja muut!
Täällä aloitettiin tänään sitten clomejen syönti ja ens viikon keskiviikkona on ultraan meno. Kolmas inssi tehdään siis mahdollisesti syyskuussa. :snotty:
Toivon kuitenkin sydämestäni, että saadaan vielä näistä elokuun insseistä tänne plussauutisia! + :whistle:

Onnittelut Kanelille hyvin menneestä inssistä.

PÄHKINÄ meillähän mennään aika samoissa tunnelmissa. Täällä tänään kp. 7 ja ultra ensi ma eli kp 12.
Peukut ja varpaat pystyssä, että munasolu olisi kasvamassa oikealla. Todennäköisyys vasemmalle puolelle on kyllä suuri, sillä viimeiset kaksi kiertoa ovat olleet oikealla puolella.

SINILLE ExtraSuperPeukutukset, nyt olisi jo aika saada plussauutisia.
b d

Kaneli mulla on kans käytössä noi digitaaliset ovistestit, eipä tarvi arvailla. Optimistina just tilasin mammaksi.fi -sivuilta uuden testipakan sekä nipun r-testejä. Eipä tarvi ravata joka kuu apteekissa....

Pitäiskö muuten pistää pystyyn syyskuun pino, vai pysytäänkö kaikki täällä, kun tuota Siniä ja Kaneliakin pitää jännätä?

Terkuin Tiivi

Moikka!
Tähän pinoon kuulumattomana olisin kysellyt teiltä inssissä käyneiltä, että millaisella annostuksella olette pistäneet Puregonia? Kerran vai kahdesti päivässä? Kiinnostaa siinä mielessä nää inssikuviotkin, koska jos nyt tässä kierrossa (hoitona Puregon + Pregnyl + Lugesteron) ei plussaa tulisi, tehdään ensi kierrossa varmuuden vuoksi inssi siitäkin huolimatta, että miehen simpat priimalaatua.

Kyselee Kati231

Tänään sitten alkoi kunnon vuoto, eli mulla nyt sitten kp 1 :( Täytyy iltapäivällä soitella polille ja kysellä josko saisin aloittaa Puregonin taas ensi viikolla. Mulla jäi viime kierrosta melkein täysi ampulli ja se menee hukkaan jos en saa tässä kierrossa sitä käyttää.

kati231, mehän ollaan tuttuja tuolta toisestakin ketjusta, mutta kyselit tuosta annostuksesta. Mulla se on ollut 50iu kerran päivässä. Tässä kierrossahan me ei päästy inssiin kun ovis osui lauantaiksi.

PeePee77, tervetuloa piinailemaan inssipinoon. Mullakaan ei Clomit toiminu ja sen takia siirryttiin pistoksiin. Puregonista ei tullu mullekaan mitään sivuoireita, mutta Pregnylin jälkeen oli vatsa hieman kipeänä pistoskohdasta. Itse inssihän on hyvin yksinkertainen toimenpide, mulla ei ainakaan tuntunut ollenkaan se.

Tiivi, pidetään peukkuja, että munis kasvaisi oikealle puolelle ja valtavan suureksi =)

Taidan perustaa meille uuden ketjun syyskuulle, kun tämä elokuu jo vetelee viimeisiään. Tulkaahan sinne kaikki!

Yhteistyössä