** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

Mä en ole piiiitkään aikaan kirjoitellut tänne, olenkohan tammikuun aikan kuin kerran. Te olette ktijoitellut niin paljon, että en ole kaikkie edes lukenut mutta koitan jossain välissä ehtiä lukemaan.

Meillä on ollut siis surua ja murhetta tämä tammikuu niin en ole koneella käynyt. Isäni kunto huononi radikaalisti ja joutui sairaalaan. Sairaalassa kunto huononi edelleen ja isäni nukkuin pois 1,5vk sitten. Vietin aikani sitten siellä, joten en ehtinyt tekstejänne lukemaan ja nyt ei ole ollut intoa keskittyä.

Mutta täällä on masu kasvanut ihan täsäs huomaamatta, osa alusvaatteista alkaa jo käymään pieniksi. Omat vaatteet muuten sopii kyllä vielä, rintaliivit ahdistaa. Ensimmäinen ultra on muutaman viikon päästä kun on np-ultra. Sikiöseulontaverikokeilla jo kävin loppu viikolla. Etovaa olo on edelleen ja väsymys on ihan mahdotonta.

Kirjoittelen enemmän ja kommentoin asioita kun saan lukaistua teidän tekstejä.

 
Vauva-10 osanottoni. :hug:

nti ikävää, että jollain on aikaa ja intoa seurata tänne kirjoittelemisiasi! Olen itse tunnistanut pari tuttua eri keskustelupalstoilta ja luultavasti joku on tunnistanut minut, mutta olen ajatellut, että kirjoitan tänne sellaisia asioita, joilla ei ole mitään merkitystä vaikka leviäisivät kuinka tuttavapiirissäni. Ja toisaalta, onpahan tylsää, jos viitsii stalkata mun riipusteluja... :p Vähän samaa ajattelen kotipaikastani; asutaan pienellä paikalla jossa kaikki tuntee toisensa ja tietää toisten asiat, tai ainakin luulevat niin... Mutta ei mua haittaa, jos joku haluaa puhua meidän tavallisesta, tylsästä arjesta niin senkus puhuvat, itse en viitsi aikaani käyttää toisten asioihin sotkeutumisella.

Mulla ei ole painoa tullut grammaakaan, mutta masu pömpöttää iltaisin jo selvästi. Mutta edelleen on sellainen, että voi ajatella mun vain lihoneen, eikä mikään vauvamaha. Pari äitiyspaitaa ostin jo, kun omat jää lyhyiksi. Ja vinkkinä muuten, H&M:llä oli musta ja valkoinen masutuubi yhteensä muistaakseni 12e, ei paha.

Olipas muuten kivannäköisiä nuo keinusängyt! Meidän pinnis on kaverilla lainassa enkä osaa sanoa, onko heidän pieni vielä elokuussa valmis muuttamaan isojen sänkyyn, joten voisin ajatella, että vauva nukkuisi alkuun haikarapussissa esim. Pääasiassa meillä lapset on nukkunut omissa sängyissään, mutta usein yösyötön jälkeen ovat jääneet vieereen kun olen nukahtanut ennen kuin pieni on syönyt.
 
Heips vaan kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Mun unet menee näemmä aina vaan villimmiks, tällä kertaa näin unta, että ultrassa huomattiin mun odottavan KUUTOSIA!! :O Toivottavasti ei oo enneuni.. :LOL:

Mua harmittaa kovasti, kun oon tosiaan mukana siinä radiel-tutkimuksessa ja sain sieltä ensimmäisiä koetuloksia, ikäviä sellasia. Mulla on paastosokerit hieman koholla, 5.4 oli ku sais olla enintään 5.3. Varsinainen sokerirasituskoe on sit ens viikon perjantaina (ellei viikot muutu ultrassa). Kyllähän mä oon osannu odottaa/epäillä/pelätä RD-diagnoosia, kun toi paino huitelee 40 kg ylimääräsen puolella, mut en näin aikasin.. : / Jotain positiivista sentään: painoa ei oo tullu yhtään lisää, tähtäänkin siihen, ettei nyt tän raskauden aikana tulis yhtään, vois jopa pari kiloa pudota terveellisempien valintojen vuoks. :)

Ammateista oli jotain galluppia.. Kylläpäs täällä on monta hoitsua. :O Ite oon ilmailualalla.


