tänään oli sitten se päivä... kävin sielä "tarkastus" ultrassa! iloisena ja kädet täristen ootin koko päivän aikaa polille ja sittenolivat vielä puol tuntia myöhässä. no pääsinpä sitten lekurille. naislääkäri/gyne, hirveä "kuulustelu" mitä varten olen täälä ymm... no pääsin petille ja tuikkas patun sisään samalla tokais "voi ei.. näin paljon virtsaa ei nää mitään, meneppä pissalle siitä" no kömmin sitten nolona ylös ja kerroin että kysyin just vastaan otossa et pitääkö olla rakko täynnä ja kielsi käymästä pissalla.
no pääsin takaisin ja jännitti vielä enemmän. lääkäri sitten katsoi ja tokaisi että "ei täälä mitään näy!" mun silmissä musteni ja meinasin itkuun pillahtaa siinä samantien tuntui tosi pahalta.. sitten jatkoi hetken päästä.. "niin täälä näkyy vain jokin neste rakkula... ei muuta, tai jos on sitten niin pieni ja alussa että ei vielä näy...!" eipä paljon helpottanut. sitten runnoi sitä patua sisällä ja tuntui että alavatta poksahtaa! yritin selittää miten erilaista nyt ollut ja 2 testiä näytii niin vahvat viivat kuin vain voi olla! no sitten rupes lääkäri hiljaa hoitajalle näyttään ja käänsi monitorin pois, "kyllä tuossa vois olla ruskuaispussi... vai olisko... voi siinä olla... tai ei... en tiiä.. oisko siinä...!??" tätä jatkoi hoitajan kanssa jonkin aikaa jossittelua! sitten sanoi mullekkin että kyllä siinä sivussa näyttää jotain olevan että vois olla ruskuaispussi muttei nyt sano vielä mitään. jos on niin on niin pieni. kyseli vielä mun kierroista kerroin että tosi epäsäännölliset ja pitkät välit, helpotti kun kertoi että on voinut vasta hedelmöityä mutta näkyi sitten heti pian testissä. antoi uuden ajan 29.12 ja pisti verikokeisiin.
käski heti tulla päivystykseen jos alkaa vuotoa tai alavatsa kipuja isompia! kertoi että jos tämä menee "kesken" tai muuten alkaa vuotamaan niin sitten on pakko tutkia minut sekä mieheni. sanoi että haluaa minut sitten sisälle heti jos jotain tapahtuu! jäi huono maku kun painotti vain että jos (kun muodossa) alkaa vuotamaan joulun aikana niin heti takaisin.
no menin sitten heti verikokeisiin eli hcg arvo otettiin. labran täti oli niin innoissaan itse kun kerroin mitä mulle kuuluu että laittoi tuloksen pikana että saisin mahdollisimman pian tietää, taisi itekkin sitten kurkata tulosta oli niin täpinöissä ja toivotti tarrasukkia!
:heart:
ihana labran täti oli!
no kävin vielä kysyyn polilta että saanko itse kuulla tulokset tänään kun lupasivat laittaa pikana. hoitsu kertoi että he menevät kiinni puolen tunnin päästä mutta hän laittaa synnärin puolelle tietoa koneelle ja antoi numeron että voin sieltä kysellä.
no kysyin sitten iltasella tietoja ja tuloksia! nooh normaali arvohan on alle 1. mulla oli 2850 hcg.
:heart: että toivotaan nyt sitten parasta että on se pikkuinen siellä aluillaan kuitenkin ja että oli vielä täteiltä piilossa!
meillä oli marian3 kanssa aika samat ultra käynnit vai mitä... tsemppiä sinnekkin! tarrasukkia meille molemmille!
eipä paljon tämä käynti helpottanut! päin vastoin, kahta kauhiammin pelkään nyt! ja epätietoisuutta vielä toista viikkoa! :headwall: :snotty: |O :'(