ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Mä voin liittyä ihan mihin vaan, mut eniten kiinnostais facebookkiin joku ryhmä? FB on mun juttu. Oon kyl irc-galleriassaki, mut siä ei oo yhtään vauvamaha kuvaa tai mitään. Kuulun vissiin vauva -09 yhteisöön. Outikolle voisin ainaki joku kerta moikkailla siellä. :) en sillon joskus liittyny niihin mihinkään suljettuihin ryhmiin, mut nyt kyllä kiinnostais joku privaatimpi keskustelu. Näitä kuitenkin lukee niin moni muukin, että en halua henkilöllisyyttäni tässä paljastaa.

Tosiaan tainnu olla huono äippäpolipvä monilla. :hug: Erityisesti Heili jäi mieliin. :hug:
 
Joo..siirrytään sitten pikkuhiljaa vauvaantuneiden puolelle, kunhan tässä aletaan poksua :D

Ja tosiaan jos joku on innokas perustaan ryhmää facebookkiin niin sinnekkin kyllä mieluusti liityn. Mä oon vaan ite niin surkee ylläpitäjä etten viiti mitään ikinä perustaa :ashamed:

Sain sitten siivousinspiraation ihan just nyt :LOL: Keitin pannullisen kahvia ja järjestelen vauvanvaatteita ja muuta kaikkea puuhastelua. Naapurit varmaan tykkää kovasti.
Mikähän siinä on että tällei yöllä iskee välillä kauhee siivousinto :D

 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja kiana78:
Perustin facebookkiin suljetun Elokuiset leijonanpennut-ryhmän.
Eiköhän tuo haulla löydy niin sinne sit vaan kaikki halukkaat =)
pitääpäs käydä kattoo kun toi fb taas toimii..
muoks.
no jäsenyyttä haettu..

muoksmuoks.
pitäiskö laittaa vielä sen ryhmän nimen jälkeen että 2009 niin voidaan hölistä siellä vielä kolmenkin vuoden päästä.. jos sitä siis voi vielä muokkaa sitä nimee..
 
Onnittelut Heitulle pojasta. :heart:

Hain jäsenyyttä myös. :)
Facebook sopii myös mulle paremmin kuin irc-galleria.

Tulin juuri kotiin ja mies nukkuu jo. Laitoin vielä pesukoneenkin pyörimään puolen tunnin pikaohjelmalla... Hyviä unia siis vaan naapureillekin (asutaan kerrostalossa). No, on sitä pahempiakin häiriötekijöitä tässä talossa ollut! |O

Myös täällä on ahdistus ja ärsytys -olo. Mies, rahatilanne ja tekemättömät hankinnat ottaa päähän... Ei tekisi yhtään mieli kömpiä nukkuvan miehen viereen, kun on "riita" vielä selvittämättä...

Illusia & Emppu 36+0 POKS

muoks: Harmittaa teidän puolesta, joille on sattunu inhottavat lääkäri/neuvolakäynnit. Voisivat vähän ajatella mitä sanovat/tekevät. Jännittää vähän omakin lääkärineuvola, joka on maanantaina. Mun tähänastinen lääkäri on lomalla ja sijaisena on joku mieslääkäri...
 
Minäkin hain tuon FB ryhmän jäsenyyttä, vaikka oikeestaanhan mä kyllä kuuluisinkin heinäkuisiin, mutta koska nyt olen täälläkin elokuisissa niin samahan se on :)
Ja eihän sitä tiiä jos vauva syntyykin vasta elokuun puolella :)

Hitsit, kun en saa unta ja vauva myllertää kovasti ja supistelee. Onneksi ei kuitenkaan kipeitä oo nää supparit :)

outiko 38+2
 
Joku kuu-juttu, aivan _t a j u t t o m a n_ ukonilman lisäks kait viime yönä kun en minäkään saanu unta. Kun ois aikaa nukkua edes kuuteen saakka niin herää jo puolelta |O