Tiistainen ultra jännittäääääää..!


u & Kallo 11+2


P.S. Sori omanapailu, mut ei teiän kirjottelutahdilla ehi ees lukea kaikkia juttuja! :stick:
 
Heips kaikille

Tänne on tullut paljon tekstiä, en ole niihin jaksanut vielä keskittyä. Jouduin viime ma soittamaan ambulanssin yhtäkkisten kovien vatsakipujen vuoksi. Sairaalaan lopulta päädyttiin ja epäilivät ensin, että kohtu olisi kiinnittynyt ihan munanjohtimen reunaan, mikä olisi aiheuttanut kivun ja jos näin olisi niin raskauden keskeytys leikkauksella. Onneksi näin ei ollut. Ottivat osastolle ja heti tiputukseen ja 3päivää sairaalassa joista 48t syömättä ja juomatta. Hb laski 94 ja sain 2pussia verta, mikä sit nosti hb:n 119.

Vointi oli todella huono. En edes wc:n päässyt menemään. Kaikki mahdolliset tutkimukset tehtiin.. ultrattiin vatsa ja selkä, kun kipu säteili alaselkään. Kirurgikin tutki ja sanoi, että jos kivut jatkuvat niin on tehtävä tähystysleikkaus, jospa vaikka löytyisi sitä kautta syy kipuihin. Mitään syytä ei löytynyt. Meinasivat jopa että kipu johtui liian suuresta virtsan määrästä rakossa, kun katetroitiin noin 900ml.. huoh. Tosiaan, ke sain ruokaa ekaa kertaa ja kipu tuli vatsaan takas, mut kaikki sanoivat, että johtuu siitä että en oo syönyt 2 vuorokauteen. Pääsin iltapäivällä kotiin.

Nyt kivut on jatkunut ke, to, pe ja la, aina heti kun juo tai syö jotain. Kipu saattaa olla niin kova, että vetää nelinkontin ja sumenee pää ja rupeaa oksettamaan. soitin to takas osastolle ja juttelin lääkärin kanssa ja hän määräsi närästyslääkettä (?) siis täh? No, arvatkaa onko auttanut. Kipuihin otan panadolia.. ja kun alaselkää hieroo, niin rauhottuu vatsa ja kuumat vehnätyynyt myös rentouttaa. Eli aivan kuin supistuksiin, mutta eihän nää niitä oo (?) Oon ihan H-moilasena täällä.

Mulle on tehty -08 vatsalaukun ohitusleikkaus ja -10 sappirakon poisto.. niin ja sektio -07.. en jaksa uskoa, että kivut johtuvat näistä kahdesta ekasta.. luulen itse, että raskaudesta johtuu.. kun esikoista (tyttöä) odottaessa mulla oli myös näitä mystisiä vatsakipuja, mut sillo olin ihan alkuvaiheessa ja lääkäri sanoi kipujen johtuvan kiinnittynisestä ja kohdun kasvusta. Mutta tällä kertaa lääkärit olivat kovasti sitä mieltä, ettei johdu raskaudesta. Huoh.

Pääasia, että varmistus tuli että vauvalla on kaikki hyvin. Sairaslomaa huomiseen. Ma pitäisi jaksaa töitä tehdä. En tiedä miten. Mies sai omaisen hoitolomaa loppuviikon, kun pystynyt katsomaan omien lasten perään. Todennäköisesti pitää hakea sairaslomaa uudelleen.

Nyt lepäämään takas.
Manzu 15+jotain.. pää ei jaksa laskea päiviä..

Jaksuja kaikille!
 
Voi mitä kuulumisia...

johnulle voimia surun keskellä!

vauva-10:lle lämmin osanottoni!

Ihme kommentteja ollaan saatu ilouutisten kertomisista, huh... no eipä mun äitikään halua edes ajatella asiaa eli taitaa tuota negatiivisuutta olla liikkeellä :(

nti.:n massu on suloinen!!! :)

Kylläpä sua nyt manzu koetellaan! Voimia!

Enempää en muista mitä piti kommentoida, olen ihan poikki täällä.... mutta katsokaa tuota keräystä, se kannattaa! Laitoin linkin tonne ylemmäs!

