,,,,ELOKUISIA 2008,,, en löytänyt ketjua!

Moikka mammaliini83 :wave: Täältä löytyy vielä ainakin yksi 2008 elokuinen =)

Minä palasin työelämään vasta nyt syyskuun alussa ja Elmeri meni tarhaan... Täytyy sanoa, että kun poitsu on muuten niin iloinen ja todella seurallinen, niin en olis ikinä uskonut, että tarhaan meno voi olla sellaisen tuskan takana kuin se on ollut :( Elmeri käy hoidossa kolmena päivänä viikossa ja melkein joka kerta jää itkemään ja sanoo haettaessa, että on ollut tyhmää (tyhmä on nykyään meillä oikee suosikkisana) eikä hän halua leikkiä kenenkään kanssa eikä mennä tarhaan enää koskaan. Sit kun on kotipäivä, niin varmistelee koko ajan mennäänkö seuraavien unien jälkeen taas tarhaan... Tää on pojalla varmaan eroahdistusta joka toivottavasti ajan myötä laimenee, mutta välillä tuntuu, että tekee ihan väärin kun vie lapsen kerta kerran jälkeen sellaiseen paikkaan mihin hän ei haluaisi mennä : / Toisaalta hän myös juttelee kavereista, joiden kanssa on tehnyt mitäkin ja askarteluista jne. leikeistä, että kyllä siellä varmaan kivaakin kaikki muu aika on, mutta erohetki on se vaikea...
Muuten Elmeri on ihanan reipas, kova puuhaamaan kaikenlaista ja erittäin kova puhumaan :D Ja niitä kuuluisia uhmaraivareitakin nähdään ainakin joka toinen päivä. Tulipa stoori :D

Kirjoittele mammaliini kans kuulumisia tänne ja toivottavasti kaikki muutkin elokuiset löytäis tänne. (Ite en oo facebookissa...) Yks päivä just muistelin, kuinka silloin odotusaikana ja pojan "vauva-aikana" tuli käytyä täällä monta kertaa päivässä lukemassa kuulumiset ja kirjoittamassa omat probleemat :) Olis siis kiva kuulla onko muilla elokuisilla jo isompikin sisarusparvi ja miten menee noin muuten - meillä on vasta alettu harkitsemaan seuraavaa = )

Ihanaa syksyn jatkoa kaikille :wave:

kaneliomena ja Elmeri (ripauksen yli 3 vuotta)
 
Minäminä täällä!
Just mietinkin teitä kun olen näemmä palannut tänne roikkumaan:D
Meillä sellainen tilanne että erottiin miehen kanssa kesällä ja tammikuussa jo muutin pois sen luota. Harmillista, mutta elämää..Lapset ovat alkujärkytyksen jälkeen tottuneet kahteen kotiin. Hyvin meillä kolmisinkin menee ja lapsoset ovat jokatoinen viikko mulla ja jokatoinen isällänsä, niin pääsenpä minäkin vihdoin elämään muutakin elämää kun kotia:) Kaikinpuolin tyytyväinen olen tilanteeseen.

Venna meni tarhaan jo kun oli 1,3v. On niin avoin ja sopeutavainen tapaus että ikinä ei ole mitään ongelmaa ollut sinne jäämisen kanssa:) Nyt vaihtoivat molemmat tarhaa kun poika meni syksyllä eskariin. Mutta kiva tuokin tarha on vaikka edellinen olikin ihan yyyberihana<3
Venna on äärimmäisen itsepäinen, reipas, iloinen, supersosiaalinen ja eläinrakas. Rakasti tuossa taannoin melkein kaksi kissapentua hengiltä..Sitä hoitamista,huh:D
 

Yhteistyössä