Nyt meikkaileen ja sit "b-rapun talkkarille". Veikkaan että painoarvio hieman enemmän kuin 3kg ja häntäluu ok vielä kaiken kokemansakin jälkeen. Kaulaa 1-2cm ja sormelle auki. Katsotaan myöhemmin menikö veikkaukseni ihan puihin. ;)


-iinaZ & Kolmonen 36+0 *PoKs*
 
Mä kanssa hain jäsenyyttä :wave:

Enkä minäkään saanut oikein unta viime yönä, mutta ihan siitä syystä että henkeä ahdistaa ihan hirveästi ja keuhkoputket (?) särkee... Rintakehällä tuntuu hirveä painekipu :( Täytyy varmaan vielä koittaa jos rennie helpottais, et oliski ollu vaan närbää tuolla rintakehässä..

34+3

Muoks. Hehehee... Keuhkoputket.... Siis niin.. :D
 
Tervehdys taas pitkästä aikaa!

Eilisiä neuvolakuulumisia:
Paino 89kg (tullut n.15kg)
Turvotus +
RR 128/76 (noususuunta)
Pissa puhdas
Hb 125 (ei nouse millään, lähtötaso 147)
Sf-mitta 33,5

Seuraavaksi onkin sitten lääkärineuvola 28. päivä. Vauva on raivotarjonnassa ja melkein kiinnittynyt. Hiukan liikkuu pää vielä. Tuossa juuri katselin että kiinnittymisestä on mennyt 4-10pv synnytykseen. Viime viikolla oli kunnon kivuliaita supistuksia ja neuvolatäti passitti lääkärille. Ihan sanoi olevan normitilanne näillä viikoilla ja raskauksilla. :LOL: Kilpirauhaslääkitys tuplattiin kun olen ollut kävelevä zombie ja arvot olivat laskeneet. Lisäksi vein pissanäytteen supistusten takia ja niissä oli ketoaineet kahdella plussalla. Neuvolatäti käski juoda lisää. Totesin että juon nyttenkin 4-5 litraa päivässä, jos vielä täytyy lisätä niin saan muuttaa vessaan asumaan... :LOL: Viikon päästä olisi veljen häät, siihen asti kun kaveri pysyisi kyydisssä niin sen jälkeen on enemmän kuin tervetullut. Alkaa olo olla enemmän kuin hankala ja lisäksi tarvitsisi noiden kolmen isomman perässä pysyä. ;)

Citildalle iso :hug: . Kyllä on törkeää käytöstä lääkäriltä. :/

heitulle onnittelut pikku nyytistä! :heart:

Ihania huoneita olette pikkuisille laittaneet. Minä sain vaatteet pestyä ja silitettyä ja viikattua laatikoihin. Kaupasta ostin viime viikolla vauvan "tarvikkeita": vaippoja, tutin, tuttipullon tutteja pari yms. Pari Tutteli purkkia tarttis vielä varoiksi ostaa, sitten taitaa kaikki olla valmista. Sänky tarvitsisi kaivaa esiin, laitetaan "sivuvaunuksi" meidän sängyn viereen ja harsot kaivaa jostakin jemma-nimisestä piilopaikasta. Isäntä saa sängyn laittaa kun ollaan laitoksella. Muuten se olisi kovassa testauksessa kun kolme isosisarusta ottaisi sen uudeksi leikkipaikaksi. :D

Hmmm...olikohan jotakin muuta mitä piti laitella. Kertiksillä meillä mennään, ei paljon kestoilu kiinnosta. Muutenkin pyykkikone laulaa pari kertaa päivässä, lisähommat ei kiinnosta. Kuopus (12/06) on hyvää vauhtia oppimassa kuivaksi (täällä oli muitakin samaa ikäluokkaa ;) ), ripulista huolimatta yrittää potalle ehtiä ja noin joka toinen kerta onnistuu. Pissa päästetään aina samalla kun ollaan takapuolta pesemässä, ei missään nimessä vaippaan. Hyvä näin! =) Olikohan muuta?