Oma olo on... tällainen vaan.... nöösa vieläkin hieman tukkeessa ja univelkaa syntynyt.... mukulat kiukuttelee koko ajan ja teinit oikkuilee... ja olen yksin lasten kanssa taas, kun mies on muualla. Lähti eilen, pitäis tulla huomenna jossakin vaiheessa.... väsyttäääääää!
 
manzu voi ei :( varmsati pelottavaa!!voimia ja toivottavasti kivut pian helpottaa!!

noi keräykset on ihania tuonne sairaalalle jne,mut on tässä yhteiskunnassa jotain mätää,kun tuollaisia pitää järjestää!siis ettei olevinaan ole rahaa hankkia edes sukkia jne :/

kuka oli vialla doppleria?huomasin että kestovaippainfon sivulla oli 15e mynnissä sellainen :)
 
Heippa.

Minun tieni loppuu tässä pinossa ja pikkuinen oli matkansa jättänyt ultrassa. Kaiken tämän kruunasi viime torstaina saatu lievä aivoinfarkti, joka jätti aivokudokseen jälkiä eikä uudelle tullut lupaa ollenkaan.
Surusta tuli vielä suurempi sillä me ei saada pikkuista nyt eikä ehkä enään koskaan yrittää minun terveyden vuoksi.
Kamala pakkomielle saada uusia vauva, mutta tiedän ettei mitenkään nyt voi edes lääkityksen vuoksi :'(

Tsemppiä kaikille ultraan ja odotukseen!!!
 
Kaikki kommentoinnit ja lukemiset jääneet vähän vähälle mutta jos edes nyt vähän. Muutettiin väliaikaisesti mun porukoille kun ei nyt muutakaan vaihtoehtoa ollut.

johnulle paljon voimia.:hug: Samoin kuin toivelija.:hug:

neljäskö paljon paljon jaksamista ja paranemisia sinulle. Toivottavasti saisitte vielä luvan uuteen yritykseen.:hug:

manzu et kyllä missään nimessä voi mennä töihin. :O Toivottavasti kivuille löytyisi syy.:hug:

vauva10 osanottoni isäsi menetykseen. :hug:

nti. no onhan sulla jo selkee vauvamasu. Muakin harmittaa kun arvelen että mun juttuja käydään lukemassa. Olisi kiva jos olisi edes yksi paikka jossa voisi avautua ihan rauhassa.

vauvavakuutus otetaan tällekin tulokkaalle ennen synnytystä. Pohjolasta on esikoisella ja sieltä otetaan seuraavallekin. Paljoa ei olla jouduttu käyttämään mutta ne parikin kertaa hyvällä omalla tunnolla yksityisellä.

Vauva nukkuu varmaankin pinnasängyssä. Esikoinen nukkui välillä meidän välissä ihan pienenä kun oli niin helppoo laittaa vaan tissi suuhun kun vauva heräs. Kertaakaan ei meinannut kumpikaan meistä päälle kääntyä. Sit kun syöminen meinas olla jatkuvaa niin aloin valvomaan syötön ja nostin sänkyyn ja pian kolmen kuukauden jälkeen ei edes enää syönyt öisin. Nyt taas kohta 1,6 v nukkuu meidän välissä. Pitää opettaa ennen vauvan syntymää nukkumaan omassa sängyssä. Meillä muuten sanottiin perhevalmennuksessa että vauva nukutetaan selälleen ja pää käännetään vuorotellen toiselle puolella. Sairaalassa sanottiin kyljelleen ja vuorotellen toisella kyljellä ja näin tehtiin. Taitaa ohjeet vaihdella tosi paljon.

Päksäkkä 14+1:heart:
 
Osanottoni Vauva-10 isäsi johdosta :hug: On teillä raskasta aikaa, pidä hyvää huolta itsestäsi ja läheisistä!

Ja osanottoni myös Neljäskölle :hug: Toivottavasti paranet kuitenkin itse pian!

Onnea hyvistä uutisista Piianappula!

Toitvottavasti Manzun mahakivut kuitenkin helpottaa pian!

Majj, mä vähän luulen, että vaan kuvittelen tuntevani liikkeitä. Eli kun kolmatta odotan niin tiedän suurinpiirtein minkälaisia tunteita odottaa. Mutta esim ultrassa vauva venytteli jatkuvasti, enkä mä tuntenut mitään. Eli todennäköisesti en mä oikeasti vielä mitään tunne : / Mutta on kiva kuvitella tuntevansa, tulee turvallisempi olo kun voi kuvitella että vaavilla on kaikki hyvin :heart: Ja jos nyt ihan oikeasti sattuisin niitä tuntemaan niin en myöskään ole sieltä hoikimmasta päästä ihmisiä. Eli sisuksissa se kutittelee, ei todellakaan tunnu vatsan päälle. Eikä näitä "liiketunteita" tule joka päivä vaan ihan joskus ja jouluna.

