~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

Rakenneultra kuulumiset! Eli tärkein ensin,vauvalla kaikki hyvin,painoarvio 375g,istukka siirtynyt kohdunsuun päältä takaseinämälle joten sen puoleen voin huokaista helpotuksesta.Ja sitten,saatiin TYTTÖLUPAUS! :heart:
Eli aivan niinkuin mun oloni jo enteili,huonontunut iho ja muut "tyttöoireet"... kävin jo muutamat ihanat vaaleanpunaiset bodyt ostamassa :)
 
Onnea kaikille jotka olitte ulrassa käyneet :flower:

Töissä jaksaavielä hyvin ja motivaatiotakin riittää :) koulunkäyntiin ei oikein jaksa keskittyä! Mutta töissä itse unohdan syödä ja sit kotona huomaa et hitto nälkä :) juotua tulee kyllä!
Onko kellään muulla pakkomielteistä siivoomista? Mä oon ihan hullu joka päivä lattiat pestynä ja kaappeja oitää järjestää ihan sairaana. Mul oli tytön odotusaikana pakko pestä vessaa koko ajana :D
Noh ehkä mä saan sit kevään aikana pestyä noi ikkunatki ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Niin vielä lisää tuohon ultraan, viikkoihin ei muutosta,20+2 vastasi 20+4.Sitten sanoi jotain et vauva on todella alhaalla,et jos alkaa supisteluja olla enempi niin pitää käydä ehdottomasti tarkistuttamassa kohdunsuun tilanne,ettei vain ala syntymään liian aikaisin.Siis tiedossa on kyllä että hyvin todennäkösesti tää tulee syntymään ennenaikaisena,niinkuin kaikki muutkin meidän pirpanat,mut sinne 34+ viikoille asti pitäisi saada pysymään masussa.Sitten jo saa syntyä.

Vauvan huone: meillä ei omaa huonetta vauvalle varsinaisesti ole,alussa on meidän makkarissa,ja sit kunhan joskus alkaa nukkumaan ilman yösyöttöjä niin laitetaan samaan huoneeseen jonkun sisaruksen kanssa...meidän tän hetkinen kuopus lopetti yömaitonsa lipityksen vasta 1v 3kk vanhana,joten voi mennä pitkäänki ennenku saa siirtää toiseen huoneeseen...vieläkin heräilee öisin,viime yönäkin 2krt laitoin tutin suuhun.Ja ens kuussa täyttää 2v.Joo,tiedän,tutti pitäs saaha pois,mut mä olen niin löperö enkä raaski sitä pois ottaa kun se sitä huutaa sitten :ashamed:
 
PikkuNelonen, meilläkin on tutti käytössä vielä, jopa päivällä :ashamed: tuntuu ettei loppua sen kanssa vielä ole edes näkyvissä. Herää huutamaan tuttia muutaman kerran yössä ja päivälläkin saa välillä sellaisia hepuleita etten saa rauhottumaan ilman. 1v4kk on meidän esikoinen ja neuvolassa/hammaslääkärillä on sanottu jo pitkään tästä.

Mä kärvistelen sängyssä todella kipeiden vatsa- ja selkäkipujen kanssa, ihan kun ois kovat menkat tulossa. Muksu joutuu lähtee hoitoon kun ei yhtään kärsi nousta.

Miina & Pörri 20+5
 
Meilläkää vauvalle ei ole omaa huonetta. Tulee ensin meidän makkariin ja sit joskus muuttaa esikon kans samaan huoneeseen. Esikolle pitäis vähä sisustaa huonetta, kun nyt on sekotus vauvatavaroita ja näitä mitä nyt tarvittais. Jos kesällä sit sisustais. =)
Esikko (1v5kk) muutti vasta 3 viikkoo sit omaan huoneeseensa, on kyllä nukkunut tosi nätisti sielä pinnasängyssä, lastensänkykin on jo hankittu, mutta sinne en oo uskaltanu vielä laittaa. Jotain säilytystilaa pitää hankkia leluille ja muulle tavaralle kunhan ensin saadaan hoitopöytä ja pinnasänky sieltä pois.

