mmily-mun sairaalakassin pakkauslapulla on seuraavaa.
Synnärillä:
-ä.kortti & mahdollinen toivelista
-ponnari & pinnit
-sisäkengät
-kamera & patterit
-eväät?
-kännykkä
Osastolle:
-villasukat
-oma tyyny
-hammasharja,- tahna & pesuaineet
-hiusharja
-imetysliivit & liivinsuojat
-deodorantti
-laturi
-vauvan raapimistumput (ei saa ainakaan OYSista)
-herkkuja itelle
Tarvittaessa mies tuo kantoliinan, rintakumit ja luettavaa.
Kotiinlähtöön sitten erikseen vaatteet mulle ja vauvalle, sekä turvakaukalo ja harso.
Noista osastolle tulevista mulle ehkä tärkeimmät on oma tyyny ja villasukat, kun viimeksi en saanut nukuttua sairaalan tyynyllä kun siinä on se muovipussi tyynyliinan ja tyynyn välissä. Ja villasukat on kivat jos pitää sairaalakamppeita ni voi nukkua ilman peittoa kesällä ja pysyy kumminkin jalat lämpimäni, mulla kun tuppaa särkemään jalkoja helposti jos ilman mitään nukkuu..
Ja kannattaa muuten sitä listaa ainakin jo miettiä. Just tutulla syntyi ilman mitään ennakko-oireita 35+1 viikolla vauva ja kaikki oli miettimättä ja pakkaamatta ja matkaa synnärille sen verran ettei viitti lähtä enää hakemaan unehtuneita
hallaneito 35+0
Synnärillä:
-ä.kortti & mahdollinen toivelista
-ponnari & pinnit
-sisäkengät
-kamera & patterit
-eväät?
-kännykkä
Osastolle:
-villasukat
-oma tyyny
-hammasharja,- tahna & pesuaineet
-hiusharja
-imetysliivit & liivinsuojat
-deodorantti
-laturi
-vauvan raapimistumput (ei saa ainakaan OYSista)
-herkkuja itelle
Tarvittaessa mies tuo kantoliinan, rintakumit ja luettavaa.
Kotiinlähtöön sitten erikseen vaatteet mulle ja vauvalle, sekä turvakaukalo ja harso.
Noista osastolle tulevista mulle ehkä tärkeimmät on oma tyyny ja villasukat, kun viimeksi en saanut nukuttua sairaalan tyynyllä kun siinä on se muovipussi tyynyliinan ja tyynyn välissä. Ja villasukat on kivat jos pitää sairaalakamppeita ni voi nukkua ilman peittoa kesällä ja pysyy kumminkin jalat lämpimäni, mulla kun tuppaa särkemään jalkoja helposti jos ilman mitään nukkuu..
Ja kannattaa muuten sitä listaa ainakin jo miettiä. Just tutulla syntyi ilman mitään ennakko-oireita 35+1 viikolla vauva ja kaikki oli miettimättä ja pakkaamatta ja matkaa synnärille sen verran ettei viitti lähtä enää hakemaan unehtuneita
hallaneito 35+0