Onnea taas kaikille ultrassa käyneille! :heart: Nyt on ruvennu noita tyttölupauksiakin tulemaan, kivaa
Napsaisin äsken masustani kuvan, saa nähdä saanko sen tänne laitettua tänään vielä
Tänään koulussa kaverit ihaili mun mahaa ja olivat yllättyneitä et se on kasvanu niin yhtäkkiä ihan palloks
Ja yllättävän moni tunnusti että haluais kans lapsen nuorena, jotenki olin aatellu että tuskin kovin moni koulukavereista haluaa... En ees tiedä miks niin ajattelin, hassua.
4D ultrasta, on varmaan kiva kokemus ja itekkin sitä harkitsin, mutta päädyin siihen tulokseen että riittää toi rakenneultra. En halua nähdä liian tarkasti pikkuisen piirteitä, saa olla sitten ihan yllätys minkä näköinen kaveri sieltä tulee
Hauska miettiä kumman piirteitä vauvalla on ja kuinka ne muuttuu kun se kasvaa
Ristiäiset varmastikin pidetään, mutta ei olla edes päätetty kummeja vielä joten itse karkelot tuntuu vähän kaukaisilta
En tykkää järjestää mitään juhlia, mutta eiköhän isovanhemmat ja muut auta kun ne tietää mun järjestelykyvyn ja halun
Keskipisteenä olo on ihan mukavaa, mutta mun mielestä ristiäisissä vauva on se keskipiste.
Nyt kyllä helpotti koulustressi kun sain inhottavan esseen tehtyä deadlineen mennessä! Voi nauttia viikonlopusta hyvillä mielin. Ihanaa viikonlopun alkua myös muille mammoille :heart:
Minea ja poitsu 21+5 (kohta taas poksuu, huh kun tääkin viikko mennyt nopeesti)