Heips kaikille!
Siis nautinnollista, kun sataa vettä!
Päksäkkä muistan, kun oli vielä ihanaa odottaa vauvaa, ja sai silitellä kumpua.. Nyt ei tee mieli silitellä ainakaan ilman paitaa, kun on raskausarpia, jotka vieläkin vain lisääntyy! Ja sf-mitta vaihtelee päivän aikana, kun tuo työntää peppuaan pihalle..
Vuokko täällä pidetään meidän koko pieni, tuleva perhe nyt teille lippuja ylhäällä. Vauvakin pitää peukkuja vattassa. Toivotaan, että on hyvänlaatuinen ja että se saadaan pois. Onneksi teille on tulossa hyvä syy, minkä takia miehesi varmasti jaksaa taistella vastaan. Tsemppiä ja halauksia!
Onnea NuuNuu ja Hellu ja Annitanni ja mertsis!!
Tyttönen90 ihania kortteja! Jaksaisikohan sitä itse väkertää..
Aniit ajattelin laittaa sitten tekstiviestiä ystäville, kun vauva syntynyt.
Tyttö tuli paino pituus jne. Äiti ja vauva kunnossa, isää vielä elvytetään. (Jos mies siis tulee synnytykseen, nyt hyvin vaikuttaisi siltä, että on lopultakin jotain tajunnut. Pari viikkoa ollut jo selvinpäin.)
Onnea kikka täysaikasuudesta!
Rangatanga tsemppiä! Toivottavasti pääset pian synnyttämään! Jos et jo ole..
Seksi nappaisi ehkä vähän. Tai mieli tekee välillä, mutta kun aletaan touhuta, se ei niin hääviä ole, enkä ole hetkeen saanut orgasmia. Jotenkin jokapaikka on "tiellä" siinäkin touhussa. Mutta mulle sperma aiheuttaa hieman supistuksia, mutta ei ole kertaakaan aiheuttanut tarpeeksi..
Oon kans ollu omasta mielestäni suhteellisen hyväntuulinen odottaja.. Siis ärsyttää ja ketuttaa aina kun on kotona, mutta jos vain yhtään pääsee mihinkään kotoa, niin on paljon mielekkäämpi olla. Iltaisin voin olla ärtyisä, kun ahdistaa..
Huoh, alkuperäinen LA oli kuukautisten mukaan jo 16.7.. Vähän jotenkin on odottanut, että vauva tulisi ennen tätä elokuun LA:ta, mutta eipä siltä vaikuta.
Täällä ei onneksi hirveästi kysellä, että joko joko. Vaikkei vielä oo ees LA. Mutta ärsyttää, kun kaikki toitottaa että joo ei se sieltä vielä tuu, menee ainaki 2 viikkoa yliaikaa. Tulee sellainen olo, että synny nyt pirkule, että pääsee sanomaan, että ei kaikilla aina mene yliaikaa. Todella ärsyttäviä. Tottahan se on, että ensisynnyttäjillä menee yleensä yliaikaa, mutta niinkuin en sitä tietäisi. Ja olisi jotenkin väärin varustautua siihen, että syntyisikin etukäteen. Ja varsinkin kun on supistellut jo 36vkolta lähtien runsaasti. Enmä sitä ole itse keksinyt. Argh. Joskus näinkin päin.
Vaavitar + tintta 39+4