Lukemassa käyn useamman kerran päivässä kuulumisia, mutta tästä lamaannuttavasta väsymyksestä johtuen en ole jaksanut kirjoitella. Jospa se nyt alkaisi helpottamaan....

*muoks* ne rv:t on nyt 34+3 (kai?)
 
Heippa taasen pitkästä aikaa..Tulin "päivittämään" kuulumisia..Meidän neiti voi oikein hyvin ja hyvässä lykyssä pääsee jo viikonloppuna kotiin!!Painoa on 1955g. =) Tänään on jo 2kk synttärit.. :heart:
Taidan minäkin facebookissa jäsenyyttä hakea vaikken oikein tiedä missä "ketjussa" pitäisi olla(tällä meidän tilanteella),mutta kun paljon olen teidän kuulumisia lukenut niin tunnutte jotenkin tutuilta ja turvallisilta.. :hug:
 
kiva kuulla kuulusianne suveon =)
teidän pieni on jo kaksi kuukautta!niin se aika menee!toivotaan,että saatte pian nyytin kotiin ja pääsette kotona viettämään ihanaa vauvantuoksuista arkea! :heart: :hug:

ja tottakai tähän listaan kuuluu,kun laskettu aika kuitenkin elokuussa.mä ainakin ehdottomasti olen sitä mieltä =)

ajatar&vempula36+6 & veera 11kk :heart:
 
Suveon kiva kuulla teidän kuulumisia! Toivottavasti vauva pääsee pian kotiin! :heart:

Heilille voimia! :hug:

iinaz poksuonnittelut! =)

Tosi kauniita vauvan huoneita olitte laittanut. =) Kuvia on aina ihana katsella!

Ja Citildalle tosi iso halaus! :hug: Olipas todella törkeää käytöstä sun lääkäriltä. Onneksi äitisi soitti perään. Mulle tuli olo että anna se numero mullekin niin mäkin soitan! Kyllä lääkärit osaa olla paskamaisia. Jotkut varmaan kuvittelee että kun ne on lukenut itsensä niin hienoon ammattiin niin sitten voi käyttäytyä meitä muita kohtaan miten sattuu. Ei kyllä onneksi suurin osa kuitenkaan.
Mä olen myös miettinyt että mun tuurilla saan saman tyyppisen kätilön sitten synnytykseen ja mä en osaa ollenkaan pitää omia puoliani. Töissäkin aina pidän muiden puolia mutta en omiani. Mä yleensä tyydyn siihen mitä mulle sanotaan. En kehtaa valittaa vaikka olisi aiheellistakin. Yleensäkin kun olen mennyt lääkärille niin mä olen aina vähän silleen että anteeksi kun häiritsen sun töitäs, vaikka tosiaan mähän olen sen työ.

Mua alkaa pikkuhiljaa tympimään kun mun pientä mahaa kummastellaan. Paras oli kun mulle pari päivää sitten sanottiin että kyllä se kuukauden päästä sitten alkaa kasvaa. Mä en voinut sanoa muuta kuin että toivottavasti ei kun laskettuunaikaankaan ei ole enää kuukautta. Pääsinpähän kerrankin sanomaan takaisin. =)

Vilmalla oli kanssa poksupäivä. Onnittelut! =)

Päksäkkä 36+3 :heart:
 
kimalle84 mulla onnistu esikoisen kääntö rv38 tosi hyvin! Oli muutenkin tosi liikkuvaista sorttia niin ei tarvinnu lääkärin paljon auttaa, kun jo kääntyi (ei sattunut!). Nyt tätä kakkosta sitten yritettiin kääntää ja se kyllä sattui. Johtuu varmaan monestakin asiasta, mutta ei ole mitään pyörivää tyyppiä muutenkaan. Neuvolassa on molemmilla kerroilla sanottu olevan rt vaikka ollut pt :/ joten ei kannata luottaa muuhun kuin ultraan! Mä oon kanssa joutunu käymään noita valintoja mielessä, mutta kyllä ne tarkkaan tutkii onko sun mahdollista synnyttää alakautta vai ei. Ja vielähän on aikaa että vauva kääntyis rt ihan itse!