(.) En tiedä onko meillä mahatautia liikenteessä vai onko tää vaan edelleen raskauspahoinvointia, mutta tosi huono olo ollut eilen ja tänään. Esikoinen on kuumeessa ja valittaa mahakipua, eilen oli vähän maha löysälläkin muttei juurikaan varsinaista ripulia. Kuopuksella on nuha muttei mahatautia. Onneksi mies sentään on terveenä. Olis kivaa jos tää menis ohi :p
 
Surullisia uutisia tullut tänne....

Ensinnäkin todella suuret osanottoni; johnu, toiveilija ja neljäskö Ei löydy sanoja millä voisin lohduttaa, eikä se varmasti auta, mutta iso halaus kuitenkin. Olen todella pahoillani puolestanne :'(

Pahoittelut myös vauva-10 niin surullista. Paljon voimia ja jaksamista suruaikana. Halaus myös sinulle.
 
voi Manzu parka...kurjaa kun joudut päiväkausia kärvistelemään tuollaisten mystisten kipujen kanssa eikä kukaan tiedä mistä johtuu. Eikä voi ottaa kun panadolia..mites panacod ootko sitä kokeillu? Vaikka joillekkin se ei sovi kai yhtään, menee pää ihan pökerryksiin. Toivottavasti syy selviää ja kivut lakkaa. Onneksi pienellä on kaikki hyvin.

Täälläkin nyt np-ultra takana. Se oli jo keskiviikkona, mutta töiden takia en ole ehtinyt/jaksanut enää illalla tulla koneelle. Siellä se pikkuinen uiskenteli :) Haukotteli ja vilkutteli reippaana. Kovin oli vauhdikas tapaus, oli kyllä liikuttavaa. Kaikki on niin toisenlaista nyt tokassa raskaudessa. Jotenkin rauhallisempi olo ja eritavalla nautin nyt raskaudesta.
Yllättäen piiperö vastasikin 5 päivää isompaa, joten uusi LA on nyt 6.8
Tiesin, että ovulaatio oli ihmeen aikaisin, mutta en kyllä olisi ikinä uskonut, että ihan NÄIN lyhyt kierto oli kyseessä. Olikin eka kerta ikinä. Lääkärin mukaan kaikki oli näytti hyvältä. pää-perämitta oli muistaakseni 67mm ja nt 1.3mm

Vakuutus otetaan varmaan tälläkin kertaa. On se hyödyllinen, vaikka meillä onneksi on poika ollut suht terveenä aina. Kyllä siitä omansa on pois saanut. Yksityiselle aina vien. Saa ajan melkein milloin haluaa, kenelle haluaa ja vaikka lauantaina. Julkisella puolella ei millään meinata ottaa mitään verinäytteitä tai tutkimuksia kun ne maksaa ja yksityisellä ne ottaa kaiken mahdollisen siksi kun se maksaa ja ne saa siitä rahaa :) Tulee ainakin kunnolla tutkittua.

Masu on täälläkin pullahtanut nyt esiin :) vähän aikaisemmin kun esikoisesta. Pieni pömppis se vasta on, mutta ei enää mene turvotuksen piikkiin (joka puolestaan on vähentynyt, jes!)

Liikkeitä Ihan kateellisena teidän tekstejä luin ja muistelin viime raskautta, jossa tunsin liikkeet vasta muistaakseni joskus rv 18 tai 19. Mutta aivan parina viimepäivänä uskon tunteneeni ihan hentoisen pieniä liikkeitä. Tuntuu erilaisilta kuin muut möyrinnät ja muilinnat vatsassa. Ihan noin kerran päivässä on tuntunut tietyllä alueella.

