***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

oi!! olipas paljon tullu vauvoja :heart: onnea kaikille tasapuolisesti :flower:
Täällä itkettiin tota me10 synnytyskertomusta, mutta tässä taas todetaan se et vaik ois kuinka kokenu ja pätevä lääkäri ni äiti on aina äiti :heart:
neitim: kiitos uudesta pinosta!
Täällä vähä huoli liikkeistä, tää masukki kun yleensä liikkuu PALJON ja nyt tosi nihkeetä, tosin oon kyl koko aika ite liikkunu et täytyy kohta pysähtyy ihan ajan kanssa kuulostelemaaan.. ja nilkka ihan turta :/

pikkumökö
 
Heip, tuosta syntymäpäivästä, niin NKL:lla sanottiin eilen, että tämä heinäkuu on ollut ainakin siellä hurja, lähes päivittäin sulkuja... että kaipa näitä kesävauvoja sitten on tullut paljon.... omaa vielä odotellen =) Nyt tytön kanssa touhuksimaan, oli ihaan olla ulkona pariinkiin otteeseen, kun tuolla tuulee lämpimästi ja on just hyvä keli mun nahoille :D
 
Paljon onnea Me10 Punakaneli ja Papunen84 :flower: :heart:

Täällä vielä ollaan yhdessä koossa ja alkaa näyttää siltä, että yhdessä koossa mennään elokuun puolelle. Synnärille lähdön suhteen ei tuntemuksia juuri ole. Välillä meinaa vaan vähän iskeä paniikki päälle, että mitä tässä on vielä edessä ja miten siitä synnytyksestä selviää. Varsinkin nyt kun tietää, että päivät alkaa käymään vähiin. Eniten jännittää vauvan koko, että onko se sitten niin iso.

Jänniä aikoja nyt eletään ja lisää vauvauutisia taitaa tulla nyt ropisemalla! Tsemppiä kaikille elomammoille!

sintyli ja sälli 39+4
 
Olipas yhtäkkiä tullut paljon vauvoja :)

Onnea me9 , papunen ja punakaneli !!! :heart: :heart: :heart:
me9 olikin ollut hieman rankempi synnytyskokemus , onneksi nyt on kuitenkin kaikki ok !!! Voimia !
papunen , sielläkin pelästyttiin todenteolla , mutta onneksi ei sitten uusinut tuokaan !! :hug:

neitim
 
Täällä taitaa kanssa toi vauvan syntymä mennä ens kuun alkuun , kuten muillakin lapsilla (aina kuun alku) ... Ei mitenkään mitään niin säännöllistä kun oli eilen ... supistelee edelleenkin ,mutta välit jo 20 min tai ylikin .. mutta miten mä saan nukuttua ens yön ???

neitim+ tytsy 39+
 
paljon paljon onnea punakaneli, papunen ja me9+Bonus
Ihanaa et kaikki päättyi kuitenkin hyvin sekä Me9:n vauvan ja papusen vauvan osalta!
Ei edelleenkään mitään tuntemuksia, mut heräs pieni toive et jos tämä munki synnytys vielä käynnistyis kuten esim. Hiipin synnytys ilman mitään ennakkovaroitteluja..

Jonetta ja pikku-veeti 39+6
 
joku kyseli :wave:

vauva tissillä yritän...
en oo kauheesti ehtinyt enkä jaksanut edellistä pinoa vauvojen syntymän jälkeen lukea.
eli poikien mitat: 2790/49 ja 2585/49. :heart: käynnistettiin 14.7. ja syntyivät 15.7.klo. 02-03: eka tuli alakautta ja toinen sektiolla, kun meni muljauttamaan itsensä käsitarjontaan.
synnytys oli pitkä ja karu kokemus, mutta meni kuitenkin hyvin. sektiokin meni hyvin; palautuminen tietty vie vielä jonkun aikaa.
3. pvnä osastolla mulle nousi korkea kuume(40) ja ylävatsalle tuli kovat kivut. sitä sit tutkittiin ja heti aloitettiin antibiootit suoneen. olin 3-4 pv todella kipeä!!!!!!! hyvä kun tajusin mistään mitään. vauvat voi koko ajan hyvin, ja olivat yöt vauvalassa. päivisin hoisin heitä edes hiukan. vauvat olis päässy kotiin jo 5/6. pvänä, mutta mua jouduttiin hoitamaan vielä viikko.
nyt ollaan oltu ma asti kotona ja arki lähtenyt hyvin käyntiin. antibioottia menee vielä ja napapiikki siinä sivussa. tulehduksen aiheutti ylävatsalla joku verenpurkauma, joka sitten tulehtui. ei tiedetä, mistä se veri sinne tuli... pääasia, että nyt ollaan jo voiton puolella. =)