Mulla ei oo ihan pakkomielteistä siivoomista... vielä. Tiskata pitää joka välis, nyt en kestä et tiskit lojuu ja keittiö pitää muutenki olla järjestykses. Mutta mun tekee hirveesti mieli leipoa... toissapäivänä muffinsseja, eilen mokkaruutuja, tänään kokeilin suklaa-tuorejuustotäytekeksejä, mitähän huomenna. Hih. Oon onneksi allerginen suklaalle, niin ei tuu kaikkia syötyä ite, säilyy vierasvarana, ellei mies syö.
Ekassakin raskaudessa tuo siivoilu tai ylipäätänsä mikä tahansa järjestely pahenee loppua kohden. Lehdekki piti haravoida pihalta joka päivä, ettei ne vaan jää sinne...

Tämän ketjun selailusta on tullu mulle pakkomielle...:rolleyes: pakko joka päivä tarkistaa onko kirjoteltu jotain uutta. No arvasin sen kyllä kun rekisteröidyin... No voishan sitä huonompiakin pakkomielteitä kehittää...

Ihanaa viikonloppua!

tieti ja tiitiläinen 18+2
 
tieti Sama mulla, vaikken läheskään joka kerta silti kirjoita itse mitään.

Pikkunelonen/Miina Älkää stressatko siitä tutista, mä olen saanut sen käsityksen että nykyisin ei se tutin syöminen ns. vaikuta hampaiden kehitykseen jne. vaan esim. yösyöminen on pahempi. Meillä ei poika oo koskaan syönyt tuttia, mutta eipä ole sitä kaivannutkaan.


Meillä on esikoiselle oma huone ja hän on nukkunut siellä n.7kk iästä lähtien, ja ensi viikolla täyttää vuoden. Nyt remontoidaan hänelle uutta huonetta niin voi laittaa vähän poikamaisempaa kun tämän hetkinen on neutraalein värein maalattu ja tapetoitu. Tästä huoneesta tulee sitten vauvan hoitohuone aluksi ja sitten varmaan siirretään sinne nukkumaan kunhan yösyömiset alkaa olla ohi jne.

Meillä poika nukkuu todennäköisesti vielä n. 2 vuotiaaksi pinniksessä ja sitten siirretään "nuorisosänkyyn", jonka mun vanhemmat on luvanneet kustantaa, autot aiheisen. Vauvalle otetaan se vaavi vuokrasänky jonka voipi vuokrata 4kk ja sit sitä voi jatkaa. :) Vaavisänky - Vuokrattava vauvan ensisänky tuodaan suoraan kotiin!

Epa, J ja Bingo 21+1
 
On ollut niiiiiin kovaa kiirettä että on oo ehtinyt kun ohimennen lueskelemaankin.
Voi mua :whistle:

Työasioista olitte jutelleet: no mähän oon siis tietenkin vielä äippärillä esikoisen kanssa (kohta 7kk), mutta lopetin duunit kun aloin odottamaan sitä. Eli vuoden vaihteessa 2012. Mies toivoi että jäisin pois, oon sellainen työstressaaja, että odotus olisi voinut olla aika ahdistavaakin. Ja työ on ollut mulle aina se ykkösjuttu, kun vauvoja ei edes pitänyt saada, niin olin asennoitunut "uratykiksi", ja raskaana ollessa olisi ollut vaikea keskittyä tulevaan äitiyteen. Enkä tiedä olisinko koskaan malttanut jäädä äippärille.
Jäin sitten pois, talous ei huolettanut. Muutama kuukausi oli vähän tiukempaa, mutta kun äippäri alkoi, sain paremmin rahaa kun edellisessä toimistotyössäni :D (laskettu verotieto 2010 mukaan jolloin olin paremmassa duunissa, mistä vaihdoin puolta huonompi liksaiseen toimistotyöhön).
No, ei harmita että jäin pois. Sain tehdä kaikkia asioita hemmotellen itseäni, kuunnella itseäni, tutustua itseeni jne, nautin etenkin viikolle 30+ saakka. Oli hyvä irtautua töistä ja tuntea itsensä, valmistautua uuteen tilanteeseen. Meillä siihen liittyy niin paljon muutakin kuin tullaan isiksi ja äidiksi. Pitkä tarina. Ja mennyttä mutta kuitenkin.
Työpaikkaa ei siis ole kun äippäri aikanaan loppuu, mutta mulle lapset ovatkin ykkösiä useamman vuoden. Ehkä teen jotain pieniä iltakeikkoja tmv, ettei tarvitse vielä hoitoon laittaa. Kerhot ja avoimet pk:t riittänevät meille ainakin alkuun =)

