ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Oiii, onnea meelaie :heart: Ja mandy vielä kerran :heart:

Ihana lastenhuonekuva oli tuolla muutama sivu sitten :)

Ja lenan kärvisteli supistuksissa, toivottavasti pääset lähtemään! Tsemppiä hirmuisesti!

Hereillä taas...
Alkaa tää unenpuute kohta tappaa mut. Oon heräillyt ihan koko ajan taas. Nyt heräsin siihen et jotain lorahtaa housuun :eek: Alkkarit olikin sitten melko kosteat.Onkohan mulla mennyt ihan lopullisesti pidätyskyky :D Vai voiko lapsivettä tulla pikkuisen vaan?

Vilma 37+4
 
Terveisiä synnäriltä. Klo 2 alkoi tulemaan lapsivettä. Olin voihkaissut unissani ja heräsin siihen, kun luulin pissanneeni housuun. Soitin synnärille ja neuvoivat tulemaan käymään, joten sinne siis. Siellä laitettiin käyrään ja tehtiin ulko- ja sisätutkimusta. Sain valita, jäänkö sinne vai lähdenkö vielä kotiin. 18 h päästä pitäisi viimeistään kuulemma olla takaisin, ellei supistukset käy aivan sietämättömäksi tai lapsiveden väri oudoksi. Eli viimeistään klo 19.30 olisi täällä suunnalla h-hetki. =) Lapsivettä valuttaa nyt vähän väliä ja supistuksia jonkilaisin väliajoin (hieman kipeitä). Eli vuokkoset pöksyissä ja naama kalpeana odotellaan pahimpaa (parasta). Unta on turha toivoakaan nyt. Tää lähtee juomaan nyt cokista. :wave:

M & 38+1
 
Täälläkin hereillä, pari tuntia sain nukuttua ja heräsin kipeään supisteluun. Tuskin tässä lähtö kuitenkaan tulossa ole, kun on niin yksittäisiä:/

M86 Tsemppiä koitokseen=) Ja lenan tais tehdä lähtöä myös, onnea sinullekin!

meelaie Onnittelut pojasta :flower:

Jos sitä kävis vessas ja yrittäs vielä mennä takas nukkumaan...

RangaTanga 37+2 :heart:
 
ja hereillä myös :) jo pari tuntia pyörimistä ja kännykällä pasianssin peluuta... huoh
nukkuminenkin vois olla kivaa...!
jännää, kun porukka alkaa ihan toden teolla poksahtelemaan ja actioniä riittää jokapäivälle!

mua jännittää vissiin se tän päivän ultra, että kuinkas päin masussa ollaankaan ja tuleeko jo jotain aikoja kääntöyritykselle tai vaikka käynnistykselle / sektiolle...iiks... ukkelin piti päästä mukaan, mut ei niin ei...rekkamies on aina rekkamies... nyppii kamalasti, mut menen nyt sitten reippaana tyttönä yksikseni. en ees äitille kehdannut sanoa miehen jälleen estyneen...

noh, jos vaikka kaffetta sitten

sissi ja papana 36+4
 
Perjantaista asti oltiin mökkireissulla ja olipas tullut luettavaa. Menee nää yöt näinkin.. :) Viiden aikaa lopetin pyörimisen ja tulin koneelle, tuntuu että flunssakin iskee vielä pälle, great!!

Paljon onnea kaikille jo nyytin saaneille. Täällä on kyllä koko ajan jotain actionia päällä. M86:lla jännittävät hetket meneillää, tsemppiä!!

Anna333 Ajattelinkin juuri sua ennen kuin aloin lukemaan että mitäs sinne kuuluu? NÄyttää menevän vähän yli, no jospa pikapuoliin jotain alkais tapahtumaan.. :) Tsemppiä sinne!

Omassa olossa ei mitään merkkejä siitä että poitsu haluis jo tulla maailmaan (ellei oteta lukuun sitä että iltasin yrittää päästä nahan läpi :LOL: ). Ei ees mitään harkkasupistuksia, hmm.. Oon jo suoraan varautunut että yli mennään..

Aurora 38+1
 
Meelaie oiekin paljon onnea poikavauvasta! :flower:

Mandyn synnytyskertomusta odotan innolla. =)

Ja täällähän on taas tapahtunut. Vilma ja M86 tsemppiä. =) Ja jokohan se lenankin lähti. Hui!!!

Huonosti nukuttu yö teki tehtävänsä ja vedin taas tutut yhdeksän tunnin unet. =)

Päksäkkä 38+0 POKS :heart:
 
Vilkas yö ja aamu ollut täällä, tsempitykset seuraaville nyytin hakijoille ainakin Lena, M86 ja Vilma ovat "reissussa". Hui, nyt tämä alkaa olla menoa kiihtyvällä tahdilla tässä pinossa. Jännittää, koska on oma vuoro... :/

Lämpimät onnittelut Meelaie sinulle ja miehellesi pikkuisesta :flower: . Vaikeasta alusta huolimatta, kaikki menee toivottavasti nyt hienosti kotosalla, kun saatte rauhassa tutustua toisiinne ja vointi paranee.