Me9:llä olikin hurja synnytys! huih! onneksi nyt kaikki hyvin. :flower:

Onnea myös muille vauvan jo saaneille! :flower: :flower:

dreamer78 ja poikaset 16vrk

 
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Täällä taitaa kanssa toi vauvan syntymä mennä ens kuun alkuun , kuten muillakin lapsilla (aina kuun alku) ... Ei mitenkään mitään niin säännöllistä kun oli eilen ... supistelee edelleenkin ,mutta välit jo 20 min tai ylikin .. mutta miten mä saan nukuttua ens yön ???

neitim+ tytsy 39+
Eikös sullakin ole synnärinä satks, siellä kuulemma ihan kamala ruuhka päällä. ei varmaankaan tarvii paljon ylimääräistä osastolla olla, jotta kaikki mahtuu sinne
 
AnQ
Me9, Papunen ja Punakaneli, ONNEA SYLINTÄYDELTÄ :flower: :heart:

Tulin nopeasti vaan korkkaamaan uuden pinon, ja täällähän oli uutisia vaikka millä mitalla! Huomenna on tosiaan jo elokuu, ihan hurjaa - vauvauutisten määrä siis vaan lisääntynee :heart:

Nyt löylyttelemään, toka viileempi päivä ja heti pitää saunaan päästä :D

AnQ + tyyppi 37+3
 
Dreamer kiva että olette päässeet kotiin! :wave: On teilläkin ollut pitkä reissu sairaalassa :hug:

papunen :flower: varmasti hurja säikähdys, mutta hyvä että että oli vain säikähdys! :hug:

Punakaneli :flower:

Voisko kiukku olla oire synnytyksen lähestymisestä?! Mä olen jotenkin niiiin kiukkunen että HUHHUH, eikä mitään syytä!!! :headwall: :kieh: Suppaileekin 20-30 min välein napakasti muttei kipeästi... :$ Ja itken aivan mahdottoman pienistä asioista! Hormoonit! :'(

Mä olen yrittäny olla positiivinen, nyt jotenkin tuli/tulee vaan mitta täyteen! Sorry kanssaMamat!

K :x
 
papunen ja punakaneli paljon onnea!!! :heart: :flower:
Nythän noita vauvoja alkaa sataa :D :D
dreamerilla ihanat pikkuiset!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Täällä ei uutta taivaan alla...en tiiä onko harkkasupistuksia selänpuolella, ku tuntuu välillä et selkä jotenki väsyy :/ :/
Mulla ei oo ikinä noita harkkareita ollu, eikä sellän puolella mitää nii en oikee voi mihinkää verrata =)
 
OnneaOnnea Punakaneli ja Papunen pienoisista :flower: :heart:

Kiva kuulla Dreamer kuulumisia! Pitkä sairaalareissu teillä ollut, mutta onneks kaikki hyvin teillä kaikilla kolmella! :hug: Ja aivan ihanan suloiset pojanpallerot :heart: :heart:

Millä ihmeellä mä saisin kypsyteltyä tota kohdunsuuta?! Taas tänään tuntunu ihan KAMALIA vihlontoja siellä, ja tossa äsken vauva punkasi itteensä yhtäkkiä niin kovaa alaspäin et karjaisin vaan ja piti pysähtyä kesken kävelyn, ja veti ihan varpailleen seisomaan se kipu :x mutta mä niin tiedän ettei taas edelleenkään näistä kaikista kivuista ja tuntemuksista huolimatta mun itsepäinen alapää siihen reagoi mitenkään :kieh: Eilen taas illalla tuli koviaki menkkamaisia supistuksia, mut niinhän niitä on tullu jo muutaman viikon, eikä mitää oo tehneet, huoh, huoh ja huoh.