Vauvanhuone Meillä on kolme makuuhuonetta, ja yksi on tytön huoneena johon hänet siirrettiin noin kuukausi sitten. Vauveli menee samaan huoneeseen kun ikäero on niin pieni (alle vuosi), ja meidän makkarin lisäksi meillä on vierashuone, josta voidaan aikanaan ajatella toista lastenhuonetta.
Lastenhuoneen sisustus on kesken, ja pinniskin pitäisi maalata. Toisaalta tottakai vauva nukkuu kanssamme meidän makkarissa aikansa, ja saan lainaksi pyörällistä korisänkyä, mitä voin liikutella täällä mukanani =)
Meillä tulee lastenhuoneeseen muumiteemaa, mutta sen ideointi ja toteutus on vielä vaiheessa... Ja kesällä remppaporukka kerätään kasaan :)

Huomenna laskujeni mukaan 19+0 poks.
Miten teillä... onko ollut puhetta ravintolisistä?

Mulla käytössä Prenatal (raskauspilleri), E-Epa 650mg ja kalsium-magnesium kun en maitoa juo...
Olen vannoutunut Epan käyttäjä, ja on suorassa yhteydessä mielenlaatuuni, nyt luin kuitenkin jotain kamalia juttuja tolosen markkinoinnista ja kaksinaismoralismista jne. En tiiä mihin uskoa, kun tuo epa mulla on toiminut moitteettomasti, ja on sikiöturvallistakin : /

Käyttääkö joku kalaöljyjä? Huomaatteko eroa jos jää pois?

nöttö ja pötkö 18+6
 
Vai pakkomielteistä siivoamista. Iskisipä muhunkin joku siivousinto, olen maailman laiskin siivooja, eikä se valitettavasti ole raskauden myötä muuttunut. :p

Meillä ei ole vauvalle huonetta, kun asutaan kaksiossa. Isompi asunto on haussa, toivottavasti löytyisi ennen vauvan tuloa. Tekis mieli jo laittaa paikkoja vauvaa varten, mutta kun ei tosiaan tiedä ollaanko tässä asunnossa vai jossain muualla, niin en nyt vielä tee mitään.
 
Inhottavia supistuksia aamulla muutama.Heräsin niihin.Olikohan eilinen lenkillä käynti ja siivoaminen liikaa vai mikä lie syynä.Muutenkin tuntuu et tipahtaa kohta vauva ulos tuolta kun pallo tuntuu olevan jalkovälissä.Niinhän se kätilö kyllä sanoi et alhaalla roikkuu jo..tänään otan rauhallisemmin,sen verran säikäytti nuo aamulliset supparit.Hui.Vauvan liikkeetkin tuntuu jotenkii epämukavilta kun polkee rakkoa niin et saa jatkuvaan juosta vessassa.Pelottavia oireita näillä viikoilla kun eihän se vauva vielä selviäis jos nyt syntyis.Menis nyt äkkiä aika et pääsis turvallisimmille viikoille niin ei tarviis niin huolehtia.

