n11na: Minulla esikoinen ja toinen käynnistettiin. Esikoinen käynnistettiin, ku oli pre-enklampsia. Syntyi rv 36+4. Olinkin jo viikon ollut osastolla. Torstaina aamulla laittoivat tabletit, joista kyllä tuli supistuksia, mutta eivät saaneet mitään aikaiseksi. Yöksi laittoivat jonkin piikin, että supistukset loppuu.
Aamulla oli: Hips hips. Ei vieläkään sitten syntynyt. Lähdin vessaan klo 7, kun nousin sängystä, ni vedet sitten meni
. Nti syntyi sitten sinä päivänä klo 15.25 :heart:
Toisen lapsen kohdalla menin kys:iin tarkistukseen rv 38+2, kun täällä olivat huolissaan valkuaisesta. Noh, kys:issä normaaliarvot kaikissa. Olisivat passittaneet kotio, mutta mie sanoin, että ne kuitenkin seuraavan kerran nla:ssa passittaavat tänne takaisin, ni eikö voisi jo käynnistää. Minun toivettani kuunneltiin ja käynnistettiin. :heart:
peppi: Voi hertta, minkä meni tekemään :hug:
Marlin: :hug:
UpsyDaisy:Ihana kuva!!! :heart:
Katjuska-78: Onnea! :flower:
maijamehi: Ihana! :heart:
Jos mie rikastun joskus niin, että saisin hommattua kaksosten rattaat, niin hankin Firkon F7 -tuplat. Meillä on Firkon F7 -yhdistelmät ja ollaan tykätty.
runttipulla Kiitos! En ole minäkään sinut ompelukoneen kanssa, mutta sain jonkinlaisia vaippoja ommeltua. Kyllähän niitä pitäisi varmaan koko ajan ommella lisää ja lisää, mutta en nyt ainakaan.. En AIO-vaippoja, ei mun juttu leikkiä tuon kosteussulkukankaan kanssa
. Ja ei tiedä miten lähtee kestoilu käyttöön.
Minun pitäisi kyl ruveta jonkinlainen villahaalari neulomaan, mutta mie en noista "isommista" töistä tykkää.. Jäävät liian helpolla kesken
äitivaan Onnea!! :heart:
jonnuli Ihana! Ja Onnea vielä kerran! :heart:
hendu :hug:
Nate: :hug: :heart:
Chevanne: :hug: Onnea! :heart:
--
Tänään sain viimeisetkin vaipat tehtyä:
Tämän päivän saldo:
Kaikki 8 AIO-vaippaa:
Tänään sain kaikki vaipat jopa pestyäkin
. Vielä pitäisi lisäimut ommella, tänään en jaksanut. Olen tehnyt vkosiivouksen + ommellut nuo vaipat + pessyt ne.
Nyt iski heikko olo.. Yöx. Ei kyl okseta, mutta on heikko olo.. Heikottava, mutta onneksi ei kuitenkaan niin, että pitäisi mennä oksentamaan..
--
RD & Pörriäinen 39+4 :heart: