Meillä oli kans 2 kk neuvola ja jälkitarkistus. Poitsu paino 5070 (30150) g ja pituutta 59 (50) cm. Eli hyvin on kasvanu tissillä, sai tosiaan pakata jo 50/56 vaatteet pois. Mulla on vieläkin veristä jälkivuotoa ja lekuri varaskin mulle ultra-ajan ens viikolla ja katsotaan, ettei kohtuun oo jääny mitään, mikä vuotaa vielä. Ei kuulemma pitäis näin veristä vuotoa enää tulla. : / Rotarokote annettiin, oisko sen takia poitsu ollu vähän levoton koko eilisen päivän. Tänään onnex vähän parempi.
Vatsavaivat täällä jatkuu edelleen, eli pierua ähisee ja välillä itkeskelee. Toivotaan, että biolatte alkais kohta vaikuttamaan. Sitähän siis annetaan se yksi mitallinen päivässä, esitteessä luki. Mä sekoitan mitallisen pariin keitettyyn vesitippaan, hyvin poitsu syö meillä soseen.
Issias alkaa taas vaivaamaan. Selkä meinaa välillä kramppailla tosissaan, pitää yöllä tarkkaan miettiä, missä asennossa nostaa vauvaa ettei kramppaa. Onnex mies lupas synttärilahjaksi lahjakortin akupunktioon, maanantaina eka aika.
Ihana syyspäivä oli tänään!