Voisi päivittää tuonne et 4.4 ON NEUVOLA.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä navassa ollaan onnen kukkuloilla, käytiin tänään rakenneultrassa ja rakenteiltaan terveen näköinen, vilkas lapsi nähtiin Laskettua aikaa aikaistettiin, eli mulle sais muuttaaLA 31.7. ! Hurjan paljon siirtyi, vastasi toki jo nt-ultrassa 4 pvä isompaa mutta nyt siis la siirtyi 10 päivää.. Pääasia kuitenkin että pikkuisella kaikki hyvin, kait se sieltä tulee sitten kun itse on valmis, kätilöiden ja vanhempien päivämääristä piittaamatta.. Jos siis sopii niin hengailen edelleen täällä teidän kanssa :) Sukupuolestakin nähtiin vilaus mutta se saa jäädä salaisuudeksi syntymään asti ;)

Ensimmänen & Tyyppi 22+4 !
 
Ihana aamuaurinko :heart: vieläkun nousis nuo lämpötilat niin olis kiva...
Eilen vaan makoilin ja iltaa kohen olo parani.Nyt ei niin mitään tuntemuksia ole,onneksi.Ehkä sitä uskaltaa tänään taas käydä pikku kävelyllä,sittenpähän jos taas tulee jotain omituista niin pitää jättää nuo lenkit sikseen.Enkä mä mitään pitkiä lenkkejä tee,se toissapäivänenkin oli ehkä KILOMETRIN :eek: ei tunnu hyvältä kävely enää,se on sellasta vaappumista.

Mun pitäs nyt sitten ostella tyttövauvan vaatteita.Muutamat semmoset neutraalit vaatteet tuonne jäi kun otin selvästi poikavaatteet sivuun.Ei niitä kaikkia kyllä uskalla heittää kirppikselle JOS se sattuukin kumminkin olemaan poika...sitähän ei vielä 100% varmaksi tiedä.

Nyt aamusumppia juomaan!

Pikkunelonen ja "Vilma" 21+0
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Meillä ei liioin ole vauvalle omaa huonetta, tää mun talo on tälläinen poikamiestyttöboksi :D (olen ostanut yksin jo ennenkuin ollaan miehen kanssa tavattu, kyllästyin odottamaan "sitä oikeaa" ;) ) eli about 80-85m2 mutta huoneita on keittiön lisäksi vain kaksi + eteinen. Yläkertaan on mahdollisuus tehdä pari huonetta mutta se on siis vielä kylmillään, kun ei olla ihan varmoja onko tämä paikkakunta se millä tullaan asumaan vai muutetaanko muualle. Ei kait se vauva heti niin paljon tilaa vie että oman huoneen tarttis :) Minunkin vanhemmat on mun syntyessä asuneet isovanhempien yläkerrassa ja hyvin on tultu toimeen..

Mulla on selkeästi päivästä kiinni tuo liikkuminen ja sen helppous ja mukavuus, toisina päivinä pystyy tehdä "vaikka mitä" ja toisina päivinä tuntuu että kuolema tulee kun kantaa sisälle vähän lämmityspuita ja täyttää tiskikoneen ;) Mulla ei onneksi supistele (tietääkseni?), enemmänkin käy selkään ja sit välillä tulee sellainen olo kuin kohtu olis ihan irrallaan mahassa :D

Täytyis soitella neuvolaan että saako täällä sitä kautta lainaan sellaisen SI-tukivyön vai pitääkö se ostaa itse.. Huonoina päivinä töissä sille olis varmaan käyttöä, pari kk pitäs vielä jaksaa.. Nyt kun tuo la aikaistui niin äippäloma alkaa jo kesäkuun loppupuolella ja kesälomat pidän sitä ennen eli viimeinen työpäivä lienee jossain toukokuun viimeisinä päivinä! Hurjaa.. :D Mä olen opiskelija ja olen siinä sivussa tehnyt kaupan alan hommia osa-aikaisena, meillä on kaikki työsopimukset vakituisia eli mulla on työpaikka mihin palata äippäloman jälkeen (jos en sitten saa äippälomalla tehtyä niitä muutamaa puuttuvaa kurssia + harjoittelua mitkä mulla koulusta vielä on tekemättä), sitten joskus..
 
