Mitä äitiysvaatteita suosittelette ja mistä niitä ei kannata ostaa? Farkut ja leggarit mun pitäis ostaa (heti 6.2. olevan nt-ultran jälkeen kun saan tietää onko kohdussa mitään), ku kaikki normi housut painaa mahaa. Farkuista oon jo pitkään jättäny napin auki ja vyön laittanu löyhästi kiinni. Osa leggingseistä on jääny jo pari viikkoa sitten kaappiin ku vyötärökaitale painaa ikävästi.
En ole saanut vauvan sykkeitä varmaksi kuulumaan dopplerilla, kun tällä viikolla olen kokeillut, niin jätin sen nyt tauolle, kun eilen kuunnellessa alkoi yhtäkkiä kovasti ahdistaa ja mietin että tässä sitä varmasti vaan tyhjää kohtua kuunnellaan. Istukan varmaankin kuulen, ja kaveri joka toissapäivänä yritti kuunnella, arveli että mulla olis istukka kohdun etuosassa, koska hän ei omissa raskauksissa ole kuullut sellaisia ääniä ku mulla kuuluu, ja hällä oli istukat kohdun takaosassa ja hän myös kuuli sykkeet jo pienillä viikoilla.
Muutenkin olen alkanut miettiä tuota dopplerin käytön turvallisuutta sikiölle.
Me kerrottiin jo jouluna vanhemmille ja mun sisaruksille, annettiin mummo- ja pappa-mukit. Facebookiin laitetaan varmaan sitten aikanaan joku kuva yhdestä pullasta uunissa, jos nyt edes laitetaan mitään. Aluksi mä olisin halunnut huutaa koko maailmalle, että meille tulee vauva, mutta nyt kun viikkoja on kulunut niin on alkanut tuntua, etten ehkä haluakaan, että kovin moni tietää.
Apustaja ja Myttyrä 10+5/11+3