Mandy81 mullakin la samana päivänä ja toivon ettei alkais vielä syntyä kun pitäis sinne sektioon mennä... Muutenhan ei enää näillä viikoilla mitään ongelmia vaikka jo syntyiskin.

misu75 rv 37+4
 
iinaZ Tulehan sitten kertomaan, mitä tohtori sanoi :)

Mä sain sitten viime yönä puol neljältä unta ja heräsin viideltä :kieh:
Sitten väkisin koitin nukkua ja sainkin nukuttua melkein kaheksaan. En tiedä valmistautuuko elimistö jotenkin tulevaan jo. Kohta ei enää nukuta öisin :D

Miehen täti just puhu sellasta, että sillä oli jokaisen (4) lapsen kanssa sillee, että vähän aikaa ennen synnytystä yöunet oli tosi lyhyitä, kun ei vaan nukuttanut.
En sitten tiiä onko tossa perää..

Outiko 38+2
 
Piti vielä kirjoitella että toivottavasti kaikki ei katoa fb:n ihmeelliseen maailmaan, kun mä mielelläni kirjoittelen täällä. Vauvan tultua varmaan vähemmän mutta mielelläni kirjoittelen vauvat-osiossa tai sitten jos joku haluaa silloin perustaa kerhon. Musta kun ei sellaiseen ole. Mä olen vähän huono käyttämään sellaisia palveluja missä mun naamakin on esillä. Mulla kun on ollut ihan oma häirikkö ja lopulta jouduin numeron vaihtaa salaiseksi ym.
Musta ei Mandyn sijalle ole päivittäjäksi mutta toivottavasti joku viitsii pestin ottaa. =)
 
Suveon, ihania uutisia, toivottavasti pikkuinen pääsee pian kotiin :heart:

Ritsanampuja, kiva lukea sinunkin kuulumisia :)

Outiko, oho, oletpa mennyt vähillä unilla. Mut taitaa tosiaan kuulua asiaan. Musta tuntuu että olin kans koko viime yön hereillä, vaikka varmaan nukuinkin. Nyt on olo kuin zombilla..

Päksäkälle kiitokset poksuonnitteluista!

Eiköhän juttelu jatku täälläkin ihan normaalisti. Vauvojen synnyttyä olisi sitten kyllä kiva tuolla syntyneissä jatkaa, mut päivittäjää ette musta tumpelosta kyllä saa :D

 
unikuulle mun piti sanoa kiitokset. Eilen lähdettiin käymään lastentarvikeliikkeessä ja mun listasta puuttui vielä imetysliivit. Kaivoin sen linkin esille minkä kerran laitoit kun kyselin että minkälaiset liivit sopii kun tissejä ei juuri ole. Kävelin liivien luokse. Valkkasin omaa kokoa mustat ja valkoiset ja niillä pääsen alkuun! Joten kiitos avusta! =)
 
Miäkin liityin Facebookin ryhmään. Sellaista tuli mieleen, että miten me nyt tiedetään kuka siellä on kuka? =) Vai onko se tarpeellista? Miut joku saattaakin tunnistaa kun on ollu pärstä täälläkin esissä.

Heili ja Citilda, harmittaa tuollainen perse kohtelu. Odotusajan pitäisi olla ihaninta aikaa ja tympeää jos joku lääkäri on ammattitaidoton töksyilijä! Koittakaa olla välittämättä, ei se teitä muuta yhtään huonommaksi, että se lääkäri on hölmö (jos nyt Heilin kohdalla oli kyse tämösestä, jos haluat, tuu kertomaan, kaikki täällä on siun puolella kuitenkin :) )

OnSiisKevät ja beibe 36+4
 

Yhteistyössä