Elokuu on virallisestikin alkanut, jee!
Saraella Tsemppiä, sielläkin vaikuttaa olevan jännät paikat.
Hemami Voi harmi, olin aivan varma, että saamme sieltä vauvauutisia piakkoin. Pidän peukkuja, että niin käykin.
emilien Tsemppiä sinulle!
inieh Todella harmi, että miehesi keskittyy vain autoihin sinun ja vauvan sijaan.:hug: Olet selvästikin koittanut kertoa miehelle toiveistasi ja tarpeistasi nyt ja se on tärkeää. Itse varmaankin koittaisin vielä jonakin rauhallisena hetkenä kertoa suoraan, että mitä tarvitsen nyt ja katsoa, vaikuttaako se mihinkään. Vaikkei oma rakkaani ole keskittynyt omiin juttuihinsa yhtä tiukasti, olen huomannut, että kun todella tarvitsen hänen tukeaan, auttaa kummasti, kun sen kertoo suoraan, rauhallisella hetkellä. Toivottavasti sait nyt purettua sitä pahaa mieltä ja toivon, että siitä on ollut edes hieman lohtua.
samuelinäiti kyseli, onko tullut eteen
vaivoja/asioita, joista kukaan ei ole puhunut ja täytyy sanoa, että olen saanut todella hyvin tietoa neuvolassa, täällä, lähipiirin äideiltä ja lääkäreiltä, joten ainoa asia, josta kukaan ei ole maininnut, on ollut se, että navan kohdalla iho hieman kiiltää. Se ei ole vaiva, mutta piirre, joka on ilmaantunut raskauden myötä. Olen ajatellut sen johtuvan normaalista ihon venymisestä, kun kohtu on kasvanut ja vauva tarvinnut tilaa. Mutta onhan se hieman hupaisaa, että vatsa kiiltää...
Suojaamisesta Tänään on ollut sen verran outo olo, että olen suojannut sohvan kaiken varalta. Eli peffani alla on viltti, sen päällä pyyhe. Eli jos vedet sattuisivat menemään, niin sohva ei ekana kastu.
Vauvaunia Rakas Vintiö on vahvasti mielessä, sillä sekä minä että mies näimme viime yönä vauvaunia. Minun unessani vauva oli jo syntynyt ja harjoittelin vauvanuken kanssa imettämistä ja vauva oli toisessa kädessäni. Näin jälkeenpäin uni tuntuu hieman oudolta, mutta unessa se oli niin loogista harjoitella nukella.
Mies puolestaan näki unta, että olimme nukkumassa, kun lapsivesi meni ja sänkymme kastui. Uni päättyi siihen, että valmistelimme synnytyslaitokselle lähtöön. Ei ole mikään ihme, että mies näki asiasta unta, sillä olin vitsaillut eilen matkalla neuvolaan, että olisiko minun pitänyt ottaa viltti tai pyyhe mukaan istuimeni päälle, jottei auto kastu, jos vedet menevät.
ON Aamupäivän juttu ovat olleet kuukautiskipujomotukset ja selkäkipu, joka herätti minut. Ensimmäinen ajatukseni olikin, että ei taas! Että viime viikon kipukohtaus uusiutuisi. Mutta kipu olikin samanlaista kuin kuukautiskipujen yhteydessä. Odotan mielenkiinnolla, että millainen päivästä tulee.
Luckygirl & Vintiö 38+4