Täällä on takana melkoisen rikkonainen yö. Toissayön supparit ovat kadonneet, mutta silti havahduin unesta muutaman tunnin välein. Taidankin kömpiä vielä kissojen kanssa hetkeksi pötköttelemään.

Tikru 38+6
 
aurora81 Täällä edelleen ollaan,... Mä en mitenkään näköjään halua pois täältä.. )) oon sit teien kaa loppun asti ))

Huomenna neuvola.. Aino asia mikä vaivaa niin kädet puuttuu ku on niissä niin paljon turvotusta...

Anna ja masukki 40+4
 
M86 ja vilmav2 Tsemppiä ja voimia koitokseen! Ihanaa, että joku ees pääsee synnyttään
( mitenniin katkera..)

Anna333
Onneksi säkin oot vielä täällä, ettei mun tarvi yksin tuskastua :D No ei vaan, toivotaan että pääset pian jo matkaan :)

Kävin neuvolassa ja oli ihanaa, kun oli oma neukkutäti =) Olin tällä kertaa siellä jopa 45 minsaa, kun jutusteltiin kaikkea. Se sijainenhan heittää tyyliin 5 minsan jälkeen sieltä ulos :D

Mutta tässä sitten kuulumisia:
RVk 39+6

Painon muutos/ vko: 1400g hupsii! ( mutta kokonaisuudessaan painonnousu jäänyt alle 10 kg)
Turvotus: -
RR: 127/79 (jee, vihdoin alapaine hyvä!)
U-prot: + ( pitää edelleen seurailla tuota...)
U-gluk: -
B-Hb: 126
Sf-mitta: 35.5cm ( viime keskiviikkonahan se sijainen sai lukemaksi 37cm!)
Lapsiveden määrä: N
Tarjonta: RT edelleen
Sydämen syke: 125

Vaavin syke on ollut viimeviikkoina aiempaa alempi, kun tavallisesti ollut sellasta n.140.

Vähän jo turhautti, kun katottiin, että 10.8 ois sitten se yliaikaisuuskäynti, jollei vauva ala syntymään. En taho niin kauaa odottaa! Sitä paitsi miehellä loppuu just sillon kesäloma, joten... :x

Mutta nyt aamukahville kera berliininmunkin :p

outiko 39+6
 
Vilmav2, M86 ja Lenan + muut jos joku on lähtenyt "haikaran perään". Vähän mahtavaa, täällä tapahtuu koko ajan, vaikkei olla vielä edes elokuussa!!!! Kärvistelen täällä sitten viimeisten kanssa!

Toisaalta niin kateellinen, kun vauvoja poksuu, haluaisi tämän yhden jo mahasta pois. Mutta toisaalta, ehtiipä sitä sitte vielä olla vauvan kanssa, nyt pitäisi vain maata ja nukkua ja nauttia "yksin-olosta".

Onnea kaikille nyytin saaneille!!! :flower: :flower:

Vaavitar + tintta 37+3
 
Siis täällähän on tapahtunut taas vaikka mitä :D
Onnittelut vauvaantuneille ja tsemppiä synnärille lähteneille/lähtijöille!

Tää meidän tapaus ei varmaan synny koskaan, ei oo laskeutunut yhtään (tosin mulla ei oo kenestäkään maha laskeutunut kun vasta synnytyksen ollessa käynnissä ) ja muutamaan päivään ei oo ollut mitään tuntemuksia... 3 s:sää on vitsi vaan ja eilenkin kun käveltiin kaupungilla pari tuntia niin ei mitään vaikutusta :kieh:
Mun tuurilla olen synnyttämässä just kun koulut alkaa 18. päivä, meillä on täällä yks tuleva ekaluokkalainen jota pitää saattaa kouluun ja kolmoselle menevä poika vaihtaa kokonaan uuteen kouluun niin häntäkin pitäisi olla viemässä.

Neuvolasta: Mun oma neuvolantäti jäi ä-lomalle ja nyt perjantaina kun kävin siellä oli sijainen, ja seuraavalla ajalla on taas joku toinen sijainen, jotenkin kurjaa kun joka kerta nyt lopussa eri ihminen :/

kiana 37+4 (Mä en oikeesti kestä jos pitää odottaa vielä kuukausi :whistle: )
 
Argh, onpas täällä jännää. Monet lähtöä tekemässä! =) meelaille hirveesti onnea jo syntyneestä pojasta!
vilmav2, M86, lenan ja muut ONNEA MATKAAN!

Ainiin, pitää muuten kertoa, että miun mies on ääliö. Oon lähes koko kesän nyt raskaana käyttänyt tunikoita ja legginsejä kun miusta ne on käteviä raskausvaatteita olleet näin kesäaikaan. Ja miun mielestä ihan kivan näkösiäkin. Eilen sitten se päästi suustaan, että nuo trikoot näyttää ihan äijien pitkiltä kalsareilta. Miua ärsyttää ihan älyttömästi. Koko kesän aatellut niin, mutta ei oo mitään sanonut. Mahtanut olla kauheeta kulkea miun kaa julkisesti...mut se onkin vanha ukko joka ei tajua mistään mitään. Ärsyttää, en ees kysynyt mitään mielipidettä! Ääliö...

