Onnittelut matheldan8 ja Bonnielass
Tuo fb-ryhmä on varmasti hyvä juttu, mutta eihän se kulje sellaisella nimellä, joka paljastaa asian. Nimittäin fb ehdotti mulle moneen kertaan ryhmää "vauva 2017", koska kaksi mun fb-kaveria oli liittynyt siihen ja siitä toki tajusin, että "ahaa, vauva siis tulossa"
En haluais ite fb:n kautta "kertoa" kaikille tätä asiaa....
Ilihc, jopas oli kolmannella vaavilla kokoa. Hyvä, että kaikki meni hyvin, eikä varmaan ole jäänyt mitään suurempia pelkoja synnytyksestä..?
Teillä lapset jo niin eri tavalla ymmärtää vauvan tulon, varmaan on jännittävää kaikille
elfrida, en osaa mitään hyviä vinkkejä antaa tähän epävarmuuden aikaan, mutta niinkuin Bonnielass kirjoitti, niin vertaistuki ja muu tekeminen auttaa varmasti. Itellä on ollut molemmissa aiemmissa raskauksissa niin kamala pahoinvointi, että se on tehnyt mut lähes hulluksi ja vienyt kaiken voiman ja ajatukset sumuun. Ekassa raskaudessa oksentelu kesti 24/7 sen koko 9 kuukautta! Toisessa sitten helpotti vähän puolen välin tienoilla, mutta oksentelin silti silloin tällöin loppuun saakka. Kaikki poppakonstit kokeilin ja jopa ihan lääkkeitä, mutta ei ollut apua. Tuo vähän pelottaa tietysti nytkin, että jos tulee taas niin paha ja pitkä vaihe
Mä oon myös tikutellut silloin tällöin ja viivat vahvistuu päivien edetessä. Jotenkin on nii vaikea uskoa, että olis oikeasti raskaana, kun ei juuri mitää oireita ole tässä vaiheessa. Mulla ei ole esim. rinnat yhtää erilaiset, kuin aiemmin. Ekassa raskaudessa ne turpos samantien ja oli niin kipeät, mutta tokassa raskaudessa ei mitään sellasta. Eikä nytkään.
Onko kaikki muut varanneet ajan varhaisultraan yksityiselle, paitsi elfrida siellä ulkomailla?
muoks. Kävin huvikseen katsomassa ryhmää vauva 2018, jossa paljon jäseniä ja sieltäkin taas paljastui yksi fb-kaveri, jota aika vasta näin ja vauva-asioista, kun puhuttiin, niin mainitsi, että "sitten joskus". Ymmärrän myös, että jos jotakin ei haittaa tuo paljastuminen, mutta itelle se tässä vaiheessa tuntuu epämukavalta