Rakenneultra onnellisesti takana. Kaikki kunnossa, painoarvio 379g ja siis rakenteissa ei mitään vikaa. Saatiin myös selkeä TYTTÖLUPAUS :heart: Nyt on huojentunut olo ja "tätä se mun oloni tiesi" ku olen hokenu koko alkuajan että tyttö tulee :)

Tirppuli & Hilma 21+0
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Neuvolassa käyty. Painoo on tullu hyvin kohtuudella... kilo ensimmäisen neuvolan jälkeen, joka oli 2 kk sitte. Hyvä näin, ihan nuotten sokereidenki takia. Hemoglobiiniki oli noussu, vaikken oo mitää rautoja syönykkää. Ensimmäistä kertaa saatiin järkevät verenpaineetki :) ne kun tahtoo vähä aina nousta neuvolas/lääkäris...

Nyt sit vain malttamattomana ootellaan rakenneultraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Tervehdys taas pitkästä aikaa!
Täällä tuplat edelleen tukevasti mahassa ja sitä mahaa sitten riittää. Paino on noussut jo 7 kiloa eikä loppua näy :ashamed: Oon kyllä yrittänyt pitää herkkujen mussutuksen minimissä, mutta ei tunnu auttavan.
Viime keskiviikkona käytiin KYSillä rakenneultrassa ja kaikki rakennuspalikat on karvamadoilla oikeilla kohdillaan. Muutenkin kasvavat hyvin, A:lle painoarvioksi 363 grammaa ja B:lle 333.
Ja saatiin kuin saatiinkiin POIKALUPAUS :heart: Minähän oon ollut alusta lähtien varma tyyppien sukupuolesta, tulevat mummot vaan sitkeästi väittivät että tyttöjä tulee. Saivat pitkän nenän :LOL:
Nyt voi sit ihan luvan kanssa ruveta hamstraamaan kaikkea poikamaista vaatetta, tähän asti oon yrittänyt pysytellä neutraaleissa väreissä :D

Regalo ja Karvamadot Einari & Elmeri 21+4
 
Meilläkin oli tänään RU ja kaikki oli kunnossa, jalkojaan ojenteli kauheesti :) Oli välillä sellasessa nipussa et kätilöäkin nauratti et jos itse menis tollaseen asentoon niin vois tehdä jopa kipeää. Pojalta näytti meidän vauva, tai siis varma poikalupaus saatiin ja painoarvio 435g :heart: päätettiin et pidetään toi sukupuoli vielä muilta salassa synnytykseen saakka ;) (heti jouduttiin huijaamaan mummuja) ja se kysta joka löyty nt-ultran yhteydes oli hävinny melkein kokonaan, huh! seuraavan kerran synnärille sit synn.tapa arvioon rv36+

ei saatu kunnon kuvia mukaan kun vauva ei suostunu näyttää kunnon sivuprofiilia, kun siis se kätilö olis halunnu antaa meille sellasen "vauvan" kuvan mukaan myös :)

Kista ja työnimetön ;) 21+0 (POKSPOKS!)
 
Viimeksi muokattu:
Pokspoks 20+0

Puoliväli saavutettu!
Rakenneultraa odotan kovin!!! Vielä 6 päivää!!
Tänään sain vihdoin taas olla vapaalla, lapsetkin on koulussa. Päivä meni oikeastaan erikoistumis tentin lukua mutta kerkisin ja jaksoin kävelyllä käydä ja roikuin nettikaupoissa :whistle: . Selaillessa vauvan vaatteita tuli vahva tunne tytöstä :) mutta se selviää Ru. En voinu vastustaa kiusausta nettikauppa AntonNina tilasin aivan ihanan bodyn Maxomorra "haalari" jossa on valkoisia palloja ja punaine muuten :)
Olo ihan hyvä! On vähän selkää jomottanu mutta ensi torstain fyssarille josta sitte mahd. Tukivyö. Ja vessassa ravaaminen..
Tällä viikolla on pääsiäinen perjantaina lupasin olla hommissa. Sunnuntaina sitte ystäviä tulee käymään.