Nyt kans saunomaan, ja illemmalla sitte vielä toistaki ässää, vaikka tuskin muhun mitkään keinot vaikuttaa!

mmiilia ja hubbis-typy 37+5
 
Onnea kaikille vauvautuneille, olikin taas tapahtunut paljon :flower:

Täällä supistellut koko päivän ja nyt iltaa kohti kipeytyneet niin, että saa puuskuttaa, mutta vielä melko epäsäännöllisiä. Saas nähdä miten käy...
 
NeitiKat: Täällä myös yksi kiukkuinen itkun tuhertaja. Äsken sai taas mies tuta mun hormooni tai mikälie kohtauksen. Tuli aika tiukka pizzan pohja kun suutuspäissäni nuijin sitä hieman liikaa :ashamed: Tuntuu, että pieninkin ja mitättöminkin asia itkettää ja pinnaa kiristää. Aika napakoita supistuksia tullut pitkin päivää täälläkin, mutta ei kipeitä kuitenkaan. Myös selän puoli menkkajomottelee.

Iippanen: Toivottavasti pääset seuraavana matkaan :whistle:

Itkupotkuraivareita vääntävä Sipsunen & nalle 38+6 :heart:
(huomenna taas poksuu viikot)
 
Onnea Punakaneli, Papunen ja Me10! Me10 pikkumiehelle toipumiseen paljon voimia!

Kiitos uudesta pinosta neitim!

Kyllä nyt itseäkin alkoi mietityttää noi meidän vauvan korkeat sykkeet.. Vaikka käytiin polilla sillon rv 34 osittain just niiden vauvan korkeiden sykkeiden ja mun tukalan olon takia, niin siellä ei löytynyt mitään hälyttävää ja vauvan sykkeetkin oli siellä ensimmäistä kertaa noin 140, ku neuvoloissa aina jotain 170 luokkaa.. Vauva on kuitenkin liikkunut ihan ok. Ja nytkin laskin sen 10 liikettä tunnissa... Laitankin miehen kuuntelemaan sykkeet heti kun tulee. Se kuulee ne mun vatsan läpi.

Enää 4 tuntia, niin mies tulee viikon Ranskan reissulta. Jee!!! Mun mies on supersosiaalinen ja jotenkin levoton tapaus ja olis joka päivä kehittämässä jotain tapaamisia kavereiden kanssa tai muuta ohjelmaa. se ei voi ymmärtää sitä, että mä en joka päivä viitsi/jaksa olla pää kolmantena joka päivä menossa jonnekin tai puunaamassa kotia siistiksi/takemässä jotain ruokaa kavereita varten. Mä tykkään kyllä viettää iltaa kavereiden kanssa ja käydä perheen ja tuttavien kanssa retkillä yms., mutta rajansa kaikella. Ja yleensä, kun kavereita tavataan, niin jonkin verran alkoholia siinä kuluu aina. Mies tykkää muutenkin jonkun punaviinilasillisen tms. ottaa usein iltaisin ja oonkin sanonut sille monesti, että kohta toi riistäytyy käsistä! Sit se penkoo netistä jotain todistusaineistoa siitä, miten joidenkin tutkimusten mukaan just yks olut/punkkulasillinen illassa itseasiassa onkin terveydelle hyväksi. Ja sanoo aina, että kun mä vertaan sen juomista mun juomiseen ja mä kun aina otan sen punaviinilasillisen kerran kuussa, niin kuka mäkin oon puhumaan sen juomisesta, että näin meillä.

