Siellä nähdään mahdollisesti vauvojen kanssa !Jibii sama osoite synnärille
Siellä nähdään mahdollisesti vauvojen kanssa !Jibii sama osoite synnärille
Muistaakseni tuon kemiallisen raskauden rajana on ainakin jossain pidetty sitä, että kuukautiset ovat viikon myöhässä. Itse ajattelisin, että kun sinullakin on menkat ainakin sen viikon myöhässä, voit olla rauhallisemmin mielin. Se testin teko kannattaa myös jättää sinne, koska se Hcg-hormoni ei vaan välttämättä nouse niin nopeasti, että kunnon viivat piirtyy. Itse olen kyllä aika jäävi puhumaan maltista noiden testausten suhteen...Hei! Varovasti täältä kurkistelen.. Sain su aamuna ja tänä aamuna haalean viivan testiin. Menkat on pisimmän kierron mukaan myöhässä vasta perjantaina. Todella epäuskoinen olo. Kun tämä on toinen yk ja ei harrastettu seksiä kierron puolivälissä! Vaan vähän menkkojen jälkeen.. Huomaan etten uskalla iloita ennen vahvaa viiva. Pelottaa, miksei se ole vahvistunut yhtään kahdessa vuorokaudessa. Missä ajassa teillä useamman testin tehneillä on viivat vahvistuneet?
Ois ehkä sittenkin kannattanut ostaa se digitesti, kuten ystävä neuvoi Oon myös yhden keskenmenon kokeneena aika pelokas. Missäköhän vaiheessa sitä pystyy luottamaan siihen, että kaikki menee hyvin..
Raskausoireena on kyllä tissit, etenkin toinen tissi jo suurentunut! Muuten alavatsaa ja -selkää on juilinut ihan kuin menkat ois alkamassa. Mutta niin juili esikoisestakin. Onko muilla ollut menkkamaista jomotusta?