Meillä vauva nukkuu pinnasängyssä aluksi meidän makkarissa. Tietty jos itse nukahdan imetyksen aikana niin voi nukkua vieressä, mutta koitan sit nostella takas pinnikseen. Oon tosi huonouninen ku joku on ihan vieressä nukkumassa. Heräilen kokoajan enkä saa niin hyvää asentoa. Meillä poika ei enää suostu yhtään olemaan vieressä, vaikka väli oon koittanu jos se suostus vaikka yhessä mun kaa nukkumaan päikkärit. Se on niin tottunu nukkumaan omassa sängyssä ja rauhottuu sinne hyvin.

lyyli ja piiperö 13+0
 
Kävin sit eilen puntarilla ja paino näyttikin -1,4kg !!! Huhuhh. Ei tälläistä esikoisen aikana tapahtunut! :D Esikoinen vielä nukkuu ja minä muka istun jo täällä, ei meillä näinkään yleensä käy ! :D

Vauva-10: Osanottoni ! :hug:

Neljäskö: Todella paljon voimia teille ! :hug:

Täällä on ollut taas todella paljon surullisia uutisia, toivotaan että loput meistä elokuisista päästäisiin sinne elokuulle saakka !

majj & 11+6
 
vauva-10, paljon voimia suruun :(

Manzun kivut kuulostavat myös aika hurjilta! Mulla on vatsakivut vähän helpottaneet, mutta ei ne kyllä yhtään noin kovia edes olleet. Toivottavasti menisivät ohi.

neljäskö, kamalia uutisia sullakin. Paljon jaksamisia.

Masua alkaa täälläkin näkymään, mutta vielä voi ulkopuoliset erehtyä vaan luulemaan että oon vaan lihonnut normaalisti :D Housujen kanssa on vähän ongelmia. Omat raskautta edeltävät housut ei mene kiinni, ostin nyt yhdet koon isommat jotka kyllä menevät mutta eivät taas istu muualta kunnolla.
 
Heips kaikille!

Pahoittelut teillekin Toiveilija ja Neljäskö :( Ja osanottoni vauva10.

Manzulle, toivotaan, että syy kipu löytyy, kuulostaa hurjalta!!

Paino täällä on lähes alkulukemissa, vielä..

Vakuutus otetaan Tapiolasta, joka on esikoisellakin. Varmaankin rakenneultran jälkeen..

Meillä vauva tulee nukkumaan pinnasängyssä meidän sängyn vieressä ja imetän siinä sängyssä sitten.

(.)Täällä odotetaan noita liikkeitä jo kun kuuta nousevaa, mutta ei mitään vielä.. Keskiviikkona neuvola, joten silloin taas helpottaa hetkeks kun kuulee sydämen jumputuksen, viime keskiviikon rauhoittelu sydemenääni- kuuntelu on jo historiaa!! :ashamed:
Nyt sitten on varmistunut ylimääränen ultra rv 16+5 ja rakenneultra 10.3. rv 19+0!

Tiedätteko mitään tukisukista/sukkahousuista? Mulla pullahtaa suonikohjut ihan varmasti tän raskauden edetessä oikeaan jalkaan, oisko tollasista sukista mitään apua?? Pahin pullotus tällä hetkellä on sisäreidessä polven yläpuolella.. Jos on kuuma kesä niin eihän niitä voi edes sitten pitää, mutta aattelin oisko apua, jos jo nyt hommais? Ja mistä sellasia saa?

Ja voiskohan joku neuvoa miten noita kuvia saa laitettua tänne? Ei mitään hajua, pitääkö mun ensin tällentaa jonneen nettiin kuva vai?? Ihan pihalla... :ashamed:

Toiovttavasti porukka on nyt tässä eikä kukaan enää tipu kyydistä! Uusia saa kyllä tulla! :D

Pitää lähteä hoivaamaan esikoista, joka heräsi korvakipuun tänä aamuna.. Viime kuuri loppu just viikko sitten..

Tiitu ja tippiäinen 13+3 (nyt taitaa olla 1/3 jo menty tätä raskautta! :heart: )
 
Huomenet!

Mä sain viime yönä jopa nukuttua sen verran, että ehdin nähdä hölmöjä unia taasen. Siinä unessa paras kohta oli, kun ajelin jenkeissä jonkun suomalaisen naisen kyydissä yhden sillan yli ja siellä kuvattiin csi:tä. Mietiskelin et missähän kohden siellä mennään tuotantokausissa, kun Horatio on sangenpaljon vanhemman näköinen kuin suomessa pyörivissä jaksoissa :D

Mulla iski yöllä ihme mahakipu! Siis mä en tiennyt miten päin olisin. Se onneks meni sitten ohi, tais olla vaan joku pierunretale suolenmutkassa jumissa, mutta oikein kylmä hiki iski :( Nyt siis kaikki ihan ok ja illalla viimeks kuuntelin pientä jumputusta joka meni karkuun koko ajan :LOL: ja voisin vaikka vannoa, että ötökkä otti ja monotti pariinkin kertaan tota doppleria... ainakin siltä se kuulosti vaikka saattoi taas ihan yhtä hyvin olla sitä ilmaa....
 