Viher ja tiitiäinen 37+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maijamehi:
Alkuperäinen kirjoittaja neitim:
Täällä taitaa kanssa toi vauvan syntymä mennä ens kuun alkuun , kuten muillakin lapsilla (aina kuun alku) ... Ei mitenkään mitään niin säännöllistä kun oli eilen ... supistelee edelleenkin ,mutta välit jo 20 min tai ylikin .. mutta miten mä saan nukuttua ens yön ???

neitim+ tytsy 39+
Eikös sullakin ole synnärinä satks, siellä kuulemma ihan kamala ruuhka päällä. ei varmaankaan tarvii paljon ylimääräistä osastolla olla, jotta kaikki mahtuu sinne
Joo on synnärinä myös satks , mut yhden lapsen keltaisuus hoidon takia ja muidenkin kellastuttua ( mutta ei hoitoa) niin tarkkaillaan tuota biliä hieman pidempään .. sokereita voi olla et tarkkaillaan myös , joten ainakin se 3 päivää taitaa sit osastolla mennä :( Ton ruuhkan oon kyllä kuullut ja senkään takia en haluaisi mennä sinne turhanpäiten odottelemaan et paikat aukee tarpeeks .. ja nyt noi supparitkin hiljeni rajusti iltaa kohden .. muutamia suppareita tunnissa , mut ei taas tunnu missään ...
Mut hyvässä lykyssä ollaan sitten vierekkäisissä huoneissa huutamssa synnärillä :LOL:

neitim
 
Onnea kaikille nyytin saaneille!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Me9;lla hurja synnytys mutta onneksi kaikki hyvin nyt :hug: Ihanat pojut dreamerilla kuvassa :heart: :heart:

Eräpäivä lähestyy hurjaa vauhtia, enää vajaa neljä tuntia ku 40vkoa täynnä, hmph..ei mennyt ennustus nappiin ku luulin tämän syntyvän heinäkuussa :( Nooh, ei auta vikinät..yhtä odottamistahan tämä on..lähden kohta ulkosaunaan ottaan kunnon löylyt, niin kerta :snotty:
 
PUNAKANELI ja PAPU onnea :flower:

JONNULI mäkin eilen otin kunnon löylyt ja vielö toiset S sen jälkeen miehen kanssa ja tänään irtos osa limatulpasta (taas) mutta ei se menoa mulla ainakaan tarkoita. aina voi yrittää ;)

nyt lenkille...

korvapuusti 37+1
 
huuh, dreamerillakin ollut melkoiset kokemukset, mutta hienoa että nyt kaikki on ok =) :hug: Ja suloiset pojat tosiaan kuvassa =)

Jos kiukku ennustaa sitä synnytystä, niin mä synnytän kyllä ihan piakkoin.. olen tänään varmaan sata kertaa itkua tuhertanu kun tuntuu ettei mistään tule mitään - ja en todellakaan normaalisti ole mitenkään herkkä ja itkeskelevä.. siivosin tossa ja kylvetin tytön, kohta vois mennä itekin pötkölleen.. tyttö on jo unillaan. Ukko on jossain omissa menoissaan, leffa ja ruoka on varmaan jatkunu sitten baarin puolelle.

Nyt taidan kipasta pyykit koneesta, sit itte suihkuun ja iltapalan kautta pötkölleen. Huomenna tulee varmaan lisää vauvauutisia =)
 
Dreamer: Oih, mitä suloisuuksia! :heart:

--

Olen saanut sänkykopan verhousta jonkin verran ommeltua.. Ompelen huomenna loppuun. Pieni virhe tuli, ku ohjetta luin niin tarkkaan, mutta elämä on. Siitä tulee hieman lyhyt ulkopuolelta, mutta en jaksa enää korjailla..

Kyllä vihloo alapäähän ja ihme pistelyä häpyluulla..
Oli mahtavaa käydä pikaisesti kaupassa, ku kävely kesti enemmän ku laki sallii XD.

Menkoista laskettuna laskettuaika olisi ollut 5.8.2010, mutta ei ultrat ainakaan siihen tulokseen oo tulleet.

Mutta kahtoo jotain :wave:

RD
 

Yhteistyössä