OnSiisKevät ja beibe 38+1
 
Ollaan kyllä herätty jo kolme tuntia sitten, mutta mennyt tämä aamu jotenkin laiskotellessa. Kerrankos näinkin :) Mies lähti aamulla reissuun ja kotiutuu luultavasti huomenillalla. Sain varattua eilen parturiajankin. Parin viikon päähän meni, oli niin täyttä. Ihanaa kyllä päästä pitkästä aikaa parturiin :)

Mulla oli sunnuntaina aivan ihmeellisesti maha kipee. En sitten tiiä, että kääntykö vauva oikein päin vai mitä se siellä niin kovasti myllersi. No, perjantaina on aika siellä ä-polilla, niin sittenhän sen näkee.

Voi vitsi, nyt on monilla jännät paikat. Tsemiä Vilma, M86 ja lenan :)

Onnea Meelaie :heart: :heart: :heart:

Nyt jos jois kupposen kaffetta ja lähtis pojan kans ulos ennen ruokaa.

Helmiir ja Kerttu 36+6
 
Uskomatonta miten paljon täällä tapahtuu 12h:n aikana.. jos ei käy lukemassa menee ensimmäinen tunti aamusta täällä palstalla :D. Ja itselle kun ei tapahdu yhtää mitään...

Mutta ONNEA paljon jo nyytin saaneille ja niille jotka ovat lähteneet/lähdössä synnyttämään ;) Ehkä minäkin sitten syyskuussa :headwall:

Mulla on kerrankin pitkä ja hyvin nukuttu yö takana. Toki kävin klo 4 vessassa ja samalla asettauduin taas kuumuuden takia sohvalle.. siinä vetelin sit taas kuuteen saakka - tästähän alkaa tulla tapa :) Sit kun siirryin omaan sänkyyn vetelin vielä puoli kymmeneen saakka unia, heräillen tosin vähän väliä. Silti oli ihana olo aamulla - kerrankin levännyt.

Tänää Helsinkiin shoppaileen, jos vaikka sais jotain toimintaa tonne alapäähän. Huomenna on neuvola iltapäivällä. Minullakin on kesän aikana terveydenhoitaja vaihtunut melkein joka kerta kun oma th on lomalla.. jotenkin ärsyttävää kun ei niiltä uusilta oikeen osaa kyselläkään mitään kun ei tunne.. ja joka kerta on ihan pää tyhjä kun sinne menee vaikka ois kotona miettinyt asioita joita kysyy.. eli lappu pitäs tosiaan kirjottaa.

Ihana legginssi+tunika kertomus (en muista kellä :/.. dementia)!!! :D sai taas hyvät naurut ja hyvän mielen.. jotenkin voisin odottaa myös omalta mieheltäni tuollaista kommenttia.. kyllä niitä "kohteliaisuuksia" on sadellut täälläkin - yleistä miehille vissiin.

Synnytyskertomuksia ootellen,
Marizzza ja "jupero" 37+4
 
VOI ETTÄ, täällähän on tapahtunut vuorokauden aikana vaikka mitä!!! :D

Sydämelliset onnittelut Lenan & Meelaie!!! :flower: :flower: KUnpa jo itsekin pääsis näkemään sen pienokaisensa...

Tsemppiä myös kaikille paraikaa "työn touhussa" oleville!!! Täällä ollaan peukut pystyssä että kaikki menee hyvin :wave:

Muratilla ihana vauvahuone valmiina =)

OnSiisKevät Mahtoiko miehes olla muuten vaan pahalla tuulella tai jotain eikä keksinyt muuta tylyä sanottavaa niin piti mainita niinkin "typerästä" asiasta kuin legginseistä... Voin kuvitella että ärsyttää varmasti!

Jeppis & PIkku-papu 38+3
 
Onnea meelaie ja lenan vauvoista! :flower: :heart:
Tsemppiä olike se vilma ja joku muukin ku oli lähdössä jo tositoimiin? :D
Täällähän tapahtuu jo joka päivä jotain!Ai että menee jännäks!Tapahtuispa itellekin jotain.Nä kohta lähetään vielä vikan kerran miehen kans kylään pyörällä,ni katotaan tekeeks se jotain.Tuskin mitään muuta kuin et toi meiän "hassu"vauva vaan innostuu ku äiti pyöräilee ja alkaa sen päiväiset jumpat taas masussa.Outoa minusta,et se aina ku oon pyörällä liikkeella alkaa muljaamaan siellä masussa.Ihmettelee varmaan et mitä tommonen liike on kun jalat vaan käy,mut ei tärise ollenkaan..
Nyt riepoo nälkä taas sisuksia,eiku syömään puuroa!

Täällä odotellaan noita synnytyskertomuksia kovasti,et sais taas syyn itkeä tirauttaa!

T:maria-s 37+4
 

Yhteistyössä