Mulla kaikista ollut vähän eritasoiset oireet. Ekassa (tyttö) oli tosi voimakas huimaus, en pystynyt juuri pystyssä olemaan ja pahoinvointia myös. Tosin ei oksentamiseen asti. Muuten ei tainnut juuri mitään olla ja voin hyvin.Onko teillä muuten kellä jo toinen tai useampi tulossa niin oireet olleet erilaisia ekaan/edellisiin raskauksiin verrattuna? Lueskelin mitä olin kirjoitellut ekasta raskaudesta niin nyt on kyllä melko oireeton olo ollut tähän asti siihen verrattuna.
Toivottavasti täällä säilyisi keskustelu aktiivisena
Mulla olis menkoista laskettuna ja jopa omien laskujen ja tikutetun oviksen mukaan ollut la heinäkuun lopussa, mutta nyt ultran mukaan 1.8Onnea varhaisultrakuulumisista @Hipiti ja kaikki muutkin siellä jo käyneet! Tuntuupa teillä alkukuisilla jo viikot olevan pitkällä. Näin alussa ja sit loppumetreillä se korostuu vaikka aika samoissahan me tietty mennään Mä oon jotenkin onnistunut aina jäämään loppukuu puolelle, viimeksikin oli la 27. päivä ja lopussa oli niin malttamaton olo kun palstallakin melkein kaikki muut jo synnyttäneet. Ehkä tän kanssa jaksaa elää kumminkin
Täällä aika vähäoireista alkuvaihetta, pieniä repäisykipuja ja palelee vielä enemmän kuin yleensä. Tein tänään vielä viikkotestin ja näytti 3+ eli kai tää kumminkin etenee
Pahoinvointia ei vielä ole ollut ja kahvikin maistuu. Kahdessa ekassa raskaudessa taisi alkaa pahoinvointi siinä rv 6 paikkeilla. Toivon että vielä muutamoa päiviä viipyis niin ehtisin jouluruoista nauttimaan!
On kyllä niin kiva joulufiilis vaikka töitä ollut kovasti ja joulun laittaminen jäänyt tänä vuonna vähän vähemmälle, etenkin siivoukset mutta jos kaikki menee hyvin niin ens jouluna oon kotona vauvan kanssa ja sit ehtii nauttia kunnolla! (Nyt kun näin sanon niin koliikki on varma).
Sokeripala rv 5+1
Mulla myös 30.12 ultra. Ja facessa on kyllä paljon odottajia jo... määrää en osaa sanoa mutta kymmeniäItsellä ultra 30.12 ja jos siellä kaikki paikallaan niin voisin liittyä fb-ryhmään mukaan. Onko siellä facebookin puolella ja monta odottaa liittynyt ryhmään?
Kiiltokuvalle yksityisviestiMäkin voisin liittyä siihen face ryhmään, mites se nyt menikää?
Peukkuja ja lämpösiä ajatuksia sinne! Tiedä sitten kuinka hyviä nuo omat ultra kuulumiset on ku diagnoosi kuitenkin uhkaava keskenmeno.. Mutta toistaiseksi asiat hyvinTäällä taustailen ja haluaisin kovasti tulla mukaan elokuisiin, mutta minulla on sellainen tausta, etten uskalla. Takana kolme alkuraskauden keskenmenoa. Kaksi lastakin onneksi on. Tänään kävin ultrassa ja olen niin alussa, ettei siellä näkynyt paljon mitään. Ruskuaispussi ja litteän näköinen alkio kiinnittyneenä kohdun takaseinämään. Sydänääniä ei kuulunut. Viikoistakaan ei oikein varmuutta ole, mutta kovin paljon niitä ei ole. Omien laskujeni mukaan 5+0 tai 5+1. Tässä odotellaan ja jännitetään, että keskeytyykö tämäkin raskaus. Oireita on kyllä, palelee, väsyttää, janottaa, pissattaa sekä on huono olo. Voi olla, että jää jouluherkut vähemmälle. Minua ei siis tarvitse laittaa listoille, mutta taustailen täällä ja seuraan teidän kuulumisia. Hyviä vointeja kaikille ja Hipitille onnea hyvistä ultrauutisista!
Kai se ryhmä oli sellainen ettei kukaan näe sitä mitenkään?Kiiltokuvalle yksityisviesti
Mäkin voisin liittyä siihen face ryhmään, mites se nyt menikää?
Se täs kai onkin jotenkin jännitäävää/kamalaa että omilla kasvoilla olis ryhmässä! Näin tuntemattomana on jotenkin helpompi varsinkin siinä tapaukses ettei kaikki meekkään hyvin..Tuuhan sitte esittäytyyn ,kiva nähdä kuka nickin takana on kun yhdessä jännätty !
Ja mulla siis laskettuaika 30.7 mutta kaikki lapsetmenny viikolla yli lasketusta ja heinäkuisten ryhmä oli jo suljettu facesta :/
Se täs kai onkin jotenkin jännitäävää/kamalaa että omilla kasvoilla olis ryhmässä! Näin tuntemattomana on jotenkin helpompi varsinkin siinä tapaukses ettei kaikki meekkään hyvin..
Juu ryhmä on juuri sellainen. Ettei näy kellekkään mitään. Ei liittymine. Eikä facesta itse hakuessa voi mähdä ketään ketä siellä onKai se ryhmä oli sellainen ettei kukaan näe sitä mitenkään?