Vempuli ja Muxu 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
No joo,ei onnistu lenkkeily enää :O niin kaameita liitoskipuja nivusissa ja etenkin tuossa häpyluun kohdalla et on kuin puukolla viiltäisi.Ja sitten alkaa supistella ja selkään käypi kun maha vetää notkolle sen.Harmi.Pah,no pitää varmaan keskittyä sit pihatöihin,kyllä siellä lumien hävittyä haravoitavaa riittää ja kukkapenkissä möyrimistä :) saapi sitä ittensä kipeeksi silläkin tavalla..

ihania ultrakuulumisia tullut tänne :)

nyt iltapalaa lapsille ja 4vuotias meneekin jo puol kasilta nukkumaan.Se on semmoinen aamuvirkku et herää kuuden aikaan jo eikä nuku päikkäreitä niin on illalla sit ihan väsy.Ja huomenna kerhoaamu taas..
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut kaikille ultrassa käyneille hyvistä kuulumisista :)

Meidän asuntoasiat senkun venyy ja vanuu. Käytiin paria asuntoa katsomassa, mutta nyt ollaan kuitenkin taas sillä kannalla että asuttais vielä seuraavan vuoden ajan tässä kaksiossa ja etsittäis sit vasta isompaa. Nyt pitäis sitten päästä eroon joistakin nykyisistä huonekaluista ja yrittää metsästää ainakin pinnasänky ja joku lipasto vauvan kamppeille, ja muutenkin vähän järjestellä tätä kämppää lapsiystävällisemmäksi.

Oletteko ottaneet/ottamassa vauvalle vakuutusta? Kuulemma olis halvempi ja kattavampi jos ottais ennen syntymää, mutta en ole vielä jaksanut tarkemmin perehtyä eri yhtiöiden hintoihin ja ehtoihin. Jos joku on, niin antakaas vähän vinkkiä mihin päädyitte.
 
Mä huomasin vahingossa siivonneeni kohta kaikki kaapit :O todella outoa, koska vihaan siivoamista.

Me otettiin vauvavakuutus If:stä. 120 €. Ja siitä saa siirtyä suoraan taaperovakuutukseen... ei kai se pahaakaan tee.

Meillä lenkkeily vielä onnistuu hyvin, perjantaina kävin 6,5 km lenkin! :) ja eilen uimassa, se ei tuntunut enää niin hyvältä :/

Väsyttää. Nämä jatkuvat >10 h työpäivät vie kyllä voimat. Vaan minkäs teet, vielä on kuukausi puskettava ennen ku höllää...

Pikaterkuin jayhoy + väinö 19 ja jottain
 
Terve kaikille täältä haudan takaa... Kolmatta viikkoa vietän sängyn pohjalla, välillä on jo ihan terve olo mutta pitkään jalkeilla olo saa taas päästä huippaamaan. Ollaan koko perhe oltu enemmän tai vähemmän flunssassa, mies sai antibiootitkin keuhkoputkentulehukseen. Olo on muutenki ku kuolleista nousseella, voisin nukkua kellon ympäri. Ihme kyllä esikoinen on säästyny pahimmilta oireilta, se on ollu päivät päiväkodissa ku mä oon vaan nukkunu kaiket päivät.

Siinä kai tiivistetysti viime aikojen kuulumiset, hiljaiseloa oon viettäny täälläkin. Masu kasvaa siinä sivussa ja liikkeitäki oon tuntenu jo pari viikkoa. <3 sain justiin kaikki viestit luettua täältä about kuukauen ajalta, huh mikä urakka! Paljon on tullu vielä uusiaki, tervetuloa mukaan!