Neljäskö :hug: Kovasti paljon jaksamista!

vauva-10 lämmin osanottoni :hug: Jaksamista!

Manzu hurjan kuuloisia kipuja :O Toivottavasti katoavat!

Tiitu79x mulla vähän jeesas edellisessä raskaudessa kireät lentosukat, ja aion hankkia tähän raskauteen tukisukat jos yhtään näyttää että suonikohjut alkaa vaivaamaan. Mulla tuli nivusen alueelle iso suonikohju, joka sitten aiheutti pieniä suonikohjuja ja huonompaa verenkiertoa mun oik. jalkaan, etenkin sääreen. Mulla oli rv 30 jälkeen sääri ihan sininen. Lääkäristä tai neuvolasta ohjeistivat vaan pitämään jalkaa mahd. paljon koholla ja tukisukkia. Raskauden jälkeen iso suonikohju hävisi/suli pois, ja sääri rauhoittui. Mutta kyllä siinä vielä haipakoita sinertäviä pintaverisuonia näkyy vahvempana kuin ennen esikoisen odotusta.
Jos sulla tulee polven yläpuolelle pahin pullotus, tukisukkahousut olisivat varmaan sulle parempi, koska tukisukat eivät yllä tarpeeks kireinä polvesta ylöspäin.

Tsemppiä ultraan menijöille ja onnittelut hyviä ultra kuulumisia saaneille :flower:

Miuski kiitos keräyslinkistä, harmi että se päättyy jo parin viikon päästä, eilen aloin kutomaan pikkuisia sukkia, että ainakin yhden parin kerkeän tekemään ja lähettämään :) Musta nuo villasukka ja tumppu keräykset on ihania! Minusta oli ainakin kiva saada synnärillä lahjaks jonkun itse kudotut pienen pienet villasukat :heart: Ja edelleen ovat tallessa :)

Omaan napaan ei uutta, esikoinen hieman kipeänä, ja yöt nukutaan huonommin kun herää yöllä itkemään kun ei saa nukuttua kovalta yskältään. Huomenna sitten lääkäriin hakemaan yskänlääkettä, että sais toinen nukuttua yönsä. Ihana aurinkoinen päivä, pakko vähän mennä neidin kanssa tuulettumaan ulos hetkeksi, tullaan hulluiksi muuten täällä neljän seinän sisällä.

Miikulainen, Tirppa 8kk ja Tirlittantoukka rv 12+5 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Neljäskö: Olen sanaton! :'( Otan osaa suruunne, todella surullista! :hug:
Vauva-10: Osaanottoni!
Manzu: Hui mitä kipuja! Toivottavasti pian helpottaa!!!
Vauvan nukkumisesta: Perhepedissä tulee luultavasti nukkumaan. :heart: Esikoinen nukkui perhepedissä 2,5 vuotta ja tämä toinen tyttö on nukkunut jo 3 vuotta, nyt on viikon verran nukkunut omassa sängyssä. Molemmat omasta tahdosta siirtyneet omaan sänkyyn, joten kolmaskin saa hyvän aikaa nukkua kainalossa. Pinnasänky on myös, mutta lähinnä päiväunia varten. Sopii meille tämä perhepeti ja yösyötötkin mennyt kivuttomasti kun vauva on vieressä, niin tissi vaan suuhun ja jatkan unia. :D
Meillä on menoa, on tyttöjen serkkupojat hoidossa. Toinen 4v ja toinen 1.5 v.
Jaahas, lapsia vahtimaan....
Neamma ja masukki 14+4:heart:
 
vauva-10 osanottoni isän menetyksestä :hug:

nti tuo on kyllä kurjaa kun joku tuttu seurailee kirjoituksia niin ei voi vapaasti kirjoitella... Itse en tiedä että seuraileeko joku tuttuni mun juttuja, mut mun nimimerkin kyllä tietää aika monetkin kaverit. Ja hei, söpö vauvamaha :)

ulleli tsempit tiistain ultraan :) ja tohon rd-diagnoosiin.

