Hyvin oon jaksanut töissä. Vaikka huomaa, että heti istahtaessa iskee väsymys. Töiden jälkeen nukahdan helposti sohvalle ja illalla uni tulee odottelematta. Tänään on ollut tavallista voimakkaampaa huimausta. 7+0
Itseasiassa keskenmenon riski putoaa kolmeen prosenttiin jos viikolla 7 löytyy vahva syke, vaikkei se lupakaan mitään mutta itse haluan nähdä jo silloin että onko elämää@Tiu3 täällä myös toinen joka ei ole menossa yksityiselle varhaisultraan. Miehen kanssa päätettiin, että jos liikaa alkaa ahdistaa niin varaan ajan. Mutta tosiasiahan on se, että vaikka siellä syke löytyisikin ja olisi oikeassa paikassa, niin keskenmenon riski pysyy silti yhtä suurena sinne 12 viikolle asti. Eli en tiedä helpottaisko loppupeleissä ollenkaan, murehtiminen kuitenkin pysynyt suht hyvin kurissa ainakin tähän asti. Mutta ymmärrän kyllä miksi monet sinne varhaisultraan silti haluavat, itsekin kuitenkin sitä harkinnut muutamaankin otteeseen näinkin pienessä ajassa.
Oireita edelleen ajoittainen jomottelu, aamuisin alkanut pieni pahoinvointi, rinnat aristaa, naama kukkii jonkun verran kun ennen ei oikeastaan ollenkaan. Tänään tuli itku kun ei löytynyt sopivia ulkohousuja. Nopeasti meni kyllä ohikin. odottavan aika on edelleen pitkä..
hsh 5+1
Tämä olikin mulle ihan uutta tietoa pitääpä vissiin alkaa harkitsemaan uudestaan sitä varhaisultraa itsekin..Itseasiassa keskenmenon riski putoaa kolmeen prosenttiin jos viikolla 7 löytyy vahva syke, vaikkei se lupakaan mitään mutta itse haluan nähdä jo silloin että onko elämää
Täällä huomenn siis luvassa tuo varhaisultra, jännittää .
Siltsu 6+4
Niihin tavallisiin olen osallistunut ja aion nytkin osallistua, mikäli päästään sinne asti.Onko täällä kukaan ajatellut osallistua sikiöseulontoihin? Tai onko joskus osallistunut?
Oon laittanut jo sähköpostia monta päivää sitten, mutta en ole päässyt ryhmään. Laitankohan uudestaan?@Laura☘️ pääsee mukaan .Ekalla sivulla taisikin olla ohjeet, kuinka liittyä