Esikoinen tuhisee tuossa vieressä, se saa nukkua nyt meijän sängyssä kun mies on työmatkalla. Pitäs vissiin iteki alkaa koisimaan ja vetää iltalääke napaan. Tässä pikakuulumiseni, lupaan kirjotella vielä lähipäivinä enemmän! Viimistään sitte rakenneultrakuulumiset, jänskättää jo... :) hyvää yötä!
 
Vauvavakuutus raskauden ajalle otetaan If:iltä, kun kaikki muutkin vakuutukset on sieltä. Siitä sitten lapsivakuutukseen, kunhan tyyppi on syntynyt. Esikoinen sairasti pikkulapsena todella vähän, vain muutama lääkärikäynti ennen koulunalkua. Mutta tokaluokkalaisena iski korvatulehdusputki, joka vei yhteensä varmaan 3000e rahaa. Saatiin siis pelkästään tuon viimetalvisen aikana takaisin kaikki tähän mennessä maksuihin laitettu summa ja hommat hoituivat jonottamatta. Helsingissä kaupungin terveysasemat ovat törkeän tukossa ja yksityisiä löytyy joka jontkasta, joten mieluusti käännytään lapsen kanssa yksityisen puoleen.

Mulla on alkanut nyt rv 20 --> paino nousta enemmän. Siihen asti pysyi tosi hyvin kurissa, mutta nyt tuntuu, että koko ajan on nälkä. Heti jos parina päivänä syö enemmän niin paino nousee tyyliin 0,5-1kg viikossa. Oon muutenkin lievästi ylipainoinen ja tämä rassaa, muistan kuinka kauhea olo esikoisesta oli viimeisinä kuukausina kun olin turvonnut kuin pullataikina. Olen juuri ja juuri vielä sopivan painonnousun rajoissa, mutta tätä vauhtia en kauaa... (Seuraan siis viikottain puhelimen sovelluksella asiaa). Pikkasen tämä stressaa, mutta ei auta siis pääsiäisenä mässäillä :)

Mukavaa pääsiäislomaa kaikille! Palaan iltapäivällä vielä ultrakuulumisien kanssa...

... ja olihan taas ihana ja koskettava hetki! Kättärin laitteet ihan huippuluokkaa ja jokainen sormi ja varvas erottui, selkäranka helminauhana ja kasvonpiirteitäkin profiilista. Hurjan söpöläiseltä tuo tulokas vaikutti. Kooltaan lähes päivälleen NP-ultran mukainen, päivää pienemmän lukeman eli 21+0 kätilö sai. Sanoi, että ei ole siis liikaa kasvamassa, mikä on hyvä asia :) Mies oli taas ihan sanaton ja itselle kihosi tippa linssiin tuota veijaria katsoessa. N. 300g painoarvion antoi, sen tarkempaa ei mittaillut. Ei mikään jättiläinen siis toistaiseksi :) Rauhallisesti venytteli ja laittoi peukkua suuhun. Oikea pieni ihminen!

PH 21+1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jaanino
Täällä kans poksahdellaan, 19+0 :)

Ihanaa lukea hyviä ultrauutisia. Oma lähestyy niin tuskallisen hitaasti...

Pitäis saada vapaapäivä kotihommista... Alkaa pinna lyhentyä sitä mukaa, että ois hyvä saada pieni irtiotto... Oon aina pitäny itteeni pitkäpinnaasena, mutta nyt ei kyllä todellakaa tunnu siltä. Pääsiäinen tulossa, toivottavasti kyläilyreissut saa tarpeeksi vaihtelua aikaseks, että pää sais latautua...

Ihanaa Pääsiäistä kaikille, en varmaan ees ehdi tänne lukemaan viestejä ennenkö ens viikolla, katotaan tuleeko vierotus oireita...=)

tieti ja tiitiläinen 19+0
 

Yhteistyössä