Manzu ensin isot tsempit kipuiluun, ja sitten ihmettelen kovin, että lääkärit arvioi että kipu johtuu liian isosta virtsamäärästä tai närästyksestä. Täh? Miksi sun hb olisi noin paljon laskenu? Meniköhän multa jotain ohi... joka tapauksessa voimia sulle! Onneksi vauvalla on kaikki hyvin :)

neljäskö olen tosi pahoillani :( :hug: Voimia teille!

lyyli onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :)

Tiitu kuvia saa laitettua niin, että ensin lataat kuvan aijaa.com -sivulle, sitten kopsaat sen "pieni kuva" linkin ja liität tänne. Tai niin minä ainakin laitan tänne kuvat :)

Neamma
voi mäkin niin mielelläni nukkuisin niin että esikoinen olisi vieressä ja sais sit itse päättää et koska siirtyis omaan sänkyyn, mut mies ei yhtään halua et tytsy tulee meidän sänkyyn... Ja onhan tuo aika levoton nukkuja, eli kun yöllä hänet otan vireen niin eipä sen jälkeen paljoa enää nukuta :)

).( tuntuu uskomattomalta että tää pahoinvointi tosiaan helpottaa! Tänään jaksoin kävellä ainakin 6km eikä missään välissä tullu huono olo! Tästä se paljon puhuttu energinen keskiraskaus alkaa :) Vaikka energinen en kyllä vieläkään ole...

hemari 14+2
 
Hemari: Tuo meidän neiti nukkuu aika rauhallisesti, joten ei häiritse muita sängyssä nukkujia. =) Isäänsä ei ole kai koskaan herättänyt. En usko että meilläkään mies kovin tykkäisi, jos hänet joka yö herättäisi.
 
meillä kuopus herättää kyl meidät joka yö ja monta kertaa vaikka nukkuu omassa huoneessaan :D eikä varmaan nuku öitään ennen kouluikää...mie olen jo luovuttanu!!

Mul romahti sokerit tänään lounaan jälkeen :( arvioin vissii insuliinit väärin...kamala tärinä ja paholo ja kylmähiki :( eikä meinannu millään nousta arvot...Nyt onneks ok jo,mut kyl säikäytti :/
kolome yötä vielä ultraan...aikalailla pelottaa :/
 
Voi jehna!

Mies palasi viikonloppureissustaan mukanaan monta kassillista vaatetta jotka tyhjennettiin appiukon vaatehuoneesta. On siis edesmenneen anoppini ja sain itkukohtauksen, kun ensimmäinen käteeni sattunut paita oli se mikä hänellä oli meidän häissä! Muistikuva iski suoraan verkkokalvoille ja kaivoin vanhan kuvan ja oikeassa olin. Paita ei siis lähde mihinkään!!! On todella kova ikävä anoppia! Tiedän, että pois pääseminen oli hänelle parasta ja itse sitä halusi, mutta silti olisin suonut meillekin lisää vuosia yhdessä.

No sitten oli paljon hänen vanhoja yöpaitojaan sun muita ja teeppareita jotka tulevat ensi kesänä tarpeeseen :D Ihania... ja paras löydös oli mammalapparit!!! Ei tietoa kenen nämä ovat, mutta appiukko oli käskenyt tuoda mulle ja hän ei siis tiedä, että meille on vielä pieni tulossa eikä sitä, että nämä ovat äitiyshousut :LOL: Oli vain katsonut, että vois sopia mulle, metrin hukkapalalle ja näin on, nämä on valmiiksi lyhennetyt MUN mittaan :O

Nyt miehen kaikkuun, oli kova ikävä! Samalla lääkitsen meitin potilaan..... ja toivon, että menisi jo tästä ohi, kun TAAS peruuntui itselle tärkeä meno. EN ole vieläKÄÄN nähnyt rakkaan ystävän vauvaa!!!!!!!!!!!
 
Hello toilet my old friend, I've come to talk to you again. Eli täällä tämä seesteä keskiraskaus tuntuu alkavan kasvavalla pahoinvoinnilla. Todella toivon, että tää jää yhteen kertaan...

Ryydyttää, risoo, rasittaa ja elämä kaatuu päälle. Ja kaiken kukkuraksi huomenna on maanantai :(

T. Siobhan ja Plutte 13+6
 

Yhteistyössä